Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Orzesze: DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 97286 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty , ul. Powstańców 5, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2215355, faks 032 2214529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoorzesze.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do placówek oświatowych znajdujących się na terenie miasta Orzesza w roku szkolnym 2009/2010 Dzienny dowóz obejmuje około 489 uczniów do szkół podstawowych (7 szkół) i gimnazjów (3 gimnazja) na terenie miasta Orzesze oraz około 31 uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół specjalistycznych na terenie województwa śląskiego. Łączna dzienna ilość wozokilometrów - ok. 880 wzkm, w tym ok. 590 wzkm dla autobusów oraz ok. 290 wzkm dla mikrobusów. Przewidywana liczba dni na realizację usługi - 197 dni. Trasy (Planowane dzienne trasy przejazdu autobusów na terenie Orzesza - załącznik nr 6 do SIWZ) i godziny przejazdów autobusów i mikrobusów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych. Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić następujące warunki 5) Posiada licencję na prowadzenie zarobkowego przewozu osób na terenie województwa śląskiego. 6) Dysponuje następującym taborem samochodowym: - minimum 4 autobusów od 45 miejsc siedzących każdy - minimum 2 mikrobusy o min 10 miejscach siedzących każdy z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych (ww. tabor samochodowy powinien posiadać aktualne badania techniczne oraz dowody rejestracyjne) 7) Dysponuje minimum 7 osobami : w tym 6 osobami kierujących pojazdami i dyspozytorem 8) Wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi z zakresu transportu o łącznej ilości przewożonych osób minimum 300 osób/ dziennie. Okres wykonywania każdej z usług nie może być krótszy niż 10 miesięcy. 9) Posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualna licencja na prowadzenie zarobkowego przewozu osób na terenie województwa śląskiego Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). D) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. (minimum 6 osób posiadających stosowne uprawnienia oraz dyspozytor).) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności załącznik nr 3 do SIWZ. O ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. E)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi o których mowa w pkt. V.8 oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. F) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca tj. taborem samochodowym: - minimum 4 autobusów od 45 miejsc siedzących każdy - minimum 2 mikrobusy o min. 10 miejscach siedzących każdy z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych (ww. tabor samochodowy powinien posiadać aktualne badania techniczne oraz dowody rejestracyjne) załącznik nr 4 O ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. G) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności H) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/mzo/siwz1.09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu) w siedzibie zamawiającego MZO w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Powstańców 5, jak również za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć/przesłać do dnia 22.04.2009r. do godz. 9.00 w sekretariacie MZO Orzesze, ul. Powstańców 5, Orzesze 43-180..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń - czerwiec 2025 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie gminy Brody w roku 2025
- "Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.