eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZakup paliw płynnych do samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Bydgoszcz: Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart elektronicznych
Numer ogłoszenia: 95636 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy, w systemie bezgotówkowym na podstawie kart elektronicznych, w przewidywanej ilości: - Benzyna bezołowiowa 95 3 300 litrów, - Olej napędowy 18 000 litrów Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa samochodów służbowych Zamawiającego przy wykorzystaniu kart elektronicznych w stacjach paliw na terenie Polski, czynnych całodobowo, położonych jedna od drugiej w odległości nie większej niż 150 km, w tym na terenie Bydgoszczy muszą być zlokalizowane co najmniej 2 stacje. Na karcie elektronicznej będą umieszczone następujące informacje: nazwa użytkownika, marka i numer rejestracyjny pojazdu. Paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają aktualne na dzień składania ofert uprawnienie w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj etyliną bezołowiową 95 i olejem napędowym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym dysponują bądź będą dysponować w celu realizacji zamówienia stacjami paliw zlokalizowanymi na terenie Polski, czynnymi całodobowo, zapewniającymi tankowanie paliwa tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego położonymi jedna od drugiej w odległości nie większej niż 150 km, w tym na terenie Bydgoszczy muszą być zlokalizowane co najmniej 2 stacje lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia stacji paliw w celu realizacji zamówienia, spełniających powyższy warunek; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń o których mowa w pkt. VI przy zastosowaniu formuły spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 2. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą koncesji, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. etyliną bezołowiową 95 oraz olejem napędowym (kopia poświadczona za zgodność oryginałem przez Wykonawcę). 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: - Wykazu stacji paliw zlokalizowanych na terenie Polski, czynnych całodobowo, położonych jedna od drugiej w odległości nie większej niż 150 km, w tym na terenie Bydgoszczy co najmniej 2 stacje, w których Wykonawca zapewni możliwość korzystania z kart elektronicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i w których będzie realizowane niniejsze zamówienie. Wykaz powinien zawierać co najmniej następujące informacje: nazwa stacji, lokalizacja stacji paliw ze wskazaniem miejscowości, ulicy wraz z numerem posesji, wskazanie stacji paliw, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował poprzez dodanie zapisu dysponuję lub będę dysponował. W przypadku wskazania stacji paliw, którą Wykonawca będzie dysponował, Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia stacji paliw do realizacji niniejszego zamówienia. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. VI. pkt. 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy Kancelaria Ogólna pokój nr 24 ul. Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.