Ogłoszenie z dnia 2016-06-20
Warszawa: Opracowywanie opinii dotyczących zmian na Wystawie Stałej w Muzeum Historii Żydów Polskich oraz ocen, recenzji i rekomendacji dotyczących projektów i działalności Muzeum.
Numer ogłoszenia: 94121 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowywanie opinii dotyczących zmian na Wystawie Stałej w Muzeum Historii Żydów Polskich oraz ocen, recenzji i rekomendacji dotyczących projektów i działalności Muzeum..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji przedmiotu niniejszej Umowy do wykonania następujących prac, zlecanych systematycznie przez Zamawiającego: 1) opracowywanie opinii dotyczących zmian na wystawie stałej Muzeum Historii Żydów Polskich; 2) opiniowanie tekstów i innych komunikatów dotyczących wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich i proponowanych zmian na wystawie stałej; 3) doradzanie Dyrektorowi Muzeum w zakresie projektów i działalności Muzeum ; 4) przygotowywanie i udzielanie pisemnych ocen, recenzji i rekomendacji dotyczących projektów i działalności Muzeum; 5) wygłaszanie wykładów o Muzeum i związanych z działalnością Muzeum w kraju i zagranicą; 6) prowadzenie okazjonalnych wykładów i spotkań z darczyńcami i innymi ważnymi dla Muzeum osobistościami (VIP).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MUSEUM FUTURE BARBARA KIRSHENBLATT-GIMBLETT
jakie przetargi wygrała firma
MUSEUM FUTURE BARBARA KIRSHENBLATT-GIMBLETT
- MUSEUM FUTURE BARBARA KIRSHENBLATT-GIMBLETT, Długa 24 lok. 39, 00-238 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217833,00
Oferta z najniższą ceną: 217833,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217833,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. c Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej. Barbarą Kirshenblatt - Gimblett jest postacią wybitną, światowej sławy, autorką wielu publikacji, profesjonalnie zajmująca się historią Żydów Polskich. Jako jedyna posiada odpowiednie doświadczenie oraz kompetencje aby zajmować się przedmiotem umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług doradczych związanych z pozyskaniem dofinansowania ze środków KPO na cyfryzację szpitali na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach.
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy. Postępowanie 3
- Świadczenie usług specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
- Badanie potrzeb i opracowanie narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług.
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.