eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i rozbudowa sieci kanalizacyjnej ZPWG U Jędrusia polegająca na rozdzieleniu kanalizacji sanitarnej i technologicznej i budowie kontenerowej oczyszczalni ścieków technologicznych na dz. 931/1 w Morawicy gm. Liszki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Kraków: Przebudowa i rozbudowa sieci kanalizacyjnej ZPWG U Jędrusia polegająca na rozdzieleniu kanalizacji sanitarnej i technologicznej i budowie kontenerowej oczyszczalni ścieków technologicznych na dz. 931/1 w Morawicy gm. Liszki
Numer ogłoszenia: 94104 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Produkcyjno-Handlowe "U Jędrusia" Andrzej Krupiński , ul. Stradomska 12, 31-069 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 379 36 56, 422 04 99, faks 0-12 431 13 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.u-jedrusia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prywatne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa sieci kanalizacyjnej ZPWG U Jędrusia polegająca na rozdzieleniu kanalizacji sanitarnej i technologicznej i budowie kontenerowej oczyszczalni ścieków technologicznych na dz. 931/1 w Morawicy gm. Liszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.wykonanie sieci kanalizacyjnej sanitarnej o długości 57,5 m wraz z przepompownią ścików 2.wykonanie podczyszczalni ścieków technologicznych, której dzialanie oparte jest na procesie koagulacji/flokulacji i flotacji 3.wykonanie obudowy podczyszczalni w systemie konstrukcji stalowej z płyt warstwowych o poszyciu blachy stalowej o powierzchni zabudowy 31,5 m2, wysokości 4,05 m oraz kubaturze 127 m3 4.wykonanie płyty konstrukcyjnej z betonu B15 o grubości 10 cm do posadowienia obudowy podczyszczalni 5.odtworzenie nawierzchni drogi z kostki wibrowanej o powirzchni 22 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą starać się wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a także określone w niniejszym zamówieniu 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. Prowadzą działalność odpowiadającą niniejszedmu zamówieniu 4. Posiadają odpowiednie doświadczenie, tj. którzy w okresie 3 ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali przynajmnie 5 zamówień odpowiadających rodzajem (prace polegajace na wykonaniu sieci kanalizacyjnej) oraz wartości min 100.000,00 zł. każde i jedno zamówienie polegające na wykonaniu podczyszczalnii ścieków przemysłowych o wydajności co najmniej 8 m3/godz., której działanie oparte jest na procesie koagulacji/flokulacji i flotacji, o wartości min. 250.000,00 zł. 5. Dysponują osobami nadzorującymi prace z ramienia wykonawcy, posiadające stosowne uprawnienia w specyjalnosci konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej, bedącymi jednocześnie członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 6. Ubezpieczeni są od odpowioedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności na kwotę min. 200.000 zł. 7. Dysponują lub bedą dysponować urządzeniami i sprzętem niezbędnym do należytego wykonania zamówienia 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przystąpienia do przetargu podmioty występujące wspólnie. Wówczas , gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu (art. 23 ust. 2 Prawo zamówień publicznych). W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wykazane w pkt. 1-3, natomiast przy weryfikacji spełnienia warunkó, o których mowa w pkt. 4-7 pod uwagę brany będzie potencjał wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawcy na podstawie złożonego wykazu robót i dołączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z nalezytą starannością. Za każdą robotę wykonaną z należytą starannością, ponad wymagane minimum, wykonawca otrzyma jeden punkt..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spelnianiu warunków określonych w art. 2 ust. 1 ustawy, a takze określonych w niniejszym ogłoszeniu 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawionym nie wczesniejk niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w człości wykonania decyzji własciwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosku 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem składania wniosku 6. Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem skladania wniosku 7. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wykaz robót budowlaych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres dzialalnosci jest krótszy - to w tym okresie, o podobnym charakterze i wartości z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 8 Dokumenty potwierdzające, ze roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7 zostały wykonane nalezycie 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania pracami w następujących specjalnosciach konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnych w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i sieci i urzadzeń elektrycznych oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Izby Budowlanej 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zl. 11. Wykaz sprzetu i urządzeń, jakim dysponuje wykonaca do realizacji zamówienia 12. W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają sie wspólnie o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć odzielnie dokumenty wymienione w pkt 1-6. Pozostałe dokumenty wykonawcy przygotowują wspólnie, ale sklada i podpisuje je w ich imieniu pełnomocnik. Dokumenty sa skladane w formie oryginału lub kopii oświadczonej za zgodnośc z oryginalem przez wykonawcę i muszą być ułożone w kolejnosci oraz spięte lub zszyte..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Termin wykonania - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Produkcyjno-Handlowe U Jędrusia 31-069 Kraków, ul. Stradomska 12 Dział Organizacji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Produkcyjno-Handlowe U Jędrusia 31-069 Kraków, ul. Stradomska 12 Dział Organizacji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca może zlożyć tylko jeden wniosek sam lub jako partner w konsorcjum 2. Wniosek powinien być sporzadzony w jednym egzemplarzu,w języku polskim i czytelnym pismem 3. Wniosek nalezy złożyć w sposób zapewniający jego integralność i poufność - zaleca się trwałe spięcie (zszycie), zapobiegające możliwości dekompletacji zawartości wniosku i kolejne ponumerowanie stron wniosku 4. Zamawiający wymaga, aby wniosek był złożony w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana do zamawiającego i będzie posiadać oznaczenie Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na przebudowę i rozbudowe sieci kanalizacyjnej ZPWG U Jedrusia w Morawucy gm. Liszki 5. Poza oznaczeniami podanymi powyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres wykonawcy, aby mozna było odesłać wniosek w przypadku stwierdzenia jego opóźnienia. 6. Wniosek oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy 7. Koszty opracowania i dostarczenia wniosku obciążają wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.