eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie robót budowlanych pod nazwą przebudowa istniejącego budynku, położonego przy ul. Noskowskiego 23 (w głębi działki) w Poznaniu, na pracownię chemiczną wód powierzchniowych i gleby dla Laboratorium Badania Wody i Gleby

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-07

Poznań: wykonanie robót budowlanych pod nazwą przebudowa istniejącego budynku, położonego przy ul. Noskowskiego 23 (w głębi działki) w Poznaniu, na pracownię chemiczną wód powierzchniowych i gleby dla Laboratorium Badania Wody i Gleby
Numer ogłoszenia: 94653 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna, ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8544866, fax 061 8525003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse-poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych pod nazwą przebudowa istniejącego budynku, położonego przy ul. Noskowskiego 23 (w głębi działki) w Poznaniu, na pracownię chemiczną wód powierzchniowych i gleby dla Laboratorium Badania Wody i Gleby.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą przebudowa istniejącego budynku, położonego przy ul. Noskowskiego 23 (w głębi działki) w Poznaniu, na pracownię chemiczną wód powierzchniowych i gleby dla Laboratorium Badania Wody i Gleby. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja, w skład , której wchodzi: a) projekty budowlano-wykonawcze w branżach: - architektura + konstrukcje, - instalacja elektryczna i teletechniczna, - instalacja wentylacyjno - klimatyzacyjna, - instalacja wodna - kanalizacyjna, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wyżej wymienionych branżach; c) przedmiary robót w wyżej wymienionych branżach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.300,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: a) posiadać uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w zakresie jak przedmiot zamówienia; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania świadczenia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) udzielać co najmniej 36 miesięcznej gwarancji rękojmi; f) wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; g) Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia wynikające z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku (Dz. U. 2004 nr. 150, poz. 1579); h) Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane, tekst jednolity z dnia 17 sierpnia 2006 roku, Dz. U. z 2006 roku, nr 156, poz. 1118). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do realizacji niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty niniejsze dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk w załączeniu do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym, przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość zamówienia winna być równa lub większa niż zaoferowana cena brutto w formularzu oferty (druk w załączeniu do SIWZ); b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (druk w załączeniu do SIWZ); c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane Prawem budowlanym uprawnienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse-poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Libelta 36, 61-705 Poznań, II piętro, pok. 211.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, Kancelaria, ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.