eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzeprowadzenie 2 kursów szkoleniowych dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego (z podziałem zamówienia na 2 części - zadania);UM-ZP-262-37/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Lublin: Przeprowadzenie 2 kursów szkoleniowych dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego (z podziałem zamówienia na 2 części - zadania);UM-ZP-262-37/12
Numer ogłoszenia: 96967 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 2 kursów szkoleniowych dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego (z podziałem zamówienia na 2 części - zadania);UM-ZP-262-37/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu 2 kursów szkoleniowych dla pracowników naukowo-daktycznych Wydziału Farmaceutycznego, z podziałem zamówienia na 2 części: Zadanie 1. Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy GC w układzie EI, CI-QQQ-MS/MS. Zadanie 2. Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS. 2. Zajęcia prowadzone będą w języku polskim. 3. Wykonawca przygotuje materiały szkoleniowe oraz przygotuje program zajęć z zakresu prowadzonego szkolenia oraz wystawi zaświadczenia o odbyciu kursu dla uczestników. 4. Wykonawca we własnym zakresie i własnym staraniem zapewni dla poszczególnych zadań, sprzęt i materiały niezbędne do właściwej i należytej realizacji usługi przeprowadzenia szkoleń oraz zobowiąże się wykorzystać w trakcie szkoleń sprzęt będący w posiadaniu Zamawiającego i udostępniany przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dostępnej pod wskazanym wyżej adresem i na stronie internetowej www.umlub.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.32.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Brak wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie są w przypadku niniejszego zamówienia wymagane. Jednakże zamawiający zastrzega, że o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dopuszczeni do ubiegania się o zamówienie publiczne w świetle przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej Pzp, w szczególności niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 i 4 Pzp, za zdolnego do wykonania niniejszego zamówienia zamawiający uznaje i dopuści do udziału w postępowaniu, wykonawcę spełniającego opisane niżej, w pkt III.3.2) i n., odpowiednio dla poszczególnych zadań, warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za zdolnego do wykonania zamówienia w poszczególnych zadaniach uzna się wykonawcę: 1) Zadanie nr 1 - dysponującego, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą: a) legitymującą się certyfikatem znajomości aparatury i oprogramowania w zakresie analizy GC w połączeniu EI, CI-QQQ-MS/MS; b) posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (praktyczne lub naukowo-badawcze) w zakresie analizy GC w połączeniu EI, CI-QQQ-MS/MS; c) legitymującą się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkolenia w zakresie analizy GC w połączeniu EI, CI-QQQ-MS/MS oraz interpretacji widm masowych leków, produktów rozkładu i metabolitów; 2) Zadanie nr 2 - dysponującego, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą: a) legitymującą się certyfikatem znajomości aparatury i oprogramowania w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS b) legitymującą się biegłą znajomością oprogramowania MassHunter Metabolite ID Mass Profiler c) posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (praktyczne lub naukowo-badawcze) w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS d) legitymującą się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS oraz interpretacji widm masowych leków, produktów rozkładu i metabolitów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie podpisujących ofertę osób do występowania w imieniu wykonawcy (np. pełnomocnictwa, dokumenty rejestracyjne, etc...). Dot. sekcji III.4.1) - W zakresie wykazania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1) W przypadku składania oferty w jakiejkolwiek części zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ) - oświadczenie tego typu wykonawca powinien sporządzić i złożyć oddzielnie dla każdej z części zamówienia, w której składa ofertę; 2) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) W przypadku składania oferty na poszczególne zadania (nr 1-2): odpowiedni wykaz osób, o których mowa w sekcji III.3.4) pkt 1)-2) ogłoszenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia odnoszącymi się odpowiednio do wymagań stawianych tym osobom oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu - Załącznik nr 4 do SIWZ). Dany wykaz osób dotyczących warunku, którego wykazaniu spełniania w danej części zamówienia służy, wykonawca powinien odpowiednio sporządzić i złożyć oddzielnie dla każdej z części zamówienia, w której składa ofertę; W przypadku polegania przez wykonawcę na potencjale wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, o czym stanowi art. 26 ust. 2b Pzp, wykonawca winien, w ramach wykazywania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z przywołanym przepisem, udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków opisanych wyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru - pkt 2 Załącznika nr 3 do SIWZ) - sekcja III.4.2) ogłoszenia Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 Pzp, tj. