Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Warszawa: Wykonywanie wycen nieruchomości gruntowych położonych na terenie m.st. Warszawy (znak sprawy ZP-45/14)
Numer ogłoszenia: 94096 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie wycen nieruchomości gruntowych położonych na terenie m.st. Warszawy (znak sprawy ZP-45/14).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości znajdujących się na terenie m.st. Warszawy dla Wydziału Nieruchomości dla Dzielnicy Śródmieście Urzędu m.st. Warszawy w tym: a) wycen prawa własności gruntu w celu aktualizacji i ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste w związku ze sprzedażą lokali - szacowana liczba wycen: 30 szt. b) wycen prawa własności gruntu i prawa użytkowania wieczystego w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - szacowana liczba wycen: 25 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 9 756,10 zł i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w sposób należyty (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wycen nieruchomości (w określonym niżej rodzaju), które w sumie potwierdzają wykonanie z należytą starannością: a) wycen wartości rynkowej prawa własności 30 nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji i ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste w związku ze sprzedażą lokali, b) wycen prawa własności gruntu i prawa użytkowania wieczystego w celu przekształcenia 25 nieruchomości gruntowych. Łączna wartość ww. wycen nie może być mniejsza niż 20.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku należy przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wykaz usług potwierdzający spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe wymagane na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami w zakresie szacowania nieruchomości. Wskazane osoby muszą posiadać łącznie doświadczenie zawodowe w zakresie: a) wykonywania wycen prawa własności gruntu w celu aktualizacji i ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste w związku ze sprzedażą lokali, b) wykonywania wycen prawa własności gruntu w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz osób potwierdzający spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający określa usługi, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie usług oraz złożenia poświadczeń o należytym wykonaniu tych usług. W wykazie Wykonawca musi wykazać, że wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, usługi wycen nieruchomości (w określonym niżej rodzaju), które w sumie potwierdzają wykonanie z należytą starannością: a) wycen wartości rynkowej prawa własności 30 nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji i ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste w związku ze sprzedażą lokali, b) wycen prawa własności gruntu i prawa użytkowania wieczystego w celu przekształcenia 25 nieruchomości gruntowych Łączna wartość ww. wycen nie może być mniejsza niż 20.000,00 zł brutto. Dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie wykonanych usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania operatu szacunkowego - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) zmian osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z § 7 ust. 8 i 9. (§ 7 ust. 8 brzmi: Lista osób posiadających uprawnienia do szacowania nieruchomości, które będą wykonywały niniejszą umowę w imieniu Wykonawcy, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. § 7 ust. 9 brzmi: W przypadku zmiany osób wykonujących umowę, o których mowa w ust. 8, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego, który musi wyrazić na to zgodę. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy udokumentowania uprawnień tej osoby. W takim przypadku osoba, która będzie realizowała przedmiot umowy winna posiadać uprawnienia i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana przez Wykonawcę w ofercie).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308. Formularz SIWZ jest nieodpłatny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 11:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- "Obsługa geodezyjno- kartograficzna Gminy Radomyśl Wielki w 2025 roku"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.