Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-09
Zambrów: Renowacja parku przy Placu Sikorskiego w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 97162 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja parku przy Placu Sikorskiego w Zambrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - remont fontanny w zakresie robót budowlanych, hydraulicznych i sanitarnych; - remont oświetlenia parku - wymiana istn.lamp; - roboty w zakresie kształtowania parków ( cięcia sanitarno -pielęgnacyjne, nasadzenia drzew i krzewów ) - mała architektura
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 upzp 2. nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 upzp a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat - (l. 2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, nie mniej niż dwa obiekty budowlane o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia - potwierdzone dokumentem ( np. referencją) stwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie; b) dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub do kierowania robotami bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane: - w specjalności konstrukcyjno- budowlanej osoby pełniącej jednocześnie funkcję kierownika budowy, - instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych - instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, c) wykażą przynależność osób, o których mowa w pkt. 2b do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 150 000 PLN;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 upzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art.22 ust.1 upzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót w tym min. dwa zadania, w okresie ostatnich 5 lat , każde o wartości min 150 000zł i zakresie robót obejmujących branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zał. nr 4 2) Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (referencje) 3) Wykaz osób , które są w dyspozycji wykonawcy,niezbędnych do wykonania zamówienia , zał. nr 3 4) Odpis uprawnień budowlanych kierowników robót z branży budowlano- konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej ,do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, do kierowania robot oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 150. 000 PLN. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający przyjmie za właściwą tylko taką informację banku, która będzie zawierać potwierdzenie wysokości środków finansowych, jakie posiada na swoim koncie Wykonawca lub oświadczenie o możliwości udzielenia Wykonawcy kredytu - podać wysokość kredytu).Oryginalny dokument lub jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) Umowę spółki, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także upoważnienie do zaciągania w jej imieniu zobowiązań 5.. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum): a) wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika - lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , określone w art.22 ust.1 upzp, może złożyć tylko pełnomocnik - lider do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) uznaje się, że wymogi dotyczące doświadczenia zawodowego , sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia są spełnione przez konsorcjum jeżeli spełniają je łącznie wykonawcy występujący w konsorcjum. e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący- lider konsorcjum. f) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, jako oferta najkorzystniejsza Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdz.2 pkt.I ppkt.2,3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument, o którym mowa w pkt.5 ppkt.lit.a których, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokument, których którym mowa w ppkt.lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok.218 lub pok.239 osobiście lub na pisemny wniosek Wykonawcy koszt SIWZ 50 zł.+VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok.225.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Zakup paliwa
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 106013B w miejscowości Łady Borowe, gmina Zambrów" wraz z "Przebudową drogi wewnętrznej od drogi gminnej nr 106013B o całkowitej długości 0+147,51 m"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Zambrów wraz z jednostkami organizacyjnymi.
- "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną oraz budowa niezbędnej infrastruktury w miejscowości Stary Skarżyn".
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.