eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiŚwiadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Ks. Bosko 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Sokołów Podlaski: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Ks. Bosko 3.
Numer ogłoszenia: 9709 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 248201 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim, ul. Armii Krajowej, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7872394, fax 025 7872394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Ks. Bosko 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo - czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim, przy ul. Ks. Bosko 3 (z wyłączeniem powierzchni obiektu przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej). Łączna powierzchnia do sprzątania - 5.100,60 m2, w tym: - powierzchnia budynku Sądu, z wyłączeniem powierzchni przeznaczonej dla Prokuratury Rejonowej - 2.740,60 m2, - powierzchnia terenu przyległego, na którą składają się drogi, parkingi, chodniki - 2.360 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku - 5 razy w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dodatkowo w soboty robocze dla Sądu, które zostaną określone w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości (z innym dniem wolnym w zamian): sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, pomieszczeń socjalnych, czyszczenie mebli, szaf pancernych, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzanie wykładzin dywanowych oraz uzupełnianie we własnym zakresie środków higienicznych do WC (ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy, środki zapachowe). Wykonawca jest również zobowiązany do codziennego utrzymania porządku na zewnątrz budynku, zamiatania chodników, parkingów oraz dróg dojazdowych, zbierania śmieci w obrębie działki, a w okresie zimowym do odśnieżania chodników, parkingów, dróg dojazdowych i posypywania ich piaskiem, usuwania oblodzeń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem usług zawarty został w Załącznikach nr 1, 1a i 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 121517,64 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 121517.64
  • Oferta z najniższą ceną: 121517.64 / oferta z najwyższą ceną: 246378.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.