eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaOrganizacja miejsc wykorzystywanych do kąpieli i warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w Rowach, Poddąbiu, Dębinie, Przewłoce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Ustka: Organizacja miejsc wykorzystywanych do kąpieli i warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w Rowach, Poddąbiu, Dębinie, Przewłoce
Numer ogłoszenia: 97811 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46707 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka, ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja miejsc wykorzystywanych do kąpieli i warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w Rowach, Poddąbiu, Dębinie, Przewłoce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja miejsc wykorzystywanych do kąpieli i warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w Rowach, Poddąbiu, Dębinie, Przewłoce w okresie sezonu letniego tj. od 1 lipca do 31 sierpnia 2014 roku; w okresie sezonu letniego tj. od 1 lipca do 31 sierpnia 2015 roku; w okresie sezonu letniego tj. od 1 lipca do 31 sierpnia 2016 roku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 208, poz.1240 ze zm.). Przedmiot umowy obejmuje swoim zakresem: 1. w miejscowości Rowy: o łącznej długości 600 metrów linii brzegowej, sześć miejsc wykorzystywanych do kąpieli, każde po 100 metrów, położonych równolegle do zejść na plażę, według oznakowania, nazywanych zwyczajowo jako zejścia: a) centralne - 1 odcinek plaży strzeżonej, termin funkcjonowania: od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; b) słowińskie - 2 odcinki plaży strzeżonej, funkcjonujące niezależnie od siebie w terminie od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; c) apator-1 odcinek, termin funkcjonowania: od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; d) radomsko - 1 odcinek funkcjonowania: od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; e) domków letniskowych - 1 odcinek funkcjonowania: od 1 lipca - 15 sierpnia w latach 2014-2016; 2. w miejscowości Poddąbie: o długości 100 metrów linii brzegowej od wejścia głównego z ulicy Sportowej według oznakowania;od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; 3. w miejscowości Dębina: o długości 100 metrów linii brzegowej od wejścia głównego według oznakowania;od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; 4. w miejscowości Przewłoka: o długości 100 metrów linii brzegowej od zejścia za Domem Wczasowym Perła na wschód według oznakowania 1 odcinek funkcjonowania; od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016... W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem umowy jest:Organizacja miejsc wykorzystywanych do kąpieli i warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w Rowach, Poddąbiu, Dębinie, Przewłoce w okresie sezonu letniego tj. od 1 lipca do 31 sierpnia 2014 roku; w okresie sezonu letniego tj. od 1 lipca do 31 sierpnia 2015 roku; w okresie sezonu letniego tj. od 1 lipca do 31 sierpnia 2016 roku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 208, poz.1240 ze zm.). Przedmiot umowy obejmuje swoim zakresem: 1.w miejscowości Rowy: o łącznej długości 600 metrów linii brzegowej, sześć miejsc wykorzystywanych do kąpieli, każde po 100 metrów, położonych równolegle do zejść na plażę, według oznakowania, nazywanych jako zejścia: a) z ulicy Plażowej - 1 odcinek plaży strzeżonej, termin funkcjonowania: od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; b) z ulicy Parkowej - 2 odcinki plaży strzeżonej, funkcjonujące niezależnie od siebie w terminie od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; c) z ulicy Nadmorskiej -1 odcinek, termin funkcjonowania: od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; d) z ulicy Piaskowej - 1 odcinek funkcjonowania: od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; e) obsługujące domki letniskowe - 1 odcinek funkcjonowania: od 1 lipca - 15 sierpnia w latach 2014-2016; 2. w miejscowości Poddąbie: o długości 100 metrów linii brzegowej od wejścia głównego z ulicy Sportowej według oznakowania; od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; 3.w miejscowości Dębina: o długości 100 metrów linii brzegowej od wejścia głównego według oznakowania; od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016; 4. w miejscowości Przewłoka: o długości 100 metrów linii brzegowej od zejścia za Domem Wczasowym Perła na wschód według oznakowania 1 odcinek funkcjonowania; od 1 lipca - 31 sierpnia w latach 2014-2016....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe ul. Szczecińska 99,, ul. Szczecińska 99,, 76-200 Słupsk., kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 555900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 520500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 520500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.