To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-31
Świecie: DOSTAWA CHEMII i ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH, LACZKÓW, BUTÓW GUMOWYCH I CHODAKÓW dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 oznaczenie sprawy ZP-PN-11/DGT/2013
Numer ogłoszenia: 95587 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65057 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311031 w. 354, faks 052 3311031.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CHEMII i ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH, LACZKÓW, BUTÓW GUMOWYCH I CHODAKÓW dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 oznaczenie sprawy ZP-PN-11/DGT/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa chemii i artykułów gospodarczych, laczków (klapków) damskich, męskich i dziecięcych, drewniaków oraz butów gumowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). 1)Dla zadań 1 - 9 zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy według zamówień składanych przez Zamawiającego zgodnie z asortymentem wskazanym w złączniku nr 1 SIWZ (formularz cenowy). Ilości znajdujące się w załączniku nr 1 dla zadań 1 - 9 są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. 2)Przedmiotem zamówienia opisanego w zadaniu nr 10 i 11 jest jednorazowa dostawa laczków (klapków) oraz butów gumowych w rozmiarach podanych w tabelach rozmiarowych i kolorach uzgodnionych z Zamawiającym. Laczki (klapki) damskie, męskie oraz dziecięce nadające się do chodzenia wewnątrz budynku po powierzchniach suchych i wilgotnych. Wykonane z lekkiego, trwałego tworzywa EVA. Wyprofilowana anatomicznie podeszwa z systemem rowków. Górna część laczka musi posiadać otwory zapewniające dobrą wentylację stóp. Laczki muszą być łatwe do mycia i dezynfekcji. 3)Przedmiotem zamówienia opisanego w zadaniu nr 12 jest dwukrotna dostawa drewniaków w rozmiarach podanych w tabelach rozmiarowych i kolorach uzgodnionych z Zamawiającym. Pierwsza dostawa w terminie 14 dni od podpisania umowy, druga dostawa nastąpi w z upływem pół roku od pierwszej dostawy. Drewniaki z pełną cholewką w kolorze białym. Cholewka wykonana z naturalnej skóry foliowanej a podeszwa z drewna olchowego, podklejona antypoślizgowymi zelówkami. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 zadań: 1) ZADANIE NR 1 - ATYKUŁY RÓŻNE (27 poz.) 2) ZADANIE NR 2 - PŁYNY (10 poz.) 3) ZADANIE NR 3 - WORKI (10 poz.) 4) ZADANIE NR 4 - KIJE I SZCZOTKI (12 poz.) 5) ZADANIE NR 5 - ARTYKUŁY RÓŻNE PLASTIKOWE (15 poz.) 6) ZADANIE NR 6 - OBRUSY (1 poz.) 7) ZADANIE NR 7 - GĄBKI (3 poz.) 8) ZADANIE NR 8 - ARTYKUŁY DO ZMYWAREK (3 poz.) 9) ZADANIE NR 9 - ARTYKUŁY PAPIEROWE (5 poz.) 10) ZADANIE NR 10 - LACZKI (3 poz.) 11) ZADANIE NR 11 - BUTY GUMOWE (2 poz.) 12) ZADANIE NR 12 - DREWNIAKI (2 poz.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.71.19.00 - Mydło 18.42.40.00 - Rękawice 18.93.00.00 - Worki i torby 39.54.20.00 - Szmaty 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 18.80.00.00 - Obuwie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1 - ARTYKUŁY RÓŻNE (27 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- ADMOR PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JERZY MORYTO, UL. WIERZBICKA 58/1, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38163,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32384,56
Oferta z najniższą ceną: 32384,56 / Oferta z najwyższą ceną: 38631,64
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 - PŁYNY (10 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
jakie przetargi wygrała firma
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
- LOGOS S.C. K. RUTECKI, P. SYCZYŁO, UL. M. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 73, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24036,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16571,52
Oferta z najniższą ceną: 16571,52 / Oferta z najwyższą ceną: 27420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3 - WORKI (10 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
jakie przetargi wygrała firma
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
- LOGOS S.C. K. RUTECKI, P. SYCZYŁO, UL. M. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 73, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19633,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13069,80
Oferta z najniższą ceną: 13069,80 / Oferta z najwyższą ceną: 17817,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4 - KIJE I SZCZOTKI (12 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- ADMOR PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JERZY MORYTO, UL. WIERZBICKA 58/1, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7853,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4270,17
Oferta z najniższą ceną: 4270,17 / Oferta z najwyższą ceną: 6782,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5 - ARTYKUŁY RÓŻNE PLASTIKOWE (15 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. ZUBER ANDRZEJ ZUBER, UL. KRAKOWSKA 29C, 50-424 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9749,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7513,00
Oferta z najniższą ceną: 7513,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8015,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6 - OBRUSY (1 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. ZUBER ANDRZEJ ZUBER, UL. KRAKOWSKA 29C, 50-424 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1440,00
Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE NR 7 - GĄBKI (3 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KORTECH SP. Z O. O., UL. DROGA OWIDZKA 1, 83-200 STAROGARD GDAŃSKI, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2412,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1467,60
Oferta z najniższą ceną: 1467,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1589,40
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE NR 8 - ARTYKUŁY DO ZMYWAREK (3 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE SP. Z O. O., BIELANY WROCŁAWSKIE UL. KOLEJOWA 3, 55-040 KOBIERZYCE, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4131,24
Oferta z najniższą ceną: 4131,24 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE NR 9 - ARTYKUŁY PAPIEROWE (5 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- ADMOR PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JERZY MORYTO, UL. WIERZBICKA 58/1, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46891,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32521,16
Oferta z najniższą ceną: 32521,16 / Oferta z najwyższą ceną: 47466,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: ZADANIE NR 10 - LACZKI (3 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.P. ŚWIAT DZIECKA JANUSZ KOWALSKI, UL. KIELECKA 76, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9636,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8211,00
Oferta z najniższą ceną: 8211,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15939,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: ZADANIE NR 11 - BUTY GUMOWE (2 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.P. ŚWIAT DZIECKA JANUSZ KOWALSKI, UL. KIELECKA 76, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156,00
Oferta z najniższą ceną: 156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: ZADANIE NR 12 - DREWNIAKI (2 poz.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.P. ŚWIAT DZIECKA JANUSZ KOWALSKI, UL. KIELECKA 76, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 832,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 832,00
Oferta z najniższą ceną: 832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1114,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
- Kompleksowe utrzymanie czystości wewnątrz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w Świeciu
- Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w 2025 roku
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C Dąbrówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.