Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Kraków: Usługa kompleksowego utrzymania czystości oraz ochrona obiektów
biura RDLP w Krakowie
w okresie od 1.04.2013 r. do 31.03.2014 r.
Numer ogłoszenia: 97370 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie , Al. Słowackiego 17a, 31-159 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6305200, faks 012 6331351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości oraz ochrona obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 1.04.2013 r. do 31.03.2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 2 części, w tym: Część nr 1. Usługa sprzątania i utrzymania czystości obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 1 kwietnia 2013 r. do 31 marca 2014 r. Usługa dotyczy sprzątania obiektów biura RDLP w Krakowie, mieszczących się w Krakowie, Al. Słowackiego 17a. Ww. usługa obejmuje: - codzienne sprzątanie: pokoi biurowych - 849,00 m2, pokoi gościnnych - 143,63 m2, korytarzy i klatki schodowej - 361,54 m2 oraz toalet - 35,38 m2 w wielokondygnacyjnym biurowcu, sprzątanie i odkurzanie kabiny windy; - okresowe (min. 2x w m-cu) sprzątanie wyznaczonych pomieszczeń w piwnicy budynku biurowca - 177,39m2 oraz magazynu i garaży w budynku garażowo-magazynowym - 171,32 m2 - okresowe (min. 1x w m-cu) poddasze nieużytkowe 148,18m2 - czyszczenie: okien, drzwi i balkonów w ww. obiektach oraz zewnętrznych powierzchni szybu windowego; czyszczenie dywanów, wykładzin i mebli tapicerowanych. Do zakresu ww. usług sprzątania pomieszczeń, czyszczenia i konserwacji podłóg, okien, drzwi i mebli należy zabezpieczyć: narzędzia, sprzęt oraz środki utrzymania czystości (myjące i konserwujące) - kosztem i staraniem Wykonawcy. Część nr 2 - usługa ochrony obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 1 kwietnia 2013 r. do 31 marca 2014 r. Zakres części nr 2 zamówienia obejmuje usługę całodobowej ochrony obiektów biurowca Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie, mieszczącego się w Krakowie, al. Słowackiego 17a. Ww. obiekty obejmują: wielokondygnacyjny biurowiec oraz parking, garaże i pomieszczenia magazynowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymogów w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek - Wykonanie w okresie ostatnich 3-ch lat w sposób należyty przynajmniej jednej usługi (przez okres minimum 12 m-cy w ramach jednego kontraktu) - o zbliżonym przedmiocie i specyfice, co potwierdzone będzie stosownymi referencjami.(przez zbliżony przedmiot i specyfikę Zamawiający uważa: świadczenie usług sprzątania oraz całodobowej ochrony obiektów biurowych o powierzchni łącznej min. 1500 m2, przy czym za ochronę obiektów odpowiadającą zakresem usłudze ochrony stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna taką usługę ochrony obiektów, która trwała nieprzerwanie minimum 1 rok oraz obejmowała stały nadzór i ochronę zabezpieczanych obiektów w trakcie pracy oraz w godzinach pozasłużbowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem jest - Realizowanie usługi w oparciu o osoby zatrudnione w ramach umowy o pracę (Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców) oraz - dysponowanie przynajmniej: - 3-ma osobami do realizacji ww. usługi sprzątania, z których każda posiada min. 6-m-czny staż pracy polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ciągu ostatnich 3-ch lat, - przynajmniej 6-ma osobami posiadającymi kwalifikacje (przeszkolenie) w zakresie ochrony mienia, w tym min. 2-ma osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony min. I-go stopnia; Zamawiający nie wymaga posiadania licencji pracownika ochrony przez pracowników sprawujących bezpośredni dozór obiektów. Zamawiający dopuszcza również zatrudnienie przez Wykonawcę do wykonywania zamówienia pracowników posiadających orzeczenie o niepełnosprawności - pod warunkiem posiadania sprawności ruchowej i umysłowej oraz innej - zapewniającej możliwość realizowania usługi w sposób oraz w zakresie określonym w zał. Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności - zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę - minimum 500.000,00 zł - lub równoważną kwotę w EURO wg kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
Al. Juliusza Słowackiego 17a; 31-159 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie Al. Juliusza Słowackiego 17a; 31-159 Kraków pok. 202 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.