eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa owoców, warzyw świeżych i okopowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Busko-Zdrój: Dostawa owoców, warzyw świeżych i okopowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część I.
Numer ogłoszenia: 95199 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76181 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa owoców, warzyw świeżych i okopowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju - część I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców, warzyw okopowych i świeżych. 2.Szczegółowy zakres rzeczowy dostaw oraz warunki ich wykonania został określony w pakietach I - V: a).PAKIET I - Dostawa warzyw okopowych - zał. nr 1 do SIWZ; b).PAKIET II - Dostawa warzyw świeżych - zał. nr 2 do SIWZ; c).PAKIET III - Dostawa jabłek - zał. nr 3 do SIWZ; d).PAKIET IV - Dostawa nowalijek - zał. nr 4 do SIWZ; e).PAKIET V - Dostawa owoców sezonowych - zał. nr 5 do SIWZ. 3.Warunki dostaw: a).towar dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 137, poz. 966 z późn. zm.) i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia b).terminy: (a).PAKIET I - Dostawa warzyw okopowych -dostawa 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 9:00 - 10:00 (b).PAKIET II - Dostawa warzyw świeżych - dostawa w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00 - 8:00 (c).PAKIET III - Dostawa jabłek - dostawa 1 raz w tygodniu, dzień do uzgodnienia z Zamawiającym w godzinach 9:00 - 10:00 (d).PAKIET IV- Dostawa nowalijek - dostawa od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00 - 8:00 (e).PAKIET V - Dostawa owoców sezonowych - dostawa w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00 - 8:00 c).dostawy do magazynu Zamawiającego z rozładunkiem w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego; d).towar w opakowaniach zbiorczych odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnym pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy; e).zamówienie zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 1100 ; f).dostarczony towar musi być w I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, bez objawów chorób pleśni, nie uszkodzony, nie robaczywy, bez obcych zapachów, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, jednolity wielkościowo, jednolity odmianowo; g).Zamawiający odmówi przyjęcia całej partii towaru lub jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej stwierdzi złą jakość produktów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem higienicznym środka transportu; h).Zamawiający w przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad ukrytych otrzymanego towaru pozostawi do dyspozycji Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego otrzymany towar, powiadamiając niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych brakach lub wadach i potwierdzi to protokołem reklamacyjnym; i).Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji dostarczonego towaru w przypadku jego jakości odbiegającej od norm i dokonania wymiany towaru bez wad, nie później, niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia; j).Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania mniejszej lub większej ilości towaru w poszczególnych pozycjach asortymentowych objętych umową do obiektywnie istniejących potrzeb, i ich rzeczywista wielkość będzie wynikać z zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego. k).w przypadku zrealizowania dostawy na kwotę stanowiącą całkowitą wartość brutto określonej w umowie w terminie wcześniejszym niż data jej obowiązywania, umowa wygasa; l).Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy; m).towar dostarczony w opakowaniach jednostkowych max do 30 kg, dopuszczonych do kontaktu z żywnością (worki raszlowe, skrzynki, wiadra); n).opakowanie powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabarwień i pleśni; o).jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami jakości, a minimalne wymagania dla wszystkich produktów to: (a).całe w zależności od produktu; (b).zdrowe, nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia; (c).czyste, praktycznie wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych ( w zależności od produktu dopuszczalne są odchylenia dotyczące śladów ziemi), wolne od szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; (d).dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe. p).przypadku przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność dostawy produktów realizowanych będą zgodnie z wymogami systemu HACCP. Z każdą dostawą Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wymaganych prawem dokumentów: Handlowy Dokument Identyfikacji; q).w przypadku producentów (rolników) na etapie produkcji pierwotnej wprowadzających do obrotu żywność dostawy będą realizowane w oparciu o wdrożoną i stosowaną dobrą praktykę produkcyjną (GMP) i higieniczną (GHP) (oświadczenie dostawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo zdrowotne sprzedawanych produktów); r).uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący warunków umowy, bądź SIWZ przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym; s).wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które, zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 03.22.23.21 - Jabłka 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.23.30 - Owoce pestkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET I - Dostawa warzyw okopowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Indywidualne Gospodarstwo Rolne LORENCIK Jan Andrzej, Biskupice 46, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48377,80

  • Oferta z najniższą ceną: 48377,80 / Oferta z najwyższą ceną: 60280,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET II - Dostawa warzyw świeżych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAWA A.SIKORA, W.WRÓBEL Sp. J., ul. Wojska Polskiego 35b, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57349,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63105,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63105,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63105,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET III - Dostawa jabłek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOCHNIAK Małgorzata, Miernów 67, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8667,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8667,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8667,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET IV- Dostawa nowalijek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAWA A.SIKORA, W.WRÓBEL Sp. J., ul. Wojska Polskiego 35b, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30203,25

  • Oferta z najniższą ceną: 30203,25 / Oferta z najwyższą ceną: 30203,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.