Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-27
Ropczyce: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług bankowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 zadań (części)
Numer ogłoszenia: 94652 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług bankowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 zadań (części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług bankowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 2 zadań (części): Zadanie 1 OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.): FUNDUSZ PRACY, POKL, PFRON, JUNIOR DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI ROPCZYCE Zadanie 2 OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (2 szt.): FUNDUSZ PRACY i POKL DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI. przez okres 32 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 32.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie dołączonej do oferty kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione, stosownego zezwolenia przewidzianego w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie obsługi bankowej objętej przedmiotem zamówienia a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa, dla osób podpisujących ofertę, do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - marża banku - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość, zmiany postanowień zawartej umowy: - w szczególnie uzasadnionych przypadkach, istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, po wrażeniu zgody przez Zamawiającego; - w przypadku zmniejszenia marży banku przewiduje się możliwość aneksowania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH
39-100 Ropczyce
ul. Najświętszej Marii Panny 2
I piętro pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 parter pok. nr 10 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.) FUNDUSZ PRACY, POKL, PFRON, JUNIOR DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI ROPCZYCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.) FUNDUSZ PRACY, POKL, PFRON, JUNIOR DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI ROPCZYCE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 32.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. marża banku - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH ( 2 szt.) FUNDUSZ PRACY i POKL DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBSŁUGA BANKOWA RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH (4 szt.) FUNDUSZ PRACY i POKL DLA WYPŁAT GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH ŚWIADCZEŃ PIENIĘŻNYCH WYPŁACANYCH DLA BEZROBOTNYCH I INNYCH UPRAWNIONYCH OSÓB PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH W MIEJSCOWOŚCI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 32.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. marża banku - 50
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Modernizacja pracowni w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim
- "Modernizacja Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - rozbudowa skrzydła "D" i remont ZPO na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego i Pododdziału Geriatrycznego."
- Remont cząstkowy oraz likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2025 roku
- Modernizacja pracowni w Zespole Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w powiecie ropczycko - sędziszowskim
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wadowickiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straż na okres trzech lat od 01.07.2025r. do 30.06.2028r.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.