eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzcianneRegionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowaniem jego otoczenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Trzcianne: Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowaniem jego otoczenia
Numer ogłoszenia: 98068 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88723 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne, woj. podlaskie, tel. 85 738 50 56, faks 85 738 50 56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regionalna Izba Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego drewnianego budynku kościoła oraz zagospodarowaniem jego otoczenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót i czynności: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na remoncie drewnianego budynku nie użytkowanego kościoła w Laskowcu wraz z zagospodarowaniem jego otoczenia na Regionalną Izbę Doliny Biebrzy. Zakres inwestycji obejmuje odnowienie budynku dawnego kościoła z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych i adaptację na potrzeby budynku głównego Izby Regionalnej - salę wystawienniczo-prelekcyjną z wyposażeniem. Pozostałe nowoprojektowane elementy zewnętrzne zagospodarowania terenu stanowią: budynek gospodarczy, wiaty tematyczne, wiata plenerowa, tablice informacyjne, ogrodzenie z kamienia oraz utwardzenie i urządzenie terenu. Szczegółowy zakres prac określają przedmiar robót, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ i specyfikacja dostawy i montażu sprzętu audiowizualnego wraz z wyposażeniem sali widowiskowej - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Prace remontowe budynku kościoła powinny być wykonane zgodnie z Projektem Budowlanym Regionalnej Izby Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego dawnego budynku kościoła oraz zagospodarowaniem jego otoczenia - Załącznik Nr 4 do SIWZ opracowanym przez przedsiębiorstwo: mgr inż. arch. Antoni Makarewicz Projektowanie Architektoniczno-Budowlane 15-862 Białystok, ul. Radzymińska 26 m 33, oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu Regionalnej Izby Doliny Biebrzy w Laskowcu - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego dawnego budynku kościoła oraz zagospodarowaniem jego otoczenia stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Ponadto roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i obowiązującymi przepisami oraz normami. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budynku dawnego kościoła i działki w otoczeniu kościoła w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Termin przeprowadzenia wizji Wykonawca obowiązany jest wcześniej uzgodnić z osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami. 3. Realizacja robót objętych opracowaną dokumentacją: 1) Wykonawca, najpóźniej na siedem dni przed rozpoczęciem robót budowlanych wykona i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3) Do wykonania zamówienia Wykonawcy są zobowiązani użyć materiałów i urządzeń nowych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przekazanych dokumentach. Na wszystkie zastosowane materiały Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz.881). 4) Wykonawcy są zobowiązani użyć do wykonania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w SIWZ. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 5) Przywołane w przedmiarach robót technologie oraz nazwy handlowe materiałów są jedynie przykładowe. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych materiałów i technologii pod warunkiem, ze są one równoważne w stosunku do przywołanych, tzn. mają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentacji projektowej. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową ryczałtową obejmuje także: 1) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2) Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3) Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń mediów dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów włączeń i wyłączeń energii elektrycznej. 4) Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 5) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku. 6) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 7) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 8) Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, obiektów, ich części bądź robót w toku realizacji, naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 9) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywanych robót jeżeli zajdzie taka konieczność. 10) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w nieużytkowanym obiekcie. 11) Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojemnika na składowanie gruzu i jego wywóz na własny koszt. 12) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia zieleni przed uszkodzeniem w trakcie prowadzenia prac. 13) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu po zakończeniu robót. 14) Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - dokumentacja techniczna powykonawcza, - inwentaryzacja geodezyjna, - atesty, aprobaty i certyfikaty, - zgłoszenia i inne jeśli są wymagane przepisami prawa budowlanego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.23.40 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Dariusz Balik, ul. Gen. J. Bema 5/33, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 698680,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 791527,78

  • Oferta z najniższą ceną: 791527,78 / Oferta z najwyższą ceną: 849995,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.