Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Wrocław: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków - przeglądy jednoroczne oraz przeglądy 5-cio letnie oraz założenie książek obiektów (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.) oraz zgodnie ze wzorem określonym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 120, poz. 1134), w budynkach będących w zasobie AZWRSP w Legnicy
Numer ogłoszenia: 97387 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków - przeglądy jednoroczne oraz przeglądy 5-cio letnie oraz założenie książek obiektów (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.) oraz zgodnie ze wzorem określonym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 120, poz. 1134), w budynkach będących w zasobie AZWRSP w Legnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 3 odrębne części zamówienia (przedmioty) od 1 do 3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu pięcioletniego przeglądu ogólnobudowlanego na podstawie przeprowadzonej kontroli budowlanej, instalacyjnej obiektów budowlanych o łącznej powierzchni tych obiektów w ramach jednej umowy nie mniejszej niż 2000m2 - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.2. Wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania 2.3. Dokumenty potwierdzające, że usługi z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie. 2.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym . Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia mistrza w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych spalinowych i wentylacyjnych lub uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych, oraz uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej, instalacyjno-sanitarnej, elektrycznej, wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej, - wg wzoru formularza ofertowego 2.6. W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie, którą będzie dysponował, musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów o do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 2.7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
d) Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.8. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku w przypadku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z przedłożonych dokumentów winno bezspornie wynikać, iż ubezpieczenie jest opłacone poprzez jednoznaczny zapis na polisie lub dowód opłacenia przelewem lub do kasy 2.9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego tj., wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy e) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego f) brak dostępu do budynku, uniemożliwiający wykonanie usługi objętej umową 2. Zmiany osobowe c) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach d) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego 3. Zmiana wynagrodzenia: a) Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia niezależne od Wykonawcy służące celowemu wydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia. 4. Pozostałe zmiany c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu zamówienia d) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana adresu itp.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków, wraz z instalacjami, urządzeniami i przewodami kominowymi - przeglądy 5-cio letnie wraz z założeniem książek obiektów (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.) oraz zgodnie ze wzorem określonym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 120, poz. 1134) w budynkach będących w zasobie AZWRSP w Legnicy. Zakładane książki powinny zawierać okresowe przeglądy pięcioletnie w tym przeglądy ogólnobudowlane, instalacyjne kominiarskie, elektryczne, gazowe, i inne wymagane prawem 1.2 Kontrolą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i odgromowej w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z PN-IEC-60364 1.3 Zakres prac obejmuje: sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych wraz z instalacjami, urządzeniami i przewodami kominowymi. Wykonanie pięcioletniego przeglądu ogólnobudowlanego obiektów budowlanych oraz założenie książek obiektów. 1.4 Wykaz budynków zawiera załącznik nr 5 do SIWZ 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia, tj. wyłączenia poszczególnych obiektów budowlanych 2.2. Usługa będzie wykonywana na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 2.3. Szczegółowy zakres zamówienia określają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY 2.4. Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie i w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2.6. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Założenie książek obiektów (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zmianami ( dotyczy przedmiotu 1 i 2), 2) uzgodnienie z Zamawiającym terminów wykonania kontroli i na tej podstawie sporządzenie harmonogramu wykonania przeglądów. Harmonogram musi zawierać wykaz obiektów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego, wraz z terminami rozpoczęcia i zakończenia prac w tych obiektach budowlanych z zastrzeżeniem, że prace w poszczególnych obiektach budowlanych będą wykonywane sukcesywnie. 3) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu wykonania usługi, w terminie 7 dni liczonych od dnia zawarcia umowy, 4) powiadomienie najemców obiektów budowlanych o terminie wykonania przeglądu poprzez wywieszenie w budynkach zawiadomienia o terminach wykonywania kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w obiektach budowlanych zawiadomień. W razie problemów z wejściem do obiektów budowlanych w celu dokonania przeglądu, Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego, ponownego powiadomienia najemców obiektów budowlanych poprzez wywieszenie w obiekcie powiadomienia o kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w budynkach zawiadomień. Wykonawca winien dokonać co najmniej trzy razy wywieszek zawiadomień o przeglądach, 5) usuniecie powiadomień o terminie wykonania przeglądu po przeprowadzeniu kontroli, 6) dokonanie odpowiedniego wpisu do założonej książki obiektu budowlanego po realizacji okresowej kontroli, 7) niezwłoczne zawiadomienie na piśmie Zamawiającego o każdym przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w obiektach budowlanych w celu wykonania kontroli oraz o innych trudnościach w realizacji umowy, 8) przekazanie Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonych kontroli. Protokoły musza być sporządzone w formie pisemnej wydrukowanej w 2 egzemplarzach, 9) zwrócenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego, kwoty, stanowiącej równowartość wszelkiego rodzaju podatków, kar pieniężnych, grzywien i innych należności lub opłat, nałożonych w postępowaniu administracyjnym lub karnym na Zamawiającego, powstałych na skutek wszelkich zaniedbań Wykonawcy lub zaniedbań osób, przy których pomocy wykonuje on czynności wynikające z niniejszej umowy, albo, którym wykonywanie tych czynności powierza. 2.7. Usługi należy wykonać zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118.z pózn. zm.), przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.5 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków, wraz z instalacjami, urządzeniami i przewodami kominowymi - przeglądy 5-cio letnie wraz z założeniem książek obiektów (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.) oraz zgodnie ze wzorem określonym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 120, poz. 1134) w budynkach będących w zasobie AZWRSP w Legnicy. Zakładane książki powinny zawierać okresowe przeglądy pięcioletnie w tym przeglądy ogólnobudowlane, instalacyjne kominiarskie, elektryczne, gazowe, i inne wymagane prawem 1.6 Kontrolą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i odgromowej w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z PN-IEC-60364 1.7 Zakres prac obejmuje: sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych wraz z instalacjami, urządzeniami i przewodami kominowymi. Wykonanie pięcioletniego przeglądu ogólnobudowlanego obiektów budowlanych oraz założenie książek obiektów. 1.8 Wykaz budynków zawiera załącznik nr 6 do SIWZ 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia, tj. wyłączenia poszczególnych obiektów budowlanych 2.2. Usługa będzie wykonywana na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 2.3. Szczegółowy zakres zamówienia określają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY 2.4. Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie i w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2.6. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Założenie książek obiektów (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zmianami ( dotyczy przedmiotu 1 i 2), 2) uzgodnienie z Zamawiającym terminów wykonania kontroli i na tej podstawie sporządzenie harmonogramu wykonania przeglądów. Harmonogram musi zawierać wykaz obiektów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego, wraz z terminami rozpoczęcia i zakończenia prac w tych obiektach budowlanych z zastrzeżeniem, że prace w poszczególnych obiektach budowlanych będą wykonywane sukcesywnie. 3) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu wykonania usługi, w terminie 7 dni liczonych od dnia zawarcia umowy, 4) powiadomienie najemców obiektów budowlanych o terminie wykonania przeglądu poprzez wywieszenie w budynkach zawiadomienia o terminach wykonywania kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w obiektach budowlanych zawiadomień. W razie problemów z wejściem do obiektów budowlanych w celu dokonania przeglądu, Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego, ponownego powiadomienia najemców obiektów budowlanych poprzez wywieszenie w obiekcie powiadomienia o kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w budynkach zawiadomień. Wykonawca winien dokonać co najmniej trzy razy wywieszek zawiadomień o przeglądach, 5) usuniecie powiadomień o terminie wykonania przeglądu po przeprowadzeniu kontroli, 6) dokonanie odpowiedniego wpisu do założonej książki obiektu budowlanego po realizacji okresowej kontroli, 7) niezwłoczne zawiadomienie na piśmie Zamawiającego o każdym przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w obiektach budowlanych w celu wykonania kontroli oraz o innych trudnościach w realizacji umowy, 8) przekazanie Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonych kontroli. Protokoły musza być sporządzone w formie pisemnej wydrukowanej w 2 egzemplarzach, 9) zwrócenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego, kwoty, stanowiącej równowartość wszelkiego rodzaju podatków, kar pieniężnych, grzywien i innych należności lub opłat, nałożonych w postępowaniu administracyjnym lub karnym na Zamawiającego, powstałych na skutek wszelkich zaniedbań Wykonawcy lub zaniedbań osób, przy których pomocy wykonuje on czynności wynikające z niniejszej umowy, albo, którym wykonywanie tych czynności powierza. 2.7. Usługi należy wykonać zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118.z pózn. zm.), przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 3 1.9 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków,- przeglądy okresowe jednoroczne (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.) w budynkach będących w zasobie AZWRSP w Legnicy. 1.10 Wykaz budynków zawiera załącznik nr 7 do SIWZ 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia, tj. wyłączenia poszczególnych obiektów budowlanych 2.2. Usługa będzie wykonywana na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 2.3. Szczegółowy zakres zamówienia określają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY 2.4. Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie i w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2.6. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Założenie książek obiektów (zgodnie z art.62 ust 1 ustawy prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zmianami ( dotyczy przedmiotu 1 i 2), 2) uzgodnienie z Zamawiającym terminów wykonania kontroli i na tej podstawie sporządzenie harmonogramu wykonania przeglądów. Harmonogram musi zawierać wykaz obiektów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego, wraz z terminami rozpoczęcia i zakończenia prac w tych obiektach budowlanych z zastrzeżeniem, że prace w poszczególnych obiektach budowlanych będą wykonywane sukcesywnie. 3) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu wykonania usługi, w terminie 7 dni liczonych od dnia zawarcia umowy, 4) powiadomienie najemców obiektów budowlanych o terminie wykonania przeglądu poprzez wywieszenie w budynkach zawiadomienia o terminach wykonywania kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w obiektach budowlanych zawiadomień. W razie problemów z wejściem do obiektów budowlanych w celu dokonania przeglądu, Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego, ponownego powiadomienia najemców obiektów budowlanych poprzez wywieszenie w obiekcie powiadomienia o kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w budynkach zawiadomień. Wykonawca winien dokonać co najmniej trzy razy wywieszek zawiadomień o przeglądach, 5) usuniecie powiadomień o terminie wykonania przeglądu po przeprowadzeniu kontroli, 6) dokonanie odpowiedniego wpisu do założonej książki obiektu budowlanego po realizacji okresowej kontroli, 7) niezwłoczne zawiadomienie na piśmie Zamawiającego o każdym przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w obiektach budowlanych w celu wykonania kontroli oraz o innych trudnościach w realizacji umowy, 8) przekazanie Zamawiającemu protokołów z przeprowadzonych kontroli. Protokoły musza być sporządzone w formie pisemnej wydrukowanej w 2 egzemplarzach, 9) zwrócenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego, kwoty, stanowiącej równowartość wszelkiego rodzaju podatków, kar pieniężnych, grzywien i innych należności lub opłat, nałożonych w postępowaniu administracyjnym lub karnym na Zamawiającego, powstałych na skutek wszelkich zaniedbań Wykonawcy lub zaniedbań osób, przy których pomocy wykonuje on czynności wynikające z niniejszej umowy, albo, którym wykonywanie tych czynności powierza. 2.7. Usługi należy wykonać zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118.z pózn. zm.), przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami. 2.8. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Lubicka 34, Lubicka 36, Lubicka 38 oficyna, Lubicka 45 oraz Chłopickiego 2 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Antczaka 43, Antczaka 45, Klonowica 19/Bydgoska 60, Klonowica 27 oraz Piaskowa 9 w Toruniu.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Batorego 26, Grudziądzka 72, Sobieskiego 52, Sobieskiego 52 oficyna, Olbrachta 7 w Toruniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.