Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-27
Lublin: Przeprowadzenie 2 kursów szkoleniowych dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego (z podziałem zamówienia na 2 części - zadania);UM-ZP-262-37/12
Numer ogłoszenia: 96967 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 2 kursów szkoleniowych dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego (z podziałem zamówienia na 2 części - zadania);UM-ZP-262-37/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu 2 kursów szkoleniowych dla pracowników naukowo-daktycznych Wydziału Farmaceutycznego, z podziałem zamówienia na 2 części: Zadanie 1. Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy GC w układzie EI, CI-QQQ-MS/MS. Zadanie 2. Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS. 2. Zajęcia prowadzone będą w języku polskim. 3. Wykonawca przygotuje materiały szkoleniowe oraz przygotuje program zajęć z zakresu prowadzonego szkolenia oraz wystawi zaświadczenia o odbyciu kursu dla uczestników. 4. Wykonawca we własnym zakresie i własnym staraniem zapewni dla poszczególnych zadań, sprzęt i materiały niezbędne do właściwej i należytej realizacji usługi przeprowadzenia szkoleń oraz zobowiąże się wykorzystać w trakcie szkoleń sprzęt będący w posiadaniu Zamawiającego i udostępniany przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dostępnej pod wskazanym wyżej adresem i na stronie internetowej www.umlub.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.32.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności nie są w przypadku niniejszego zamówienia wymagane. Jednakże zamawiający zastrzega, że o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dopuszczeni do ubiegania się o zamówienie publiczne w świetle przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej Pzp, w szczególności niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ponadto zgodnie z art. 22 ust. 1 i 4 Pzp, za zdolnego do wykonania niniejszego zamówienia zamawiający uznaje i dopuści do udziału w postępowaniu, wykonawcę spełniającego opisane niżej, w pkt III.3.2) i n., odpowiednio dla poszczególnych zadań, warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za zdolnego do wykonania zamówienia w poszczególnych zadaniach uzna się wykonawcę: 1) Zadanie nr 1 - dysponującego, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą: a) legitymującą się certyfikatem znajomości aparatury i oprogramowania w zakresie analizy GC w połączeniu EI, CI-QQQ-MS/MS; b) posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (praktyczne lub naukowo-badawcze) w zakresie analizy GC w połączeniu EI, CI-QQQ-MS/MS; c) legitymującą się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkolenia w zakresie analizy GC w połączeniu EI, CI-QQQ-MS/MS oraz interpretacji widm masowych leków, produktów rozkładu i metabolitów; 2) Zadanie nr 2 - dysponującego, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą: a) legitymującą się certyfikatem znajomości aparatury i oprogramowania w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS b) legitymującą się biegłą znajomością oprogramowania MassHunter Metabolite ID Mass Profiler c) posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (praktyczne lub naukowo-badawcze) w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS d) legitymującą się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS oraz interpretacji widm masowych leków, produktów rozkładu i metabolitów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające umocowanie podpisujących ofertę osób do występowania w imieniu wykonawcy (np. pełnomocnictwa, dokumenty rejestracyjne, etc...). Dot. sekcji III.4.1) - W zakresie wykazania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1) W przypadku składania oferty w jakiejkolwiek części zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ) - oświadczenie tego typu wykonawca powinien sporządzić i złożyć oddzielnie dla każdej z części zamówienia, w której składa ofertę; 2) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) W przypadku składania oferty na poszczególne zadania (nr 1-2): odpowiedni wykaz osób, o których mowa w sekcji III.3.4) pkt 1)-2) ogłoszenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia odnoszącymi się odpowiednio do wymagań stawianych tym osobom oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu - Załącznik nr 4 do SIWZ). Dany wykaz osób dotyczących warunku, którego wykazaniu spełniania w danej części zamówienia służy, wykonawca powinien odpowiednio sporządzić i złożyć oddzielnie dla każdej z części zamówienia, w której składa ofertę; W przypadku polegania przez wykonawcę na potencjale wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, o czym stanowi art. 26 ust. 2b Pzp, wykonawca winien, w ramach wykazywania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z przywołanym przepisem, udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków opisanych wyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru - pkt 2 Załącznika nr 3 do SIWZ) - sekcja III.4.2) ogłoszenia Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 Pzp, tj. