Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Ostrów Wielkopolski: Profesjonalny pracownik biurowy z elementami sekretariatu, księgowości i kadr
oraz z modułem kreowania własnego wizerunku
Numer ogłoszenia: 94574 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Wolności 29a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 73 73 200, faks 062 73 73 202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.ostrowwlkp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http:/pup.ostrowwlkp.ibip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profesjonalny pracownik biurowy z elementami sekretariatu, księgowości i kadr oraz z modułem kreowania własnego wizerunku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalny pracownik biurowy z elementami sekretariatu, księgowości i kadr oraz z modułem kreowania własnego wizerunku Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Nazwa: Usługi szkolenia zawodowego Kod: 80530000-8.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający zbada czy liczba i kwalifikacje wykładowców/instruktorów są adekwatne do programu szkolenia i zabezpieczą należytą realizację programu. Ocenie będą podlegały informacje zawarte w ankiecie stanowiącej załącznik nr 6. Wykształcenie (zawód, specjalność) odpowiadające tematyce szkolenia - można otrzymać 1,00 pkt. Staż pracy (doświadczenie zawodowe) w zakresie tematyki objętej szkoleniem do 2 lat 1,00 pkt - powyżej 2 lat 2,00 pkt.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Certyfikat jakości usług związany bezpośrednio z tematyką szkolenia. Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń i pomocy dydaktycznych do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warun - 10
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 4 - Miejscowość, w której będzie odbywało się szkolenie i odległość od miasta, w którym znajduje się siedziba Urzędu - 5
- 5 - Posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z tematyką szkolenia - 5
- 6 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
- 7 - Program szkolenia - 5
- 8 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonych szkoleń - 5
- 9 - Zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
- 10 - Odpowiednie instrumenty pozwalające na sprawdzenie efektów przeprowadzonego szkolenia - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/pup.ostrowwlkp.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Wolności 29 a,
63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim ul. Wolności 29 a, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy chodnika na ul. Jankowskiego w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej
- Dostawa i montaż bandy pneumatycznej na stadionie żużlowym w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Zakup band pneumatycznych"
- Ubezpieczenia komunikacyjne dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO SA w Ostrowie Wielkopolskim
- Pielęgnacja drzew i krzewów na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów do badań biochemicznych i immunochemicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator walca drogowego"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe w ramach projektu "Podnoszenie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Gospodarka magazynowa z obsługą wózków jezdniowych" dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej - wybór ekspertów do prowadzenia szkoleń i kursów organizowanych przez Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie hotelarstwa w Biedrzychowicach.
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgiem oraz z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.