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.4.1) pkt 1 ogłoszenia składają w sposób wskazany we wzorze - Załącznik nr 3 do SIWZ. Formę i sposób przedkładania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu regulują przepisy Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty podmiotów zagranicznych - takie jak w przypadku podmiotów polskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2. Zwiększenia lub zmniejszenia się liczby planowanych godzin zajęć; 3. Zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4. Wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 5. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy);

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) j.w. 2). Osoba do kontaktu: Agnieszka Czajka, tel. (81) 528 88 32, adres e-mail: agnieszka.czajka@umlub.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 13:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, pokój nr 22 (Kancelaria Ogólna) lub przesyłać na podany w sekcji I.1) adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Specjalizacja i Kompetencje - Program rozwojowy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy GC w układzie EI, CI-QQQ-MS/MS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adresat: Pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Liczba uczestników: 19 pracowników UM Forma szkolenia: Seminarium i Ćwiczenia laboratoryjne Sposób prowadzenia zajęć: zajęcia prowadzone będą dla czterech grup ćwiczeniowych po 4-5 osób. Czas trwania zajęć: 18 godzin na każdą grupę ćwiczeniową - 6 godzin x 3 dni szkoleniowe. Łączny czas szkolenia: 72 godziny szkoleniowe (12 dni). Termin szkolenia: do 29.11.2012 - dokładne terminy zajęć zostaną ustalone po podpisaniu umowy. Miejsce szkolenia: Zajęcia odbywać się będą w pomieszczeniach Katedry i Zakładu Chemii Leków Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zakres tematyczny szkolenia 1 dzień - Wprowadzenie do metody GC sprzężonej ze spektrometrią mas (metody jonizacji próbki, analizatory mas, metody detekcji). 2 dzień - Metoda GC w połączeniu ze źródłem typu EI i CI oraz analizatorem masy potrójny kwadrupol (QQQ-MS/MS): podstawowe parametry techniczne, obsługa aparatu, parametry pracy analizatora QQQ-TOF i ich znaczenie, oprogramowanie MassHunter i ChemStation. 3 dzień - Szkolenie z analizy GC-EI,CI-QQQ-MS/MS oraz GC-FID wybranych substancji leczniczych, i/lub ich metabolitów oraz produktów rozkładu (leki psychotropowe, przeciwpadaczkowe, przeciwcukrzycowe) przygotowanie próbki - mikroekstrakcja, headspace, dobór warunków analizy, optymalizacja parametrów jonizacji, pomiar dokładności masy oraz identyfikacja jakościowa analizowanych substancji; podstawowe parametry analizy ilościowej; wykorzystanie oprogramowania MassHunter i ChemStation w analizie wybranych produktów leczniczych i/lub próbek biologicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.32.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adresat: Pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Liczba uczestników: 20 pracowników UM Forma szkolenia: Seminarium i ćwiczenia laboratoryjne Sposób prowadzenia zajęć: zajęcia prowadzone będą dla czterech grup po 5 osób. Czas trwania zajęć: 12 godzin na każdą grupę (2 dni szkoleniowe x 6 godzin). Łączny czas szkolenia - 48 godzin szkoleniowych (8 dni). Termin szkolenia: do 29.06.2012 - dokładne terminy zajęć zostaną ustalone po podpisaniu umowy. Miejsce szkolenia: Zajęcia odbywać się będą w pomieszczeniach Katedry i Zakładu Chemii Leków Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zakres tematyczny szkolenia: 1 dzień - Metoda HPLC w połączeniu ze źródłem typu ESI i APCI oraz hybrydowym analizatorem masy potrójny kwadrupol-czasu przelotu (QTOF-MS/MS): podstawowe parametry techniczne, obsługa aparatu, parametry pracy analizatora QQQ-TOF i ich znaczenie, oprogramowanie MassHunter, Mass Profiler i MassHunter Metabolite ID oraz ChemStation 2 dzień - Praktyczne szkolenie z analizy HPLC-ESI, APCI-QTOF-MS/MS wybranych substancji leczniczych, i/lub ich metabolitów oraz produktów rozkładu. Przygotowanie fazy ruchomej, optymalizacja parametrów jonizacji, badanie fragmentacji związków w źródle jonów, pomiar dokładności masy oraz wyznaczanie wzoru sumarycznego produktów jonizacji; podstawowe parametry analizy ilościowej; wykorzystanie oprogramowania MassHunter, Mass Profiler i MassHunter Metabolite ID oraz ChemStation w analizie wybranych produktów leczniczych i/lub próbek biologicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.32.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.