Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Poznań: Dostawa artykułów spożywczych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu oraz Oddziału Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 97413 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Stanisława Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 877 57 51, 877 57 67, faks 0-61 877 57 51, 877 57 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskonarskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu oraz Oddziału Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu oraz Oddziału Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniona i podpisana lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa), wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: Dotyczy realizacji następujących części zamówienia: I część - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych, II część - dostawa mięsa i wędlin, III część - dostawa mleka i produktów mleczarskich, IV część - dostawa produktów spożywczych, VI część - dostawa ryb 1. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a których powstanie nastąpi nie z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostawy. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego, w sytuacji wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na towary stanowiące przedmiot zamówienia. 3. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości asortymentowej produktów stanowiących przedmiot umowy, do wykorzystania wartości umowy, w przypadku zaistnienia potrzeby dokonania takich zmian ze strony Zamawiającego. 4. Zawarcie umowy z podmiotami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. 5. Możliwa jest zmiana terminu rozpoczęcia realizacji dostaw, gdy ze względów proceduralnych umowa nie zostanie zawarta przed dniem 01.07.2013 r. Dotyczy realizacji V części zamówienia - dostawa warzyw i owoców 1. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a których powstanie nastąpi nie z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostawy. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na towary stanowiące przedmiot zamówienia. 3. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości asortymentowej produktów stanowiących przedmiot umowy, do wykorzystania wartości umowy, w przypadku zaistnienia potrzeby dokonania takich zmian ze strony Zamawiającego. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany cen jednostkowych produktów stanowiących przedmiot zamówienia, i tym samym zmianę wartości wynagrodzenia umownego, w przypadku wystąpienia znacznych różnic cen pomiędzy cenami umownymi, a cenami obowiązującymi na Giełdzie Owocowo-Warzywnej Poznań-Franowo. Ustalenie nowych cen następować będzie każdorazowo w drodze negocjacji pomiędzy stronami, z zastrzeżeniem, że uzgodnione ceny, nie mogą być wyższe od cen ogłoszonych na dany towar na Giełdzie Owocowo-Warzywnej Poznań-Franowo w dniu przeprowadzania negocjacji. Wniosek o zmianę cen wraz z uzasadnieniem potrzeby dokonania zmiany cen, strona wnioskująca winna przedstawić na piśmie. Zmiana cen nie może nastąpić wcześniej niż po upływie trzech miesięcy od dnia podpisania umowy. 5. Zawarcie umowy z podmiotami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. 6. Możliwa jest zmiana terminu rozpoczęcia realizacji dostaw, gdy ze względów proceduralnych umowa nie zostanie zawarta przed dniem 01.07.2013 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Konarskiego 11/13
61-114 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 08:55, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Konarskiego 11/13 61-114 Poznań pokój nr AR14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mleka i produktów mleczarskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka i produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.32.00.00-7, 15.33.00.00-0, 15.41.11.00-3, 15.60.00.00-4, 15.98.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ryb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Dostawa surowców recepturowych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Dostawa druków, formularzy resortowych oraz druków ścisłego zarachowania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa wody średniozmineralizowanej gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych o pojemności 0,5 litra i 1,5 litra, TP-26/25/JP
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.