Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Pruszcz Gdański: Dostawa papieru biurowego
Numer ogłoszenia: 97357 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa do jednostek zamawiającego papieru A4 i A3 przeznaczonego do kopiarek, drukarek laserowych, igłowych, atramentowych i faksów, szczegółowo określonych w załączniku A do SIWZ. 4.2 Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie Nr 1 obejmuje dostawę papieru do Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku oraz Centralnej Składnicy Akt - ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański Zadanie Nr 2 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Bytowie - ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów Zadanie Nr 3 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Malborku - ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork Zadanie Nr 4 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach - ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy Zadanie Nr 5 obejmuje dostawę papieru do ANR GNiAZ WRSP w Słupsku - ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik A do SIWZ. Umowy i rozliczenia za wykonane dostawy zostaną zawarte i będą realizowane z poszczególnymi jednostkami, których dotyczy zamówienie. 4.3 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało realizowane w miarę potrzeb zamawiającego, zgodnie z warunkami określonymi w projektach umów, stanowiących Załączniki Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. 4.4 Faktyczna ilość zakupionego towaru w stosunku do zakładanej ilości przedstawionej w załączniku A może ulec zmniejszeniu. 4.5 Pozostałe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z projektów umów, stanowiącego Załączniki Nr 6 i Załącznik Nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie papieru biurowego o wartości min. 30 000 PLN brutto. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 2.2.3 Części II SIWZ oraz na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany druk Formularz cenowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniające ściśle określoną osobę lub osoby do dokonywania w imieniu wykonawcy czynności prawnych, tj. do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - podpisania oferty, do reprezentowania w postępowaniu, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona. Jako pełnomocnictwo zamawiający uzna również aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4) W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.2.2 Części II SIWZ członkowie konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej składają wspólnie. 5) Wypełniony i podpisany druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) -zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do AAgencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku oraz Centralnej Składnicy Akt - ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański. Przewidywana ilość dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do ANR GNiAZ WRSP w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów. Przewidywana ilość dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do ANR GNiAZ WRSP w Malborku ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork. Przewidywana ilość dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do ANR GNiAZ WRSP w Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy. Przewidywana ilość dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.93.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do ANR GNiAZ WRSP w Słupsku, ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk. Przewidywana ilość dostaw poszczególnego papieru w czasie trwania umowy zawiera załącznik A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w 2025 roku- 4 zadania częściowe
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup papieru biurowego na rok 2025
- Zakup i dostawa papieru ksero A3; A4; A5 i papieru na recepty.
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.