eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługi odbierania i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbierania i wywozu odpadów niebezpiecznych wraz z dzierżawą pojemników.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Chorzów: Usługi odbierania i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbierania i wywozu odpadów niebezpiecznych wraz z dzierżawą pojemników.
Numer ogłoszenia: 98058 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie , ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbierania i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbierania i wywozu odpadów niebezpiecznych wraz z dzierżawą pojemników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi odbierania i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbierania i wywozu odpadów niebezpiecznych wraz z dzierżawą pojemników. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: Część I - świadczenie usług odbierania i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 oraz przy ul. Lwowskiej 2, gromadzonych w kontenerach. Część II - świadczenie usług odbierania i wywozu odpadów niebezpiecznych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2a wraz z dzierżawą pojemników do tego celu przeznaczonych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.52.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: dla części I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) dla części II - wadium nie jest wymagane. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Usługi wywozu nieczystości - 2012

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładaja obowiazek ich posiadania Zamawiajacy uzna wykonawców, którzy winni: dla części I - posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) - stan prawny przed nowelizacją wprowadzoną ustawą z dnia 1 lipca 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 152 poz. 879) - nie dotyczy podmiotów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na podstawie art. 7 ust. 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) lub uzyskali stosowny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie, na której zamierza odbierać odpady komunalne zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.). dla części II - posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych wymagane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy: dla części I - wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwie usługi (jedna usługa - jedna umowa) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i spełniające niżej podane wymagania: - każda usługa jest / była związana z odbiorem i wywozem odpadów komunalnych, - każda usługa jest / była realizowana w sposób nieprzerwany na podstawie umów zawartych w okresie co najmniej 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych przed terminem składania ofert, - każda usługa jest / była o wartości brutto min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) liczonej w okresie 12 miesięcy, dla części II wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwie usługi (jedna usługa - jedna umowa) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i spełniające niżej podane wymagania: - każda usługa jest/była związana z odbiorem i wywozem odpadów niebezpiecznych, - każda usługa jest/była realizowana w sposób nieprzerwany na podstawie umów zawartych w okresie co najmniej 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych przed terminem składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla: -części I zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim taborem samochodowym zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), -części II zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim taborem samochodowym zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: - dla części I - posiada do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia. - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (na jedno i sumę zdarzeń) co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). - dla części II -posiada do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dla części I i II - oświadczenie, że posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia, oraz oświadczenie, że dysponuje odpowiednim taborem samochodowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian-zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul.gen.Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, III piętro, pokój 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul.gen.Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, Sekretariat,III piętro, pokój nr 328.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług odbierania i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 oraz przy ul. Lwowskiej 2, gromadzonych w kontenerach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług odbierania i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 oraz przy ul. Lwowskiej 2, gromadzonych w kontenerach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług odbierania i wywozu odpadów niebezpiecznych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2a wraz z dzierżawą pojemników do tego celu przeznaczonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług odbierania i wywozu odpadów niebezpiecznych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2a wraz z dzierżawą pojemników do tego celu przeznaczonych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.