Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Torzym: Przebudowa dróg wraz z budową kanalizacji deszczowej ulic Świerczewskiej, Walki Młodych Świebodzińskiej (w części gminnej) i Kasztanowej w Torzymiu.
Numer ogłoszenia: 96378 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym, woj. lubuskie, tel. (068)3413012, faks (068)3413181.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wraz z budową kanalizacji deszczowej ulic Świerczewskiej, Walki Młodych Świebodzińskiej (w części gminnej) i Kasztanowej w Torzymiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg wraz z budową kanalizacji deszczowej ulic Świerczewskiego, Walki Młodych, Świebodzińskiej (w części gminnej) i Kasztanowej w Torzymiu. II. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: Branża sanitarna - budowę kanalizacji deszczowej na ulicach Świebodzińskiej (w części gminnej), Kasztanowej, Świerczewskiego i Walki Młodych, - budowę wpustów deszczowych na w/w ulicach wraz z przykanalikami podłączonymi do proj. studni rewizyjnych, - studzienki rewizyjno-połączeniowe A1,0m; betonowe prefabrykowane wykonane z betonu wibroprasowanego B45, wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F-150. Studnie projektowane na betonowych fundamentach. Kręgi betonowe łączone na uszczelki z prefabrykowanym dnem. - studzienki ściekowe betonowe A 500 mm z osadnikiem H = 0,80 m, - Rury PVC klasa SN8 z litą ścianką A 160 mm L = 197,50 m - Rury PVC klasa SN8 z litą ścianką A 250 mm L = 821,40 m - Rury PVC klasa SN8 z litą ścianką A 315 mm L = 29,50 m - Rury PVC klasa SN8 z litą ścianką A 400 mm L = 110,00 m - studzienki ściekowe betonowe A 500 mm z osadnikiem H = 0,80m szt. 62 - studzienki rewizyjno-połączeniowe A1,0m betonowe prefabrykowane wykonane z betonu wibroprasowanego B45, wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F-150. Studnie projektowane na ławie fundamentowej. szt. 39 - separator lamelowy PSW LAMELA 15/150 szt.1 - osadnik O/S 2000mm V=3,5m3 szt.1 - wylot betonowy 400mm szt.1 Branża drogowa UL. ŚWIEBODZIŃSKA Nawierzchnia ścieralna na ulicy Świebodzińskiej zaprojektowana została z betonu asfaltowego AC8S o grubości 5 cm. Warstwa podbudowy zasadniczej AC16P grubości 7 cm. Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, mieszanka piaskowo - cementowa Rm 1,5 MPa grubości 15 cm. Pas ruchu szerokości 7,00 m. Chodnik 1,00-2,00 m, zbudowany z 8 cm betonowej kostki brukowej koloru szarego typu HOLLAND, na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm. Krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15 grubości 15 cm wystający (światło 12 cm). Obrzeża betonowe 6x20 cm. Istniejącą nawierzchnię ulicy należy rozebrać: - rozbiórka masy 4 cm - rozbiórka podbudowy z kamienia polnego - 30 cm UL. KASZTANOWA Nawierzchnia drogi w ciągu ulicy Kasztanowej zaprojektowana została z kostki brukowej typu BEHATON, kolor szary, grubość kostki 8 cm. Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 5 cm Podbudowa zasadnicza kruszywa łamanego, stabilizowana mechanicznie grubości 20 cm, mieszanka piaskowo - cementowa Rm 1,5 MPa grubości 15 cm. Pas ruchu szerokości 5,00 m. Chodnik 2,00- 6,00 m, zbudowany z 8 cm betonowej kostki brukowej koloru szarego typu HOLLAND. Krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15 grubości 15 cm wystający (światło 12 cm). Obrzeża betonowe 6x20 cm . Istniejącą nawierzchnię ulicy należy rozebrać: - rozbiórka masy 4 cm - rozbiórka podbudowy z kamienia polnego - 30 cm Ulica Kasztanowa łączy się z drogą krajową nr 2. UL. ŚWIERCZEWSKIEGO Nawierzchnia drogi na ulicy Świerczewskiego zaprojektowana została z kostki brukowej typu BEHATON, kolor szary, grubość kostki 8 cm na podsypce cementowo - piaskowa 1:4 grubości 5 cm. Podbudowa zasadnicza kruszywa łamanego, stabilizowana mechanicznie gr 20 cm. mieszanka piaskowo - cementowa Rm gr. 15 cm. Pas ruchu szerokości 4,5-6,0 m. Chodnik 1,50-3,40 m, zbudowany z 8 cm betonowej kostki brukowej koloru szarego typu HOLLAND na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm oraz z 8 cm betonowej kostki brukowej koloru szarego typu HOLLAND na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm i mieszance piaskowo - cementowej Rm 1,5 MPa gr.i 10 cm. Krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15 grubości 15 cm wystający (światło 12 cm) oraz krawężniki betonowe 15x22 cm najazdowe na ławie betonowej z oporem betonu C12/15 gr. 15 cm zatopiony (światło 3 cm). Obrzeża betonowe 6x20 cm . Istniejącą nawierzchnię ulicy należy rozebrać: - rozbiórka nawierzchni z brukowca od km 0+000 do km 0+097 - rozbiórka masy 4 cm od km 0+097 do km 0+155 wraz z rozbiórką podbudowy z kamienia polnego - 30 cm - rozbiórka podbudowy z kamienia polnego - 30 cm - od km 0+155 do km 0+288,07 Ulica Świerczewskiego łączy się z drogą krajową nr 2. UL. WALKI MŁODYCH Nawierzchnia ścieralna na ulicy Walki Młodych zaprojektowana została z betonu asfaltowego AC8S o grubości 5 cm. Warstwa podbudowy zasadniczej AC16P grubości 7 cm. Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, mieszanka piaskowo - cementowa Rm 1,5 MPa grubości 15 cm. Pas ruchu szerokości 4,50 m. Chodnik 1,25-2,00 m, zbudowany z 8 cm betonowej kostki brukowej koloru szarego typu HOLLAND, na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm oraz mieszance piaskowo - cementowej Rm 1,5 MPa grubości 10 cm. Krawężniki betonowe 15x22 cm najazdowe na ławie betonowej z oporem betonu C12/15 grubości 15 cm zatopiony (światło 3 cm). Obrzeża betonowe 6x20 cm. Istniejącą nawierzchnię ulicy należy rozebrać: - rozbiórka masy 4 cm - rozbiórka podbudowy z kamienia polnego - 30 cm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem niniejszego postępowania, tj. wykonał min. 2 roboty budowlane w branży drogowej, w zakres których wchodziło układanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej i kostki betonowej, każda o wartości minimum 2.000.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. osobami kierownika budowy posiadających doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 kontraktów dotyczących budowy drogi o nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej i kostki betonowej, legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dowód wniesienia wadium. 2. Formularz cenowy. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torzym.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Torzym
ul. Wojska Polskiego 32
66-235 Torzym
www.torzym.pl
urzad@torzym.pl
7:15-15:15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Wojska Polskiego 32 66-235 Torzym pok. nr 14 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.