To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-24
Jastrzębie Zdrój: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów, szkoleń w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 94048 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58008 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 43 49 600, faks 32 47 40 146.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów, szkoleń w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla 33 osób w ramach Projektu O KROK DO PRZODU współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 3.2.1.Wykonawca zapewni przeprowadzenie usług w następującym zakresie: I.Konsultacje indywidualne z psychologiem: Liczba uczestników: 33 osoby Liczba godzin na 1 uczestnika: 4 godziny: W swym zakresie powinien obejmować: a)budowanie motywacji do zmiany swojej sytuacji życiowej; b)indywidualna diagnoza; c)pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów; d)zwiększenie wiary we własne siły w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym; e)podniesienie samooceny, uświadomienie możliwości samorealizacji oraz zwiększenie motywacji do dalszego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i interpersonalnych; f)zmiana postawy z biernej na czynną. II.Konsultacje indywidualne z zakresu doradztwa zawodowego: Liczba uczestników: 33 osoby Liczba godzin na 1 uczestnika: 3 godziny W czasie spotkań uczestnik powinien poznać potencjał i nowe możliwości co do swojej przyszłej aktywności zawodowej. Doradca zawodowy wraz z uczestnikiem stworzy indywidualny plan działania, wyznaczy cele w zakresie: kształcenia, kursów, nowych umiejętności, określi mocne i słabe strony. III.Przygotowanie i przeprowadzenie treningu podstawowych kompetencji i umiejętności społecznych: Liczba uczestników: 33 osoby w 3 grupach średnio po 11 osób Liczba godzin na 1 grupę: 36 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a)budowę poczucia własnej wartości; b)rozpoznawanie swoich mocnych i słabych stron; c)wyznaczanie i osiąganie celów osobistych; d)budowanie stabilnej samooceny i motywacji; e)uwarunkowania procesu decyzyjnego, a podejmowanie trafnych decyzji; f)wychodzenie z błędnego koła wyuczonej bezradności i sposoby obrony przed nią; g)komunikacja interpersonalna: komunikacja (podstawowe informacje, cechy dobrej komunikacji, zakłócenia); h)poprawa kontaktów interpersonalnych (nawiązywanie dobrego kontaktu z drugim człowiekiem); i)komunikacja w miejscu pracy, konflikt (definicja i zasady rozwiązywania); j)trening radzenia sobie ze stresem: rodzaje stresu i jego przyczyny, indywidualne czynniki wywołujące stres, reagowanie w sytuacjach stresowych, zarządzanie emocjami; k)techniki relaksacyjne; l)asertywność: pozytywne myślenie o sobie - zwiększenie pewności siebie i wiary we własne siły, wyrażanie swojego zdania, potrzeb i uczuć, radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką, asertywność w życiu i pracy zawodowej - ćwiczenia. IV.Warsztaty z doradcą zawodowym: Liczba uczestników: 33 osoby w 3 grupach średnio po 11 osób Liczba godzin na 1 grupę: 24 godziny W swym zakresie powinien obejmować: a)określenie potencjału zawodowego; b)wykorzystanie swoich mocnych stron; c)osiąganie założonych celów, cele życiowe - określenie ważności; d)nabycie wiedzy o rynku pracy: definicja rynku pracy; e)wymiana doświadczeń związanych z indywidualnym działaniem na rynku pracy; f)jawny i ukryty rynek pracy- sprawne poruszanie się na rynku pracy; g)metody i techniki poszukiwania pracy: nauka metod poszukiwania pracy, rozwój rynku pracy - zawody przeszłości i przyszłości; h)przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą; i)poszukiwanie pracy z wykorzystaniem Internetu, prasy. V.Doradztwo prawne: Liczba uczestników: 33 osoby w 3 grupach średnio po 11 osób Liczba godzin na 1 grupę: 20 godzin W swym zakresie powinien obejmować: Prawa i uprawnienia służące przywróceniu samodzielności życiowej i powrotu lub wejścia na rynek pracy - przepisy prawa związane z problematyką zatrudnienia i bezrobocia, pomocy społecznej, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, kodeksu cywilnego. VI.Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej: Liczba uczestników: 33 osoby w 3 grupach średnio po 11 osób Liczba godzin na 1 grupę: 16 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a)aspekty moralne i prawne udzielania pierwszej pomocy; b)schemat postępowania w przypadkach zagrożeń; c)jak dbać o bezpieczeństwo własne i poszkodowanego; d)jak udzielać pomocy w przypadku zagrożenia życia; e)najnowsze wytyczne dotyczące technik resuscytacji; f)ćwiczenia praktyczne (metoda układania poszkodowanego w pozycji bezpiecznej, udrożnienie dróg oddechowych, sprawdzanie oddechu, resuscytacja krążeniowo- oddechowa CPR prowadzona na manekinie (osoba dorosła i dziecko), posługiwanie się AED- automatycznym defilibratorem. VII.Kreatywne rozwiązywanie sytuacji trudnych- radzenie sobie w nietypowych sytuacjach: Liczba uczestników: 33 osoby w 3 grupach średnio po 11 osób Liczba godzin na 1 grupę: 12 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a)rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach; b)umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze; c)zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów; d)nabycie umiejętności pozwalającej w praktyce omijać trudności i realizować ambitne cele. Umiejętności te to: opanowanie, radzenie sobie ze stresem, racjonalne postrzeganie sytuacji, formułowanie celów, wytrwałość, zaradność, zapewnianie sobie informacji zwrotnych z otoczenia, wyciąganie wniosków z własnych działań. VIII.Zajęcia z aktywnego pośrednictwa pracy- job coaching: Liczba uczestników: 33 osoby Liczba godzin na 1 uczestnika: 4 godziny zajęć każdy W swym zakresie powinien obejmować: a)wykorzystanie metody job-coachingu w celu rozwijania kluczowych kompetencji we wspieraniu rozwoju zawodowego klientów- job- coaching (metoda wsparcia osób w rozwoju zawodowym, zapobieganie utracie pracy, wsparcie podczas procesu poszukiwania pracy i po zatrudnieniu- stosowana szczególnie w procesie wsparcia osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym); b)zajęcia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy oraz poruszania się po rynku pracy; c)poznanie mocnych i słabych stron uczestnika; d)określenie celów długo i krótko terminowych; e)określenie preferencji i predyspozycji zawodowych; f)mierzenie sił na zamiary - czyli co mogę osiągnąć ze swoimi kwalifikacjami; g)kształtowanie pewności siebie - moje sukcesy; h)sporządzenie dokumentów aplikacyjnych; i)przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej; j)autoprezentacja- co każdy wiedzieć powinien; k)wyjście w teren z uczestnikami zajęć w celu spotkania z pracodawcami; l)rozmowy kwalifikacyjne z pracodawcami; m)roznoszenie aplikacji jako jedna z najlepszych metod poszukiwania pracy; n)przełamywanie bariery mówienia o sobie i wyjścia do potencjalnych pracodawców. 3.2.2. Przygotowanie i przeprowadzenie bloków tematycznych z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych. Liczba uczestników: 15 osób Uwaga: Zastrzega się, że pomiędzy blokami tematycznymi od I do III liczba uczestników może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, natomiast łączna ilość uczestników wskazana w pkt. 3.2.2. tj.15 osób nie powinna ulec zmianie. I.Szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera i Internetu z obsługą kasy fiskalnej Liczba uczestników: 1 grupa licząca 3 uczestników. Liczba godzin na 1 grupę: 90 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a)Praca w systemie Windows, b)Edytor tekstu Word, c)Arkusz kalkulacyjny Exel, d)Prezentacje multimedialne PowerPoint, e)Internet- podstawy obsługi przeglądarki internetowej, f)Sposoby radzenia sobie w sytuacjach awarii komputera, g)Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych. II.Opiekun osoby starszej, niepełnosprawnej i opiekun dziecięcy: Liczba uczestników: 1 grupa licząca 5 uczestników Liczba godzin na 1 grupę: 110 godzin W swym zakresie powinien obejmować: a)STARSZA OSOBA: 1.rozpoznawania możliwości oraz ograniczeń w funkcjonowaniu osoby starszej wynikających z rodzaju i stopnia niepełnosprawności; 2.rozpoznawania i interpretowania sytuacji społecznej, warunków życia, relacji z rodziną, grupą i środowiskiem lokalnym osoby starszej oraz wykorzystywania zasobów indywidualnych, środowiska rodzinnego, instytucjonalnego i lokalnego w pracy z osobą starszą; 3.dobierania metod, technik, narzędzi i form realizacji działań opiekuńczo-wspierających do sytuacji życiowej, stanu zdrowia, rozpoznanych problemów i potrzeb osoby starszej; 4.udzielania wsparcia emocjonalnego i aktywizowanie osoby starszej do samodzielności życiowej w zależności od rodzaju i stopnia niepełnosprawności; 5.nawiązywania, podtrzymywania i rozwijania współpracy z podmiotami działającymi na rzecz osoby starszej w środowisku lokalnym. b)DZIECKO: 1.planowania i organizowania pracy opiekuńczej, wychowawczej i edukacyjnej; 2.pielęgnowania dziecka zdrowego, chorego i niepełnosprawnego; 3.prowadzenia działań wychowawczych i edukacyjnych wspomagających rozwój psychomotoryczny dziecka; 4.promowania zdrowia i prowadzenia działań profilaktycznych; 5.udzielania pomocy w stanach zagrożenia zdrowotnego dziecka. c)OSOBA NIEPEŁNOSPRAWNA: 1.udzielania pomocy osobie niepełnosprawnej w korzystaniu z rożnych form kompleksowej rehabilitacji; 2.