eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego (maintenance)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Wrocław: Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego (maintenance)
Numer ogłoszenia: 97805 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego (maintenance).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 Zakup aktualizacji systemów operacyjnych 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup aktualizacji systemów operacyjnych Zamawiającego: Windows XP Professional, Windows Vista Business, Windows 7 Professional do Windows 8 Professional Upgrade Government OPEN lub równoważnego, w ilości 230 szt. 2. Przez równoważny Zamawiający rozumie system operacyjny spełniający następujące warunki: a) działanie jako klient usługi Active Directory i e-Directory, b) możliwość uruchomienia aplikacji wirtualizowanych za pomocą Novell ZENworks Application Virtualization, c) instalację na stacjach roboczych Zamawiającego pracujących pod kontrolą Windows XP Proffesional z zachowaniem danych oraz zainstalowanych programów i ich ustawień, d) pozwalający na instalację przy użyciu jednego klucza licencyjnego dla wszystkich 230 stacji roboczych oraz przeniesienie licencji na inną stację roboczą (w razie ponownej instalacji), e) będący najnowszą dostępną na rynku wersją systemu operacyjnego oferowaną przez producenta systemu, f) posiadający zapewniane przez producenta aktualizacje bezpieczeństwa instalowane automatycznie (bez ingerencji użytkownika) przynajmniej do 2023 roku, g) obsługujący architekturę procesorów x86-64 oraz x86-32. 3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu Microsoft licencje dla aktualizacji systemów operacyjnych, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 4. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym: a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania, b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta, c) dokumentację użytkownika w języku polskim. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. B.Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego: a) rozszerzenie oprogramowania GWAVA posiadanego przez Zamawiającego o moduł GWAVA Retain dla Novell GroupWise wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 skrzynek pocztowych, b) rozszerzenie oprogramowania ZENworks posiadanego przez Zamawiającego o ZENworks Application Virtualization wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 stacji roboczych, 2) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2014 r. dla: Lp. Nazwa Ilość Data wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego A B C D 1 GWAVA Reload 230 skrzynek 13.08.2013 2 VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 processor Basic Support (5x12) 6 procesorów 16.08.2013 3 Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition Tier A 3 serwery 20.08.2013 4 Novell Identity Assurance Solution 3.x 230 urządzeń 30.09.2013 5 Novell Open Workgroup Suite (NOWS) 230 urządzeń 31.08.2013 6 Novell SecureLogin 230 urządzeń 31.08.2013 7 Novell ZENworks Full Disk Encryption 230 urządzeń 31.08.2013 8 ZENworks Extension for NOWS 230 urządzeń 31.08.2013 2. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje najnowszą wersję oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 na udostępnionym sprzęcie zgodnie z potrzebami i zaleceniami Zamawiającego. 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia to: a) data początkowa tj. dzień odbioru potwierdzonego protokołem odbioru nie później niż ostatni dzień terminu realizacji niniejszej umowy lub - w przypadku przedłużenia wsparcia technicznego - data zakończenia obowiązywania dotychczasowej licencji (kolumna D powyższej tabeli), b) data końcowa 30.09.2014 r. 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający rozumie: a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej przez 12 godzin na dobę 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: 4 godziny, b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji, c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem, d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates), e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszej wersji (Product Upgrades), f) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu odpowiednio: GWAVA, Vmware, Veeam, Novell licencje, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym: a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania, b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta, c) dokumentację użytkownika w języku polskim. 7. Wykonawca udziela gwarancji na bezawaryjne działanie oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 od daty podpisania protokołu odbioru do dnia 30.09.2014 r. lub do czasu korzystania przez Zamawiającego z usługi wsparcia technicznego (maintenance) producenta oprogramowania, określonego w pkt. 1 ppkt 1. 8. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru serwisowego nad uruchomionymi systemami w okresie udzielonej gwarancji. 9. Wykonawca zobowiązuje się wypełniać przez cały okres udzielonej gwarancji jej warunki. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ. C.Opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM 1. Przedmiotem umowy jest zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM, tj. przedłużenie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 w zakresie przynajmniej takim jak aktualnie posiadane przez Zamawiającego (serwis EU oraz IR wraz z wszystkimi opcjonalnymi modułami w tym: NG Secure Web Proxy, NG SSL VPN and NAC, NG Malware Protection, NG Web Filter, NG Web Security Web) od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanego wsparcia czyli 04.12.2013 r. na okres 12 miesięcy. 2. Wsparcie techniczne powinno zapewniać: a) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w drugim dniu roboczym, b) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne), c) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora (w języku polskim) dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 18:00, d) umożliwienie wymiany uszkodzonego dysku twardego na nowy, e) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia dające dostęp do nowych funkcji oraz poprawiające działanie urządzenia, f) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenie o jeden rok, g) aktualizacje bezpieczeństwa systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu, h) usługę odzysku danych Barracuda Backup Server. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9, 72.25.00.00-2, 48.77.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - o ile te inne podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, pokój nr 508.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, Kancelaria (parter, pokój nr 04).