eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Udrożnienie systemu komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Szewska w Miechowie o długości 0,0807 km oraz przebudowę drogi gminnej ul. Traugutta w Miechowie o długości 0,752 km wraz z budową zatoki postojowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Miechów: Udrożnienie systemu komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Szewska w Miechowie o długości 0,0807 km oraz przebudowę drogi gminnej ul. Traugutta w Miechowie o długości 0,752 km wraz z budową zatoki postojowej
Numer ogłoszenia: 9588 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie systemu komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Szewska w Miechowie o długości 0,0807 km oraz przebudowę drogi gminnej ul. Traugutta w Miechowie o długości 0,752 km wraz z budową zatoki postojowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane będzie z udziałem środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 Zakres robót obejmuje: I. Przebudowa drogi gminnej - ul. Szewska w Miechowie, na dł. 0,807 km Zakres robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Wyznaczenie drogi w terenie -0,81 km Rozebranie krawężników betonowych 30x15 na ławie betonowej -847 m Rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej -20 m Rozebranie nawierzchni chodników z masy mineralno-bitumicznej -1558 m2 Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach -44 m2 Rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gr. 3 cm jezdni poprzez frezowanie na powierzchni 30% -1452,60 m2 Rozebranie wjazdów bramowych z betonu i trylinki -19,40 m2 Wycięcie drzew piła mechaniczną fi: 46-55 cm -5 szt Wycięcie drzew piła mechaniczną fi: 16-25 cm -8 szt Karczowanie pni drzew o śr. 40-130 cm -7 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, punkty geodezyjnej osnowy -3 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe -25 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, studzienki telefoniczne -2 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne -1 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, Zawory wodociągowe i gazowe -7 szt Wywiezienie gruzu z terenu budowy na odl. do 4 km -278,02 m3 Rozebranie słupków do znaków drogowych -12szt 2.Roboty ziemne: Wykonanie robót ziemnych mechanicznie w odwozem ziemi na odl. do 1 km -859,97 m3 Nakłady uzupełniające za dalszy transport na odl. 4 km -859,97 m3 Humusowanie i obsianie trawą terenu za krawężnikiem -847 m2 3.Podbudowa: Wykonanie górnej w-wy podbudowy pod chodnikiem z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm -1394 m2 Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym gr. 15 cm -645,60 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy pod wjazdami bramowymi z żużla wielkopiecowego gr. 20 cm -600 m2 4.Elementy uliczne: Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej -847 m Ustawienie obrzeży 8x30 cm na ławie betonowej -20 m Wykonanie ław betonowych pod obrzeża i krawężniki -34,18 m3 Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm -1289,45 m2 Wykonanie wjazdów bramowych i zatoki postojowej z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm -600 m2 5.Nawierzchnia: Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną -272,10 t Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 4 cm -4962 m2 6.Odwodnienie korpusu drogowego: Odmulenie przepustów zjazdowych z rur fi. 60 cm -8 m Wykonanie przepustów rurowych betonowych fi. 50 cm -6m Wykonanie murków czołowych dla rur fi. 50 cm -2szt Zamontowanie studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej z rur żelbetonowych fi 1000 mm z pokrywą żeliwną -1szt Wykonanie osadnika z betonu B-20 -1,60 m3 Wykonanie przykanalika z rur PCV 315 mm -3 m Wzmocnienie dna rowu korytkami ściekowymi betonowymi szer. 0,6m -4 m Ubezpieczenie skarp rowu elementami betonowymi typu KRATA -9,60 m2 Wykonanie kraty na wlocie do studni rewizyjnej z prętów stalowych 14mm -1,28 m2 7.Roboty wykończeniowe: Zamontowanie słupków do znaków drogowych -12 szt Zamontowanie tarcz znaków drogowych -12 szt Wykonanie oznakowania poziomego na jezdni -50 m2 II. Przebudowa drogi gminnej ul. Traugutta w Miechowie dł. 0,752 km wraz z budową zatoki postojowej Zakres robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Wyznaczenie drogi w terenie -0,75 km Rozebranie krawężników betonowych 30x15 na ławie betonowej -1091 m Rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej -235 m Rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych 50x50x7cm -534 m2 Rozebranie nawierzchni na wjazdach bramowych z kostki brukowej gr. 15 cm -112,50 m2 Rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej śr. gr. 3 cm na wjazdach bramowych i jezdni na powierzchni 20% poprzez frezowanie - 985,40 m2 Rozebranie wjazdów bramowych z betonu i trylinki -139,50 m2 Wycięcie drzew piła mechaniczną fi: 66-100 cm -9 szt Karczowanie pni drzew o śr. 40-130 cm -72 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, punkty geodezyjnej osnowy -6 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe -26 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, studzienki telefoniczne -3 szt Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne -8 szt Rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej na linkach -52 m Rozebranie murka betonowego (cokolika ogrodzenia) - 3,90 m3 Rozebranie słupków do znaków drogowych -12szt Wywiezienie gruzu z terenu budowy na odl. 4 km -270,35 m3 2.Roboty ziemne: Wykonanie robót ziemnych mechanicznie w odwozem ziemi na odl. do 1 km -470,29 m3 Nakłady uzupełniające za dalszy transport na odl. 4 km -470,29 m3 3.Podbudowa: Wykonanie górnej w-wy podbudowy pod chodnikiem z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm -669 m2 Wykonanie górnej w-wy podbudowy pod wjazdami bramowymi z żużla wielkopiecowego gr. 20 cm -435 m2 Wykonanie w-wy odcinającej z piasku o gr. 10 cm -135 m2 4.Elementy uliczne: Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej -1141 m Ustawienie obrzeży 8x30 cm na ławie betonowej -283 m Wykonanie ław betonowych pod obrzeża i krawężniki -49,89 m3 Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej gr. 6 cm -534 m2 Wykonanie wjazdów bramowych i zatoki postojowej z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm -435 m2 5.Nawierzchnia: Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną -225,60 t Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej (w-wa ścieralna) gr. 4 cm -4682 m2 6.Roboty wykończeniowe: Wykonanie cokołów z fundamentami -52 m Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach obsadzonych w cokole -52 m Zamontowanie słupków do znaków drogowych -12 szt Zamontowanie tarcz znaków drogowych -15 szt Wykonanie oznakowania poziomego na jezdni -24 m2 Ponadto do obowiązków Wykonawcy: 1.Zabezpieczenie terenu budowy 2.Wymaga się aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jego bezpośredniego otoczenia , a także aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania ofert, koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca 3.Wykonanie projektu organizacji ruchu i oznakowania robót wraz z wykonaniem oznakowania i zabezpieczenia ruchu drogowego i pieszego. 4.Przywróceniu do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli dróg wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie.; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli dróg, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli dróg, 3)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 3 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2 i 8 SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli dróg , o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5)dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną, 7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok. 221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów sekretariat pok. 155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.