świadczenia opieki osobie niepełnosprawnej w zakresie czynności higienicznych i pielęgnacyjnych oraz pomagania w prowadzeniu gospodarstwa domowego; 3.wspierania osoby niepełnosprawnej w dążeniu do samodzielności życiowej; 4.motywowania osoby niepełnosprawnej do aktywności społecznej i zawodowej. Szkolenie zakończy się wydaniem certyfikatu potwierdzającego zdanie egzaminu. III.Magazynier z obsługą wózków widłowych i kasy fiskalnej: Liczba uczestników: 1 grupa licząca 7 uczestników Liczba godzin na 1 grupę: 140 godzin (w tym 67 godzin kurs wózków widłowych) W swym zakresie powinien obejmować: a)przestrzegania przepisów bhp i ppoż. w magazynie; b)wykonywanie odbioru towaru, inwentaryzacja; c)właściwe przechowywanie towarów; d)stosowanie programów do obsługi gospodarki magazynowej, wystawianie dokumentów sprzedaży, określanie zapotrzebowania na towary, sporządzanie zamówień do kontrahentów; e)obsługę kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych, obsługa wózków widłowych; f)zorganizowanie i pokrycie kosztów specjalistycznych badań lekarskich tzn. badań sanepidowskich z wpisem do książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych; Kurs na wózki widłowe składa się z części teoretycznej i praktycznej (teoria 52 godz., praktyka min. 15 godz.) w tym szkolenie na wymianę butli gazowych LPG w wózku widłowym i kończy się egzaminem przed komisją egzaminacyjną z Urzędu Dozoru Technicznego. Celem kursu jest nauka i zdobycie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi. Do obsługi wózka widłowego konieczne jest również posiadanie pozytywnego wyniku badań psychotechnicznych, które wykona Wykonawca. Kurs kończy się egzaminem i wydaniem zaświadczenia uprawniającego do kierowania wózkami. Po kursie uczestnicy/uczestniczki otrzymają Certyfikat uprawniający do obsługi wszystkich typów wózków widłowych: - wózki widłowe naładowne, - wózki widłowe podnośnikowe, - wózki widłowe unoszące, - wózki widłowe ciągnikowe, wszystkich rodzajów zasilania( benzynowe, elektryczne, gazowe) oraz wymianę butli gazowej w wózkach oraz certyfikat honorowany w Unii Europejskiej wydany przez Urząd Dozoru Technicznego. W/w program poszczególnych zajęć jest programem ramowym. Szczegółowy rozszerzony program należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w oparciu o załącznik nr 5 do umowy. 3.3.Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00. 3.4.Maksymalna liczba godzin zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 7 godzin (przyjmuje się, że jedna godzina równa się 45 min). 3.5.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone w formie: wykładów, prezentacji, dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, wizualizacji, testów ćwiczeniowych itp. 3.6.Wykonawca, zagwarantuje zorganizowanie zajęć, w granicach administracyjnych Miasta Jastrzębia-Zdroju. 3.7.Celem zajęć jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i umiejętności potrzebnych w życiu społecznym i zawodowym. 3.8.Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ych/ do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. W przypadku indywidualnych konsultacji wykonawca zapewni pomieszczenie (gabinet, pokój) spełniający warunki prowadzenia swobodnej i komfortowej rozmowy z uczestnikiem. 3.9.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu systemowego m. in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. 3.10.Wykonawca podczas trwania zajęć zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p. poż. 3.11.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć stanowiącej: dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć; rejestr wydanych certyfikatów, zaświadczeń, dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie treningu, warsztatu, szkolenia, zajęć indywidualnych. 3.12.Zajęcia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 3.13.Zmiana liczby uczestników szkolenia może nastąpić w drodze jednostronnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3.14.Każdemu z uczestników zajęć powinny być przekazane nieodpłatnie, bezzwrotne materiały dydaktyczne adekwatne do treści zajęć. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Zastrzega się że wszystkie materiały winny być przekazane Zamawiającemu do akceptacji co najmniej 2 dni przed przekazaniem ich uczestnikom. 