Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-17
Wejherowo: Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 94490 - 2016; data zamieszczenia: 17.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. J.Siestrzyńskiego w Wejherowie , ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 620 82 31, faks 58 620 82 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://osw2wejherowo.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnej hali sportowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, na działkach nr 22/10, 22/13, 318/16, 317/3, 317/5, 318/122/13, 318/4, 317/5, 318/1, 317/3 w Wejherowie przy ul. Przyjaźni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę budynku hali sportowej - wolnostojący, niepodpiwniczony, w części sali sportowej - parterowy, w części zaplecza parterowy i dwukondygnacyjny . -budowę instalacji zewnętrznych: wodociągowych, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznych i kanalizacji teletechnicznej - budowę zjazdu z drogi publicznej i budowę układu komunikacji wewnętrznej 3. Główną część budynku stanowić będzie sala sportowa. Przewidziano w niej m.in. boiska do gry w siatkówkę i koszykówkę, boisko do gry w piłkę ręczną, widownię, ściankę wspinaczkową i bezpośredni dostęp do magazynów. Zaplecze będzie miało charakter wielofunkcyjny - zaplecze socjalno-sanitarne dla sportowców-uczniów i kadry nauczycielskiej oraz widzów. Hol przy głównym wejściu będzie stanowił przestrzeń wielofunkcyjną z możliwością organizowania wystaw, pokazów, imprez okolicznościowych. Na piętrze - sale pomocnicze: siłownia, fitness oraz sala konferencyjna. 4. Konstrukcja - w części hali - konstrukcja szkieletowa żelbetowa słupowo-ryglowa, w części zapleczowej - murowana . Ściany fundamentowe z bloczków betonowych, ściany kondygnacji z bloczków silikatowych, w części żelbetowe monolityczne. W strefie zaplecza strop pośredni w postaci płyty żelbetowej monolitycznej. Ostatnia kondygnacja stanowi stropodach niewentylowany. Sala przekryta konstrukcją drewnianą w postaci dźwigarów drewnianych z drewna klejonego pokrytych blachą trapezową na płatwiach. Budynek sali posadowiony bezpośrednio za pośrednictwem ław i stóp żelbetowych. 5. Dane liczbowe: powierzchnia zabudowy: 1 347,87 m2 wysokość budynku: 11,40 m kubatura 11 923 m3 powierzchnia użytkowa całość 1 517,06 m2 powierzchnia użytkowa parter 1 231,48m2 powierzchnia użytkowa piętro 285,58m2 powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych (drogi, parkingi, chodniki): 851 m2 powierzchnia projektowanych trenów zielonych: 670,2 m2 6. Zagospodarowanie terenu: 1) układ drogowy wewnętrzny z miejscami postojowymi 2) wiata śmietnikowa i ogrodzenie terenu 3) przyłącza do budynku i instalacje zewnętrzne: a) wodociągowe z własnego ujęcia wody OSW b) kanalizacji sanitarnej -do wew. instalacji OSW c) kanalizacji deszczowej -do wew. instalacji OSW d) elektroenergetyczne - do złącza kablowego na granicy działki e) oświetlenia terenu - inst. wewnętrzna f) kanalizacji teletechnicznej - bez przyłącza Przyłącze ciepłownicze realizowane przez OPEC Gdynia 7. Wymogi konserwatorskie Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską oraz dozorem archeologicznym - Wykonawca będzie zobowiązany objąć prace ziemne nadzorem archeologicznym, z rygorem przekształcenia w badania wykopaliskowe w razie odkrycia obiektów archeologicznych.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w ciągu 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w sytuacji uzyskania dodatkowych środków finansowych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej ( w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 1422)), o kubaturze o najmniej 9000 m3 i wartości nie niższej niż 5 000 000,00 brutto (pięć milionów złotych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) kierownikiem budowy a) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, w tym przy budowie, lub przebudowie co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej c) posiadającym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na obszarze objętym ochroną konserwatorską lub przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, 2) kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3) kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) kierownikiem robót drogowych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, W przypadku wskazania na powyższe funkcje osoby zagranicznej musi ona posiadać odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych, albo prawo do świadczenia usług transgranicznych. Zamawiający uznaje uprawnienia budowlane w w/w zakresie uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z art. 104 tejże ustawy 5) osobą kierującą badaniami archeologicznymi, posiadającą kwalifikacje wymagane w art. 37 e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446, ze zm.), to znaczy: - która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii oraz - przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych. Doświadczenie zawodowe archeologa może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykształcenie i tytuły zawodowe archeologa, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykonawca wykaże, że osiągnął za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 4 000 000,00 PLN (słownie: cztery miliony złotych) 2) wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 500 000,00 PLN (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych ). 3) wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 3.000.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu wykonawców, którzy wykażą spełnienie warunków udziału w postępowaniu w najwyższym stopniu, zgodnie z poniższym opisem. W celu ustalenia listy wykonawców zaproszonych do składania ofert zamawiający dokona oceny stopnia spełnienia warunków doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, przyznając wykonawcom punkty, w następujący sposób. 1) Ocena w ramach warunku doświadczenia Ocena będzie dokonana na podstawie, złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za każde należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonane oraz prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówienie polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej ( w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 1422)), o kubaturze co najmniej 9000 m3 i wartości robót nie niższej niż 5.000.000,00 (pięć milionów złotych), wykonawca otrzyma 5 pkt. Jeżeli wśród wskazanych wyżej zamówień wykonawca wskaże zamówienie obejmujące budowę lub przebudowę hali lub sali sportowej, za każde takie zamówienie wykonawca otrzyma dodatkowo (oprócz przyznanych już punktów) 5 punktów. Do składania ofert zostanie zaproszonych pięciu pierwszych wykonawców, którzy otrzymają kolejno najwyższą liczbę punktów według powyższych zasad. 2) Ocena w ramach sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca, który wykaże, że osiągnął za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w kwocie: - minimum 4 000 000,00 PLN otrzyma 5 pkt., - od 5 000 0000 do 6 000 000 PLN - otrzyma 10 pkt. - powyżej 6 000 000 PLN - 20 pkt. Jeżeli kilku wykonawców uzyska tę samą liczbę punktów zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców z pierwszych pięciu miejsc rankingu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5 zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - okres gwarancji - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacja zostanie udostępniona w drugim etapie postępowania, wraz z zaproszeniem wykonawców do składania ofert, po dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Ośrodka Szkolno Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Usługi ochrony i dozoru osób i mienia w budynku Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług schronienia dla mężczyzn zdrowych, uzależnionych od alkoholu i/lub innego środka psychoaktywnego wraz z terapią uzależnień i całodobową opieką sanitariusza
- Świadczenie usług schronienia dla kobiet zdrowych, uzależnionych od alkoholu i/lub innego środka psychoaktywnego wraz z terapią uzależnień i całodobową opieką sanitariusza
- Świadczenie usług schronienia dla mężczyzn, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły
- Świadczenie usług schronienia dla kobiet, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Świadczenie całodobowej usługi pogotowia technicznego na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.