eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA SZKOŁY W ŁAZACH DĘBOWIECKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Dębowiec: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA SZKOŁY W ŁAZACH DĘBOWIECKICH
Numer ogłoszenia: 96224 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowiec , Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4413730, faks 013 4413028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA SZKOŁY W ŁAZACH DĘBOWIECKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatniego etapu robót budowlanych w nowo przebudowanej szkole i Domu Ludowym oraz oddanie obiektu do użytkowania : 1. Wykonanie robót tynkarskich wewnątrz budynku. 2. Wykonanie robót wykończeniowych (malowanie , ułożenie terakoty i wykładziny dywanowej). 3. Montaż stolarki drzwiowej wewnątrz budynku. 4. Wykonanie robót wodno-kanalizacyjnych wewnątrz budynku . 5. Wykonanie centralnego ogrzewania wewnątrz budynku. 6. Wykonanie robót instalacji elektrycznej wewnątrz budynku. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ślepy i przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI DLA OFERENTÓW 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2006 r ,Nr 164, poz.1163 z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający informuje, że oferty nie spełniające warunków określonych w art. 89 pkt. 1 ust. 1÷8 zostaną odrzucone. 3. Gwarancja na roboty budowlane: 3 lata. 4. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. 5. Uprawnienia budowlane dla kierowników budowy (wykształcenie wyższe lub średnie techniczne) w branżach: budowlanych, instalacji sanitarnych , instalacji elektrycznych. 6. Kierownik budowy musi dysponować co najmniej 5 - letnim doświadczeniem w zakresie robót. 7. Zatrudnienie przez Oferenta w 2008 r. (miesiącach styczeń 2008 r. ÷ grudzień 2008 r.) minimum 15 pracowników. 8. Wykonawca musi udowodnić zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania (zamawiający przyjmuje ,że wartość jednego zadania będzie w kwocie minimum 300 000 zł) , poprzez przedstawienie referencji zadań. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: -Oferenci przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. -Każdy z Oferentów (przedsiębiorców - konsorcjum) oddzielnie musi udokumentować , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne , nie posiada zaległości podatkowych. 10. Oferenci wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum, wynikającego z umowy konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.