3.15.Program powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 3.16.Program powinien zawierać w szczególności: nazwę i zakres zajęć; czas trwania i sposób organizacji zajęć; plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar; wykaz materiałów źródłowych oraz treści w zakresie poszczególnych zajęć; sposób sprawdzania efektów. 3.17.W ramach zajęć grupowych należy zapewnić catering- menu nie powinno się powtarzać w 7 kolejnych dniach zajęć. Gorący posiłek- zupa 250 ml/os., danie główne 500 g/os. w przypadku posiłków mięsnych i sztuka mięsa 150 g/os. dodatki (np. ziemniaki, frytki) 250 g/ os. zestaw surówek 100 g/os. kompot 250 ml/os. na dzień. Napoje ciepłe kawa 250 ml/os, herbata 250 ml/ os plus cukier i mleczko do kawy na dzień. Napoje zimne sok 200 ml/os. 300 ml/ woda gazowana/ niegazowana na dzień. Ciastka różne rodzaje 150g/os na dzień. 3.18.W ramach zajęć indywidualnych należy zapewnić catering: Napoje ciepłe kawa 200 ml/os, herbata 200 ml/ os plus cukier i mleczko do kawy na dzień. Napoje zimne sok 200 ml/os. 300 ml/ woda gazowana/ niegazowana na dzień. Ciastka różne rodzaje 150g/os na dzień. 3.19.Od Wykonawcy wymaga się uzyskania tzw. rezultatów twardych tj.: zrealizowanie każdej z części zajęć, o których mowa w pkt. 3.2.1 SIWZ, przez wykładowców wskazanych przez Wykonawcę oraz ukończenie każdego modułu przez co najmniej 23 uczestników zajęć ( w przypadku bloków tematycznych w pkt. 3.2.2. SIWZ- 11 uczestników) i uzyskania przez nich dyplomu, zaświadczenia, certyfikatu lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego uczestnictwo w danej formie wsparcia. 3.20.Od Wykonawcy wymaga się uzyskania tzw. rezultatów miękkich takich jak: poprawa predyspozycji psychospołecznych w tym: komunikacyjnych, autoprezentacji, poprawy kontaktów interpersonalnych; zmiana postawy życiowej z biernej na czynną; zwiększenie wiary we własne siły w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym - podniesienie samooceny i uświadomienie możliwości samorealizacji; zwiększenie motywacji do dalszego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i interpersonalnych; Osiągnięcie w/w rezultatów należy udokumentować za pomocą ankiet, opinii lub ocen dokonanych przez osoby prowadzące zajęcia. 3.21.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW każdego uczestnika zajęć na czas realizacji oraz ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją zajęć, warsztatów, treningów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.22.Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia zajęć metodą e-learning. 3.23.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 roku. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o miejscu archiwizacji w/w dokumentów. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 3.24.Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.25.Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą 3.26.Wykonawca zobowiązuje się poddać kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.27.Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.28.Wykonawca zapewnia kontrolującym, o których mowa w pkt. 3.26 prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania określony w pkt. 3.23. specyfikacji. 3.29.Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt. 3.23 niniejszej specyfikacji. 3.30.Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. 3.31.Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. 3.32.Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. 3.33.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych ośrodków pomocy społecznej, kwalifikowania wydatków, zasad finansowania oraz innych przepisów prawa ogłaszanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt O KROK DO PRZODU współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie, 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Tłumaczeń Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC, ul. Warszawska 49 lok. 50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83571,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68480,00
Oferta z najniższą ceną: 55673,83 / Oferta z najwyższą ceną: 153300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Jastrzębiu-Zdroju
- "Udzielenie schronienia bezdomnym kobietom"
- Usługa zapewnienia gorącego posiłku uczniom Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 23 im.ks.prof.J.Tischnera w Jastrzębiu Zdroju
więcej: przetargi JASTRZĘBIE ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.