Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Tychy: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu SZKOŁA DLA KAŻDEGO. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w tyskich szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 97376 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty , al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3232400, faks (032) 3232403.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu SZKOŁA DLA KAŻDEGO. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w tyskich szkołach podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. SZKOŁA DLA KAŻDEGO. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w tyskich szkołach podstawowych. Zamówienie składa się z 9 części, w tym: 1) część 1 - pomoce edukacyjne, 2) część 2 - książki/podręczniki/EDURomy, 3) część 3 - sprzęt sportowy, 4) część 4 - tusze/tonery 5) część 5 - papier ksero 6) część 6 - materiały biurowe 7) część 7 - sprzęt komputerowy/oprogramowanie/drukarki, 8) część 8 - tablice interaktywne z oprogramowaniem/projektory 9) część 9 - radiomagnetofony/mikrofony/słuchawki/kamery/karty pamięci Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Realizacja dostaw zamówienia odbywać się będzie w dwóch terminach. Pierwsza partia zamówienia dostarczona będzie w 2012 roku w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, druga od 01 stycznia 2013 r. do 31 stycznia 2013 r. Wykaz dostaw wraz z terminami zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik numer 5 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.00.00-1, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 37.45.10.00-4, 37.44.29.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 48.19.00.00-6, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania, spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - wymagane jest Dla części 1 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw materiałów lub pomocy edukacyjnych o wartości minimum 190.000,00 zł brutto każda; Dla części 2 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw książek o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda; Dla części 3 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw sprzętu sportowego o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każda; Dla części 4 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw tuszów lub tonerów o wartości minimum 2.000,00 zł brutto każda; Dla części 5 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw papieru ksero o wartości minimum 2.000,00 zł brutto każda; Dla części 6 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw materiałów biurowych o wartości minimum 18.000,00 zł brutto każda; Dla części 7 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum 8.000,00 zł brutto każda; Dla części 8 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw sprzętu elektronicznego w tym tablic interaktywnych z oprogramowaniem oraz projektorów o wartości minimum 20.000,00 zł brutto każda; Dla części 9 zamówienia wykonanie/wykonywanie z należytą starannością minimum 2 dostaw sprzętu muzycznego w tym radiomagnetofonów, mikrofonów, słuchawek o wartości minimum 3.000,00 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty, al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty, al.Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy - Kancelaria pok. 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.01.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, projektu SZKOŁA DLA KAŻDEGO. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w tyskich szkołach podstawowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce edukacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.00.00-1, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Książki/podręczniki/EDURomy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt sportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje sie w Załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.10.00-4, 37.44.29.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tusze/tonery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w Załaczniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier ksero.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt komputerowy/oprogramowanie/drukarki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tablice interaktywne z oprogramowaniem/projektory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Radiomagnetofony/mikrofony/słuchawki/kamery/karty pamięci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
- Utrzymanie parkomatów wraz ze świadczeniem asysty technicznej i utrzymaniem serwera dla aplikacji centralnej
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WIMiR
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.