eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Prowadzenie Projektu pod tytułem Konserwacja wnętrz perły wczesnogotyckiej architektury sakralnej - Bazyliki Katedralnej w Sandomierzu - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-07

Sandomierz: Prowadzenie Projektu pod tytułem Konserwacja wnętrz perły wczesnogotyckiej architektury sakralnej - Bazyliki Katedralnej w Sandomierzu - Etap I
Numer ogłoszenia: 96226 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia Katedralna pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny , ul. Katedralna 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 832 73 43, faks 0-15 832 25 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katedra.sandomierz.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba kościelna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Projektu pod tytułem Konserwacja wnętrz perły wczesnogotyckiej architektury sakralnej - Bazyliki Katedralnej w Sandomierzu - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia projektu pod tytułem Konserwacja wnętrz perły wczesnogotyckiej architektury sakralnej - Bazyliki Katedralnej w Sandomierzu - Etap I (zwanego dalej Projektem) realizowanych ze środków uzyskanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) / Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz publicznych środków krajowych. Usługi prowadzenia Projektu obejmują: 1) zarządzanie Projektem w ramach Biura Projektu na terenie Rzymskokatolickiej Parafii Katedralnej w Sandomierzu pod wezwaniem Narodzenia Najświętszej Marii Panny (zwane dalej Zarządzaniem Projektem); oraz 2) prowadzenie promocji Projektu zgodnie z obowiązującymi procedurami Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (zwane dalej Promocją). Szczegółową specyfikację wyżej wymienionych usług zawiera Instrukcja dla oferentów. Maksymalna kwota brutto przeznaczona przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia wynosi: na Zarządzanie Projektem - 450.000 PLN; na Promocję - 70.000 PLN. Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego podstawę prawną stanowią art. 70 (1) - 70 (5) kodeksu cywilnego. Do postępowania o udzielenie zamówienia nie znajduje zastosowania ustawa prawo zamówień publicznych. Zamówienie udzielane jest na podstawie: - Regulaminu przeprowadzenia przetargu i udzielenia zamówienia na prowadzenie projektu przez Rzymskokatolicką Parafię Katedralną w Sandomierzu pod wezwaniem Narodzenia Najświętszej Marii Panny (zwanego dalej Regulaminem); - Instrukcji dla oferentów (zwanej dalej Instrukcją).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w Instrukcji i Regulaminie, w tym w szczególności: 1.1. wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest to uwidocznione w dokumentach rejestrowych wykonawcy lub innych dokumentach wskazanych w Instrukcji; 1.2. wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym wykwalifikowaną kadrę zdolną do wykonania zamówienia, oraz posiadają odpowiedni potencjał niezbędny do wykonania zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: Wykonawca wykaże, że: 1.2.1. dysponuje co najmniej 5-osobową kadrą, przewidzianą do realizacji zamówienia, w ramach której: (i) co najmniej 3 osoby posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań o profilu odpowiadającym zadaniom przewidzianym w ramach Zarządzania Projektem; oraz (ii) co najmniej 2 osoby posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań o profilu odpowiadającym zadaniom przewidzianym w ramach Promocji. Jedna i ta sama osoba może wykazać doświadczenie zarówno w ramach realizacji zadań o profilu odpowiadającym zadaniom przewidzianym w ramach Zarządzania Projektem, jak i Promocji; 1.2.2. koordynator Projektu posiada wyższe wykształcenie oraz dysponuje minimum 2-letnim doświadczeniem w realizacji zadań o profilu odpowiadającym zadaniom przewidzianym w ramach Zarządzania Projektem; 1.2.3. w okresie ostatnich 4 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje (w przypadku umów jeszcze nie zakończonych) minimum 3 usługi o profilu obejmującym zakresem co najmniej jedną z dwóch następujących dziedzin: (1) zarządzanie projektem; (2) promocja, a wszystkie usługi były wykonywane prawidłowo, przy czym w ramach wyżej wskazanych 3 usług co najmniej jedna musi być usługą odpowiadającą profilem zarządzaniu projektem, a co najmniej jedna musi być usługą odpowiadającą profilem promocji. Uwaga: Wykazane doświadczenia kadry i koordynatora Projektu, oraz usługi, o których mowa powyżej w punktach 1.2.1 - 1.2.3, mogą dotyczyć NIE tylko