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup aktualizacji systemów operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup aktualizacji systemów operacyjnych Zamawiającego: Windows XP Professional, Windows Vista Business, Windows 7 Professional do Windows 8 Professional Upgrade Government OPEN lub równoważnego, w ilości 230 szt. 2. Przez równoważny Zamawiający rozumie system operacyjny spełniający następujące warunki: a) działanie jako klient usługi Active Directory i e-Directory, b) możliwość uruchomienia aplikacji wirtualizowanych za pomocą Novell ZENworks Application Virtualization, c) instalację na stacjach roboczych Zamawiającego pracujących pod kontrolą Windows XP Proffesional z zachowaniem danych oraz zainstalowanych programów i ich ustawień, d) pozwalający na instalację przy użyciu jednego klucza licencyjnego dla wszystkich 230 stacji roboczych oraz przeniesienie licencji na inną stację roboczą (w razie ponownej instalacji), e) będący najnowszą dostępną na rynku wersją systemu operacyjnego oferowaną przez producenta systemu, f) posiadający zapewniane przez producenta aktualizacje bezpieczeństwa instalowane automatycznie (bez ingerencji użytkownika) przynajmniej do 2023 roku, g) obsługujący architekturę procesorów x86-64 oraz x86-32. 3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu Microsoft licencje dla aktualizacji systemów operacyjnych, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 4. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym: a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania, b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta, c) dokumentację użytkownika w języku polskim. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakup oprogramowania oraz wsparcia technicznego: a) rozszerzenie oprogramowania GWAVA posiadanego przez Zamawiającego o moduł GWAVA Retain dla Novell GroupWise wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 skrzynek pocztowych, b) rozszerzenie oprogramowania ZENworks posiadanego przez Zamawiającego o ZENworks Application Virtualization wraz z wsparciem technicznym producenta do dnia 30.09.2014 r. dla 230 stacji roboczych, 2) przedłużenie aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego do dnia 30.09.2014 r. dla: Lp. Nazwa Ilość Data wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego A B C D 1 GWAVA Reload 230 skrzynek 13.08.2013 2 VMware vCenter Server 5 Essentials for vSphere, VMware vSphere 5 Essentials PLUS for 1 processor Basic Support (5x12) 6 procesorów 16.08.2013 3 Veeam Backup & Replication for VMware Enterprise Edition Tier A 3 serwery 20.08.2013 4 Novell Identity Assurance Solution 3.x 230 urządzeń 30.09.2013 5 Novell Open Workgroup Suite (NOWS) 230 urządzeń 31.08.2013 6 Novell SecureLogin 230 urządzeń 31.08.2013 7 Novell ZENworks Full Disk Encryption 230 urządzeń 31.08.2013 8 ZENworks Extension for NOWS 230 urządzeń 31.08.2013 2. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje najnowszą wersję oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 na udostępnionym sprzęcie zgodnie z potrzebami i zaleceniami Zamawiającego. 3. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia to: a) data początkowa tj. dzień odbioru potwierdzonego protokołem odbioru nie później niż ostatni dzień terminu realizacji niniejszej umowy lub - w przypadku przedłużenia wsparcia technicznego - data zakończenia obowiązywania dotychczasowej licencji (kolumna D powyższej tabeli), b) data końcowa 30.09.2014 r. 4. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający rozumie: a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej przez 12 godzin na dobę 5 dni w tygodniu (12x5), od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi na problem: 4 godziny, b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji, c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych z oprogramowaniem, d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates), e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz najnowszej wersji (Product Upgrades), f) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych. 5. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu odpowiednio: GWAVA, Vmware, Veeam, Novell licencje, o których mowa w pkt. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem - po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Wykonawca przekaże wraz z oprogramowaniem (płyty CD/DVD lub odnośniki do stron, z których można pobrać obrazy płyt) wszelkie informacje, materiały oraz dokumenty, w tym: a) dokumenty potwierdzające legalność oprogramowania, b) pisemne potwierdzenie gwarancji wystawione przez producenta, c) dokumentację użytkownika w języku polskim. 7. Wykonawca udziela gwarancji na bezawaryjne działanie oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 od daty podpisania protokołu odbioru do dnia 30.09.2014 r. lub do czasu korzystania przez Zamawiającego z usługi wsparcia technicznego (maintenance) producenta oprogramowania, określonego w pkt. 1 ppkt 1. 8. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru serwisowego nad uruchomionymi systemami w okresie udzielonej gwarancji. 9. Wykonawca zobowiązuje się wypełniać przez cały okres udzielonej gwarancji jej warunki. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9, 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest zakup wsparcia technicznego dla urządzenia typu UTM, tj. przedłużenie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzenia Barracuda NG Firewall F600 w zakresie przynajmniej takim jak aktualnie posiadane przez Zamawiającego (serwis EU oraz IR wraz z wszystkimi opcjonalnymi modułami w tym: NG Secure Web Proxy, NG SSL VPN and NAC, NG Malware Protection, NG Web Filter, NG Web Security Web) od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanego wsparcia czyli 04.12.2013 r. na okres 12 miesięcy. 2. Wsparcie techniczne powinno zapewniać: a) wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe w drugim dniu roboczym, b) całodobowe wsparcie producenta (mailowe i telefoniczne), c) telefoniczne wsparcie polskiego dystrybutora (w języku polskim) dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 do 18:00, d) umożliwienie wymiany uszkodzonego dysku twardego na nowy, e) aktualizacje systemu operacyjnego urządzenia dające dostęp do nowych funkcji oraz poprawiające działanie urządzenia, f) przedłużenie gwarancji producenta na urządzenie o jeden rok, g) aktualizacje bezpieczeństwa systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu, h) usługę odzysku danych Barracuda Backup Server. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we Wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.