To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-12
Ogłoszenie nr 95445 - 2017 z dnia 2017-06-12 r.
Mielec: Dostawa pojemników na odpady
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506162-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
69043924700000, ul.
ul. Wolności
44,
39300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 5820500, 5820573, faks
175 820 576, e-mail
mpgk@mpgk.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników na odpady
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenie nieczystości stałych. Gwarancja: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Pojemniki musza spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów z dnia 29 grudnia 2016 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 19). Część 1 Kontenery typu: KP-7, KP 4 i KP 20 przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów bramowych i hakowych. Kontener KP 7 - 4 sztuki. Kontener KP 4 - 2 sztuki. Kontener KP 20 - 1 sztuka. Kontenery muszą być wyposażone w rolki. Kontenery w kolorze zielonym. Zabezpieczenie antykorozyjne: malowane dwukrotnie zewnątrz i wewnątrz farbą podkładową. Zewnętrzne powierzchnie malowane emalią w kolorze zielonym. Wnętrze kontenera dodatkowo zabezpieczone środkiem antykorozyjnym. Grubość blachy: podłoga (dno) - minimum 3mm; Boki minimum 2,5 mm. Część 2 Pojemnik 1100 l niebieski - 30 sztuk. Pojemnik 1100 l zielony -- 20 sztuk. Pojemnik 1100 l żółty - 20 sztuka. Pojemniki na odpady powinny posiadać: - certyfikat jakości zgodny ze światową normą RAL-GZ 951/1 oraz atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH); - zgodność ze wszystkimi normami europejskimi (EN 840); - powinny spełniać normę DIN dla rozładunku grzbietowego; - płaską pokrywę do przeładunku mechanicznego wyposażoną w ogranicznik otwarcia oraz mechanizm dociskający pokrywę; - wzmocnioną tylną i przednią część korpusu; - mechanizm docisku pokrywy; - wzmacniane czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem; - usztywnione dno pojemnika; - materiał odporny na kwasy, mróz i promieniowanie UV; - wzmocnione ocynkowane zawieszenie kół; - gładka powierzchnia ułatwiająca opróżnianie i mycie pojemnika oraz centralny korek drenażowy; - przystosowane do selektywnej zbiórki odpadów; - pojemniki muszą być opisane w widoczny sposób na jakie odpady są przeznaczone. Część 3 Pojemnik 120 l szary - 200 sztuk. Pojemniki na odpady powinny posiadać: - potwierdzony poprzez jeden z poniższych certyfikatów i znaków jakości: o certyfikat wydany przez stowarzyszenie producentów pojemników GGAWB potwierdzający zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm EN 840 i RAL.GZ 951/1 oraz wybity na pojemniku znak jakości RAL, o certyfikat wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą TÜV SÜD potwierdzający zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm EN 840 i RAL.GZ 951/1 oraz wybity na pojemniku znak jakości GS (Geprüfte Sicherheit - sprawdzone bezpieczeństwo), o inny certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzający zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm EN 840 i RAL.GZ 951/1oraz wybity na pojemniku znak jakości nadany przez tę jednostkę certyfikującą; - płaską pokrywę do przeładunku; - wzmocnioną tylną i przednią część korpusu; - mechanizm docisku pokrywy; - wzmacniane czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem; - usztywnione dno pojemnika; - materiał odporny na kwasy, mróz i promieniowanie UV; - wzmocnione ocynkowane zawieszenie kół; - gładka powierzchnia ułatwiająca opróżnianie i mycie pojemnika oraz centralny korek drenażowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
34928480-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa pojemników 1100l |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 35645,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa kontenerów KP |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39630,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa pojemników 120l |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14268,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku: Zadanie nr 1, zadanie nr 2 i zadanie nr 3;
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, tj. emulsją asfaltową i grysami, na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.