To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-07
Lublin: Usługa polegająca na wykonaniu pięcioletnich przeglądów technicznych budynków będących w zasobach ZNK w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 95336 - 2008; data zamieszczenia: 07.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 67289 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Grodzka, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5371200, fax 081 5371201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu pięcioletnich przeglądów technicznych budynków będących w zasobach ZNK w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy przeprowadzane co najmniej raz na 5 lat, o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane ( z wyłączeniem instalacji gazowych i przewodów kominowych ) Przegląd 5 letni polega na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia ze szczególnym uwzględnieniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej ( badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji i przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów ). 2. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać w szczególności opisowe określenie: stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą, rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, zakresu robót remontowych z podaniem pilności i kolejności ich wykonania, metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, informację dotyczącą wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli. Do w/w protokołów, w razie potrzeby należy dołączyć dokumentację graficzną lub fotograficzną wykonaną w toku kontroli. 3. W toku kontroli okresowych szczegółowym sprawozdaniem należy objąć w szczególności stan techniczny budynku, lokali mieszkalnych i pomieszczeń wspólnego użytkowania : zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych ( warstwa fakturowa ), elementów ścian zewnętrznych ( attyki, filary, gzymsy ), balustrad, loggii i balkonów, stropów i ścian z uwzględnieniem występujących korozji biologicznych i chemicznych, urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku, elementów odwodnienia budynków, opaski oraz obróbek blacharskich, konstrukcji dachu, pokryć dachowych, ław kominiarskich i kominów, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku, przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku, instalacji elektrycznej i piorunochronnej, pomieszczeń wspólnego użytkowania ( klatki schodowe, pralnie, strychy ), nawierzchni, urządzeń i obiektów przynależnych do nieruchomości. ( wiaty śmietnikowe, garaże, komórki, WC, place zabaw ) 4. Zakresem kontroli, będącej przedmiotem zamówienia, należy objąć również sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów budynku, o których mowa wyżej, oraz wszystkie pozostałe elementy budynku, a także estetykę budynku i jego otoczenia . Należy uwzględnić konieczność montażu elementów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji budynku np. odgromówka, poręcze schodowe. Zamawiający posiada kompletną inwentaryzację wszystkich przewodów kominowych oraz aktualne przeglądy i czyszczenia 5. Przedmiot zamówienia należy opracować według załączonych do SIWZ formularzy protokołów: - protokół okresowej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, - protokół z kontroli okresowej ( 5 letniej ) stanu technicznego instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzenia piorunochronnego. 6. Obowiązkiem Wykonawcy jest przed terminem składania ofert zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy sprzeczności związanych z opisem przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest wskazanie ich Zamawiającemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 475409,84 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: rejon DAD ADREM.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DZIELNICOWA ADMINISTRACJA DOMÓW "ADREM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DZIELNICOWA ADMINISTRACJA DOMÓW "ADREM" SP. Z O.O.
- Dzielnicowa Administracja Domów ADREM Sp. z o.o., ul. Szarych Szeregów 2, 20-047 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16350
- Oferta z najniższą ceną: 16350 / oferta z najwyższą ceną: 16350
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża na otwartej ujeżdżalni wraz z robotami towarzyszącymi - POWTÓRZENIE
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z obsługą formalnoprawną uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku penitencjarnego C w ZK Strzelin"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja boiska sportowego w ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz.".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.