Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Siedlce: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice - granica województwa (Wólka Zastawska) - na odcinku od miejscowości Rakowiec do miejscowości Przywory Duże długości 5700 mb w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011
Numer ogłoszenia: 9676 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siedlcach , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6447216, 6339513, faks 025 6339515.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice - granica województwa (Wólka Zastawska) - na odcinku od miejscowości Rakowiec do miejscowości Przywory Duże długości 5700 mb w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3635W Siedlce - Domanice - granica województwa (Wólka Zastawska) - na odcinku od miejscowości Rakowiec do miejscowości Przywory Duże długości 5700 mb w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy - zał. nr 2 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - (wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia(min 5 referencji o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia ) oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym tj. (posiadają lub mają zapewniony dostęp do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności min.120 Mg/h - 1szt. - Układarka do mas mineralno - bitumicznych elektronicznie sterowana - 1 szt. - Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - 2 szt. - Walce stalowe 8-10Mg i 11-14 mg - 2 szt. - Szczotka mechaniczna - 1 szt. - Samochody wywrotki - w ilości zapewniającej ciągłość robót. - Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - 1 szt. - Frezerka drogowa - 1 szt. - Posiadają zaplecze laboratoryjne z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych i wyprodukowanych mas bitumicznych) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - Kierownik robót - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 3 lata, wymagane uprawnienia - drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń (Kierownik robót powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa). - Kierownik WMB - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 5 lat, - Laborant - całkowite doświadczenie - 5 lat, dla podobnych robót - 3 lata, - Majster robót bitumicznych - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, - Operator układarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, - Operator walca - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, - Operator skrapiarki - całkowite doświadczenie - 3 lata, dla podobnych robót - 3 lata, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy ( 3 lata). d.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. -mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 6 miesięcy w wysokości minimum 1 000 000zł. (oświadczenie), -posiadają średni roczny obrót ( określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty zakończone ) za ubiegły rok w wysokości 10 000 000 zł (oświadczenie). e.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy ). 2.Sposób dokonywania oceny: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące dokumenty: a.wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b.szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2) c.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( na formularzu ofertowym), e.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 3., j.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik robót - uprawnienia branży drogowej lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ), k.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( w tym zaplecza laboratoryjnego) - wg załącznika nr 4. l.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - wg załącznika nr 5, m.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, o.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót p.kopia dokumentu wadialnego,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - Kancelaria ogólna - pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.