projektów finansowanych przez EOG lub ze środków, funduszy lub dotacji Unii Europejskiej lub publicznych środków krajowych; 1.2.4. posiada zdolność do delegowania pracownika/ów na stałe lub na okres wskazany przez zamawiającego do jego siedziby celem wykonywania prac objętych zamówieniem (w przypadku gdy siedziba wykonawcy lub stałe biuro wykonawcy znajduje się w innym miejscu niż siedziba zamawiającego); 1.3. wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania i inne dokumenty wskazane w Instrukcji; 1.4. wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej, dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wskazanych w Instrukcji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza ofertowego wykonawca dołączy dokumenty wskazane w Instrukcji, a w szczególności: 1.1. oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wyłączeniu z udziału w postępowaniu na formularzu oświadczenia załączonym do Instrukcji; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku ofert składanych przez wspólników spółki cywilnej - dodatkowo umowa spółki cywilnej; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu do składnia ofert; 1.5. wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz ze wskazaniem koordynatora Projektu); 1.6. na potwierdzenie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu powyżej - szczegółowe życiorysy tychże osób; 1.7. co najmniej 3 opinie, z których każda dotyczy jednej z 3 różnych wykonywanych przez wykonawcę usług o profilu obejmującym zakresem co najmniej jedną z dwóch następujących dziedzin: (1) zarządzanie projektem; (2) promocja, przy czym w ramach wyżej wskazanych opinii co najmniej jedna musi dotyczyć usługi odpowiadającej profilem zarządzaniu projektem, a co najmniej jedna musi dotyczyć usługi odpowiadającej profilem promocji. Jedna opinia może dotyczyć obydwu dziedzin, w takim wypadku poczytuje się ją za dwie niezależne opinie. Usługi te mogą dotyczyć NIE tylko projektów finansowanych przez EOG lub ze środków, funduszy lub dotacji Unii Europejskiej lub publicznych środków krajowych; 1.8. oświadczenie zawierające wykaz wykonywanych usług, o których mowa w pkt 1.7. powyżej z określeniem ich przedmiotu, okresu wykonywania oraz wskazaniem zamawiającego; 1.9. oświadczenie o zdolności do delegowania pracownika/ów do siedziby Zamawiającego na stałe lub okres wskazany przez Zamawiającego; 1.10. ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia wraz z pisemnym oświadczeniem, iż pozostaje ona w mocy i nie wygasła do dnia złożenia oferty. 2. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty powinien zostać dołączony dokument ustanawiający przedstawiciela konsorcjum do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a także umowa o ustanowieniu konsorcjum zawierająca zapisy wykluczające możliwość przeniesienia praw i obowiązków stron umowy konsorcjum bez zgody pozostałych uczestników. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenia i dokumenty, o którym mowa w pkt 1.1. - 1.4. powyżej wystawione dla każdego z nich, które potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku ubiegania się przez podmiot zagraniczny o udzielenie zamówienia zobowiązany on jest dodatkowo do przedłożenia kopii dokumentów będących podstawą jego działalności w danym kraju, który swą treścią bądź znaczeniem odpowiada dokumentom wymienionym w pkt 1.2. - 1.4. powyżej, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 4. Do formularza ofertowego wykonawca załączy cenę w zakresie określonym Instrukcją wraz z wyceną prac realizowanych w ramach Zamówienia. 5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pkt 3 powyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instrukcję udostępnia Ks.Bogdan Piekut w godz. 8.00-10.00 na żądanie kierowane na jeden z namiarów: tel. (015)8327343 fax (015)8322544 e-mail: piekut66@wp.pl adres: ul. Katedralna 1, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Rzymskokatolicka Parafia Katedralna w Sandomierzu pod wezwaniem Narodzenia Najświętszej Marii Panny ul. Katedralna 1, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi prowadzenia Projektu będące przedmiotem zamówienia, realizowane będą ze środków uzyskanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego / Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz publicznych środków krajowych. Szczegółowe warunki postępowania o udzielenie zamówienia przewiduje Instrukcja oraz Regulamin. Regulamin jest udostępniany wykonawcom wraz z Instrukcją.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.