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.4.1) pkt 1 ogłoszenia składają w sposób wskazany we wzorze - Załącznik nr 3 do SIWZ. Formę i sposób przedkładania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu regulują przepisy Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty podmiotów zagranicznych - takie jak w przypadku podmiotów polskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2. Zwiększenia lub zmniejszenia się liczby planowanych godzin zajęć; 3. Zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4. Wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 5. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) j.w. 2). Osoba do kontaktu: Agnieszka Czajka, tel. (81) 528 88 32, adres e-mail: agnieszka.czajka@umlub.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 13:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1, pokój nr 22 (Kancelaria Ogólna) lub przesyłać na podany w sekcji I.1) adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Specjalizacja i Kompetencje - Program rozwojowy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy GC w układzie EI, CI-QQQ-MS/MS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adresat: Pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Liczba uczestników: 19 pracowników UM Forma szkolenia: Seminarium i Ćwiczenia laboratoryjne Sposób prowadzenia zajęć: zajęcia prowadzone będą dla czterech grup ćwiczeniowych po 4-5 osób. Czas trwania zajęć: 18 godzin na każdą grupę ćwiczeniową - 6 godzin x 3 dni szkoleniowe. Łączny czas szkolenia: 72 godziny szkoleniowe (12 dni). Termin szkolenia: do 29.11.2012 - dokładne terminy zajęć zostaną ustalone po podpisaniu umowy. Miejsce szkolenia: Zajęcia odbywać się będą w pomieszczeniach Katedry i Zakładu Chemii Leków Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zakres tematyczny szkolenia 1 dzień - Wprowadzenie do metody GC sprzężonej ze spektrometrią mas (metody jonizacji próbki, analizatory mas, metody detekcji). 2 dzień - Metoda GC w połączeniu ze źródłem typu EI i CI oraz analizatorem masy potrójny kwadrupol (QQQ-MS/MS): podstawowe parametry techniczne, obsługa aparatu, parametry pracy analizatora QQQ-TOF i ich znaczenie, oprogramowanie MassHunter i ChemStation. 3 dzień - Szkolenie z analizy GC-EI,CI-QQQ-MS/MS oraz GC-FID wybranych substancji leczniczych, i/lub ich metabolitów oraz produktów rozkładu (leki psychotropowe, przeciwpadaczkowe, przeciwcukrzycowe) przygotowanie próbki - mikroekstrakcja, headspace, dobór warunków analizy, optymalizacja parametrów jonizacji, pomiar dokładności masy oraz identyfikacja jakościowa analizowanych substancji; podstawowe parametry analizy ilościowej; wykorzystanie oprogramowania MassHunter i ChemStation w analizie wybranych produktów leczniczych i/lub próbek biologicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.32.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Farmaceutycznego w zakresie analizy LC w połączeniu w układzie ESI-QTOF-MS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adresat: Pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Analityki Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Liczba uczestników: 20 pracowników UM Forma szkolenia: Seminarium i ćwiczenia laboratoryjne Sposób prowadzenia zajęć: zajęcia prowadzone będą dla czterech grup po 5 osób. Czas trwania zajęć: 12 godzin na każdą grupę (2 dni szkoleniowe x 6 godzin). Łączny czas szkolenia - 48 godzin szkoleniowych (8 dni). Termin szkolenia: do 29.06.2012 - dokładne terminy zajęć zostaną ustalone po podpisaniu umowy. Miejsce szkolenia: Zajęcia odbywać się będą w pomieszczeniach Katedry i Zakładu Chemii Leków Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zakres tematyczny szkolenia: 1 dzień - Metoda HPLC w połączeniu ze źródłem typu ESI i APCI oraz hybrydowym analizatorem masy potrójny kwadrupol-czasu przelotu (QTOF-MS/MS): podstawowe parametry techniczne, obsługa aparatu, parametry pracy analizatora QQQ-TOF i ich znaczenie, oprogramowanie MassHunter, Mass Profiler i MassHunter Metabolite ID oraz ChemStation 2 dzień - Praktyczne szkolenie z analizy HPLC-ESI, APCI-QTOF-MS/MS wybranych substancji leczniczych, i/lub ich metabolitów oraz produktów rozkładu. Przygotowanie fazy ruchomej, optymalizacja parametrów jonizacji, badanie fragmentacji związków w źródle jonów, pomiar dokładności masy oraz wyznaczanie wzoru sumarycznego produktów jonizacji; podstawowe parametry analizy ilościowej; wykorzystanie oprogramowania MassHunter, Mass Profiler i MassHunter Metabolite ID oraz ChemStation w analizie wybranych produktów leczniczych i/lub próbek biologicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.32.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.