Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Koszalin: Przebudowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 121 Pniewo Banie
Numer ogłoszenia: 95714 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, fax 094 3424328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 121 Pniewo Banie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 121 Pniewo - Banie na odcinkach:Pniewo - Gajki od km 2+023 do km 2+473 mb 450,0; od km 3 + 109 do km 4+100 mb 991,0; m. Tywica od km 15+753 do km 16+278 mb 525,0 Zakres robót: frezowanie fragmentów istniejącej nawierzchni gr. 4 cm - 3.932,0 m2; oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsja asfaltową - 11.796,0 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z BA w ilości 80kg/m2 - 629,12 Mg;ułożenie w-wy ścieralnej z mieszanki BA po zagęszczeniu gr. 4 cm - 11.796,0 m2;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł. ( słownie : siedem tysięcy złotych 00/100 ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych;2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;3)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: frezarką mechaniczną -min. szt. 1, szczotką mechaniczną- min. szt. 1, układarką mas bitumicznych -min. szt.1, skrapiarką do bitumu -min. szt. 1, walcem statycznym samojezdnym min średni -min. szt. 1, samochodami samowyładowczymi gwarantującymi ciągłość dostawy - min. szt. 2, 4)dysponują kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) oraz należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 5)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -asfaltowej o łącznej powierzchni min. 12.000 m2
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych;2)aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Na potwierdzenie dysponowania sprzętem składane jest Oświadczenie wskazane w pkt 1 (oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych); 4)Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione:a)stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b)zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 5)Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZDW w Koszalinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnie, ul. Polna 2, pokój nr 11.Koszt specyfikacji 10,00PLN plus ewentualne koszty przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:50, miejsce: ZZDW w Koszalinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnie, ul. Polna 2,74-500 Chojna, sekretariat pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie rozbiórki całkowitej budynków i budowli położonych w miejscowości Dziwogóra, gmina Połczyn-Zdrój, powiat świdwiński, województwo zachodniopomorskie na dz. nr 58/26, obręb 0090 Dziwogóra
- Dostawa i zakup szafy bronchoskopowej dla potrzeb pracowni bronchoskopii Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego położonych na III i IV piętrze budynku przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie
- Przebudowa DW 127 odc. Gudzisz-Chwarszczany
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: (ul. Polna) - Złockie w km 4+100 do 4+508
- Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu alejki parkowej i jej doświetleniu oraz montażu elementów małej architektury na terenie w obszarze ul. Fordońskiej w Bydgoszczy (Program BBO).
- Rozbudowa publicznej drogi gminnej klasy L nr 302020 T (ul. Miodowa) na odcinku od skrzyżowania z ul. Zwierzyniecką do skrzyżowania z ul. Gościniec w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa drogi gminnej na terenie MPZP Czarna Pastwiska II
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Skała i Cianowice oraz budowa drogi w m. Szczodrkowice, Gmina Skała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.