To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97026 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Kraków: Zakup wyspecjalizowanych usług oraz produktów informatycznych dla potrzeb związanych z utrzymaniem oprogramowania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA oraz Modułu Transformującego Komunikację z Systemem ZEFIR2 - (Czarna Skrzynka)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507130-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
102127000000, ul.
ul. Wiślna
7,
31-007
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 2557-300, faks
12 2557-465, e-mail
is@mp.mofnet.gov.pl,
karol.wykurz@mp.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.malopolskie.kas.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyspecjalizowanych usług oraz produktów informatycznych dla potrzeb związanych z utrzymaniem oprogramowania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA oraz Modułu Transformującego Komunikację z Systemem ZEFIR2 - (Czarna Skrzynka)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1201-ILL-5-260.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest 1)świadczenie przez Wykonawcę przez okres 6 miesięcy wyspecjalizowanych usług wsparcia oraz wytworzenie i dostarczanie produktów informatycznych potrzebnych dla zapewnienia utrzymania Systemu Obsługi Deklaracji CELINA, zwanego dalej Systemem; 2) realizacja zadania polegającego na przygotowaniu koncepcji i dokonaniu zmiany architektonicznej Systemu Obsługi Deklaracji CELINA w zakresie implementacji integracji z systemem ISZTAR4; 3)realizacja zadania w obszarze CELINA Kalkulator Taryfowy; 4)zmiany logotypów i nazw w GUI; 5)realizacja zadania polegającego na modyfikacji funkcjonalności listy alarmów dla VAT (metoda płatności L). 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1)aktualizacji, dostarczenia i przekazania Zamawiającemu w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11B, 31-111 Kraków (zwanej dalej siedzibą IAS) lub innej lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, zaktualizowanego Planu Jakości Systemu - jednego, wspólnego dla wszystkich podsystemów Systemu oraz dla wszystkich komponentów Podsystemu Moduł Czarna Skrzynka; 2)aktualizacji dokumentacji systemowej Systemu Obsługi Deklaracji CELINA na zakończenie każdego etapu; 3)świadczenia usługi zewnętrznego wsparcia utrzymania Systemu; 4)wprowadzania zmian do Systemu, wynikających z konieczności bieżącej jego aktualizacji - 130 osobodni; 5)realizacja zadania w obszarze CELINA Kalkulator Taryfowy - zgodnie z załączonym dokumentem TAXUD.A.4(2014) 4405879 - Integration of credibility checks In TARIC - Step 3; 6)realizacji zadania polegającego na przygotowaniu koncepcji i dokonaniu zmiany architektonicznej Systemu Obsługi Deklaracji CELINA w zakresie implementacji integracji z systemem ISZTAR4; 7)zmiany logotypów i nazw w GUI; 8)realizacja zadania polegającego na dodaniu kolumny na liście głównej "alarm dla VAT - metoda płatności L" w zakładce "alarm dla VAT ( L ) , która będzie zawierać informację o tym że VAT był już uprzednio rozliczony. Wartość w dodanej kolumnie tworzona będzie na podstawie historii alarmów . W przypadku gdy VAT był już obsłużony raz w systemie w nowej kolumnie powinien się znaleźć odpowiedni zapis/wartość widoczny dla użytkownika systemu. Funkcjonalność ma na celu zmniejszyć ilość koniecznych do wykonywania czynności sprawdzających w obsłudze procedury związanej z art. 33 ustawy VAT. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia autorskich praw majątkowych do produktów wytworzonych w wyniku realizacji Umowy. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera "Wzór Umowy", który stanowi Załącznik G do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72230000-6
Dodatkowe kody CPV:
72250000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT542276.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 667000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.