Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Lublin: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-11.
Numer ogłoszenia: 95300 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.top.lublin.pl/janbozy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-11..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-11: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów elektrycznych. Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów hydraulicznych - zawory, złączki, uszczelki. Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów hydraulicznych - rury stalowe. Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych - armatura. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich. Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów stalowych. Zadanie nr 7 - Dostawa szkła okiennego. Zadanie nr 8 - Dostawa płyty meblowej. Zadanie nr 9 - Dostawa materiałów budowlanych - malarsko - murarskich. Zadanie nr 10 - Dostawa materiałów budowlanych - wykończeniowych. Zadanie nr 11 - Dostawa materiałów medycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: -podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, -nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223/07, poz. 1655) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 14, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art.24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223/07, poz. 1655) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 14.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie, budynek administracji pokój 12 A..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria SPSzW pokój 27..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów elektrycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów elektrycznych wg pozycji asortymentowych 1-76..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów hydraulicznych - zawory, złączki, uszczelki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów hydraulicznych - zawory, złączki, uszczelki wg pozycji asortymentowych 1-37..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów hydraulicznych - rury stalowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów hydraulicznych - rury stalowe wg pozycji asortymentowych 1-5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych - armatura..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych - armatura wg pozycji asortymentowych 1-26..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.13.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich wg pozycji asortymentowych 1-14..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.63.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów stalowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów stalowych wg pozycji asortymentowych 1-10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.31.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa szkła okiennego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa szkła okiennego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.11.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa płyty meblowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dostawa płyty meblowej wg pozycji asortymentowych 1-5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.21.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Dostawa materiałów budowlanych - malarsko - murarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Dostawa materiałów budowlanych - malarsko - murarskich wg pozycji asortymentowych 1-46..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Dostawa materiałów budowlanych - wykończeniowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Dostawa materiałów budowlanych - wykończeniowych wg pozycji asortymentowych 1-5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Dostawa materiałów medycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Dostawa materiałów medycznych wg pozycji asortymentowych 1-18..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.31.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Malowanie części elewacji bud. WBiA Politechniki Lubelskiej oraz montaż loga w i na bud. WBiA i na bud. WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie.
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na 13 części.
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- D/18/2025 Sukcesywny zakup materiałów elektrycznych, hydraulicznych, ogólnobudowlanych, stolarskich oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Dostawa materiałów budowlanych (zamówienie z podziałem na 3 części)
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.