To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Częstochowa: Dostawy - Dostawa mebli i innych elementów wyposażenia do Centralnej Szkoły Państwowej straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 97651 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71271 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy - Dostawa mebli i innych elementów wyposażenia do Centralnej Szkoły Państwowej straży Pożarnej w Częstochowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa, rozładunek, zamontowanie, a także rozmieszczenie mebli oraz innych elementów wyposażenia oraz ustawienie mebli według szczegółowych wskazań Zamawiającej. Wykazy i opisy mebli i innych elementów wyposażenia zawarte zostały w załącznikach do SIWZ, dotyczących poszczególnych zadań tj.: 1.1. zadanie A - dostawa i montaż mebli - załącznik nr 1.A do SIWZ. 1.2. zadanie B - dostawa i montaż mebli kuchennych oraz szaf z drzwiami przesuwnymi - załącznik nr 1.B do SIWZ. 1.3. zadanie C - dostawa mównicy, krzeseł i szafki - załącznik nr 1.C do SIWZ. 1.4. zadanie D - dostawa półki ze szklaną gablotą oraz postumentów na puchary - załącznik nr 1.D do SIWZ. UWAGA!!! -Przedstawione w załącznikach nr 1.A ÷ 1.D do SIWZ rysunki i zdjęcia należy traktować jako przykładowe, podane w celu ułatwienia wyceny. -W przypadku mebli do zabudowy oraz innych przedmiotów, montowanych w miejscu przeznaczenia, zalecane jest dokonanie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z miejscem realizacji oraz w celu dokonania własnych obmiarów. -Wymagane jest zachowanie szczególnej ostrożności, staranności i zachowania czystości, nie uszkodzenia ścian, sufitów, a w przypadku uszkodzenia - usunięcie tych uszkodzeń. 2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 36 miesięcy. 3. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 39130000-2 Meble biurowe 39140000-5 Meble domowe 39141000-2 Meble i wyposażeni kuchni 39143000-6 Meble do sypialni, jadalni i salonu 39143113-1 Specjalne meble tapicerowane 39151000-5 Meble różne 39153000-9 Meble konferencyjne 39141100-3 Regały 4. Miejscem realizacji zamówienia - budynki na terenie Centralnej Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającej. 6. Zamawiająca wymaga, aby meble były nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążone prawem osób trzecich. 7. Zamawiająca dopuszcza niewielkie różnice w wymiarach mebli do 10%, po uzgodnieniu z Zamawiającą, z zastrzeżeniem zachowania ich funkcji i możliwości ustawienia w przeznaczonych pomieszczeniach. Inne odstępstwa od przewidzianych opisanych wymiarów będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającej, gdy będą mogły być uznane za nieistotne, drobne lub konieczne w celu prawidłowego wykonania zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatny serwis na dostarczone przedmioty w zaoferowanym okresie rękojmi. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz uporządkowania terenu dostawy najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 11. Wymagany termin wykonania zamówienia - 3 tygodnie od dnia podpisania umowy lub* do dnia 07 maja 2012r. (*w zależności od dnia, w którym zostanie podpisana umowa, w umowie wpisany zostanie termin, który zapewni wcześniejsze wykonanie umowy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.00.00-5, 39.14.10.00-2, 39.14.30.00-6, 39.14.31.13-1, 39.15.10.00-5, 39.15.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż mebli.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALNAG Barbara Wróbel, ul. Syrokomli 10/15, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126259,50
Oferta z najniższą ceną: 126259,50 / Oferta z najwyższą ceną: 335599,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż mebli kuchennych oraz szaf z drzwiami przesuwnymi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stolarstwo Meblowe Ar-Wit Arkadiusz Witkowski
jakie przetargi wygrała firma
Stolarstwo Meblowe Ar-Wit Arkadiusz Witkowski
- Ar-Wit Stolarstwo Meblowe Arkadiusz Witkowski, ul. Prusa 2c/14, 43-170 Łaziska Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8537,20
Oferta z najniższą ceną: 8537,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12138,01
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mównicy, krzeseł i szafki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARMA Meble Biurowe Sp. z o.o., ul. Kossutha 5A, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7650,60
Oferta z najniższą ceną: 5761,32 / Oferta z najwyższą ceną: 11316,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa półki ze szklaną gablotą oraz postumentów na puchary.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALNAG Barbara Wróbel, ul. Syrokomli 10/15, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18696,00
Oferta z najniższą ceną: 18696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont utwardzenia terenu wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem przyłącza do kanału w ul. Wręczyckiej
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Realizacja zadania pn.: Remont w budynku adopcji szczeniąt (bud. 14) w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Częstochowie ul. Gilowa 44/46.
- Sukcesywne dostawy ryb mrożonych i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Dostawa artykułów reklamowych na III Marszobieg terenowy im. prof. Macieja Mrowca dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych oraz krajowych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Dostawa i montaż kuchni ze stali nierdzewnej w ramach realizacji projektu "Budowa budynku centrum opiekuńczo - mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Grudnej Kępskiej".
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.