Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Frysztak: Wykonanie fasady ciepłochronnej z wymianą stolarki okiennej w budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 we Frysztaku
Numer ogłoszenia: 98131 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie fasady ciepłochronnej z wymianą stolarki okiennej w budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 we Frysztaku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie podłoża pod ocieplenie- 711,68 m2, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - gr.12 cm - 711,68 m2, przyklejenie warstwy siatki, nałożenie wyprawy elewacyjnej z tynku sylikonowego - 711,68 m2, ocieplenie ościeży, obróbki blacharskie-podokienniki, wymiana stolarki okiennej (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, uzupełnienie ścian bloczkami z betonu komórkowego 1,512 m2, montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia -19,44 m2, montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia - 35,802 m2). Szczegółowy zakres zawiera: Przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa, która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 3.06.2008r. do godz. 10:30 w wybranej przez siebie formie odpuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium należy wnieść na adres Urzędu Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20. 4. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół we Frysztaku w Banku Spółdzielczym Strzyżów O/Frysztak nr rach: 41 9168 1027 5506 9704 2000 0002. 5. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podst. art. 24. ust.1 i ust.2, spełniający wymogi art.22 ust.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający dodatkowe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oceny spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków Zamawiający dokona, sprawdzając kompletność oferty i poprawność złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - zał nr 4 2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie poświadczonej kserokopii umowy spółki. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień (kierownik budowy - uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu zawodowego)- zał. Nr 7, 4) Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 5, 5) Wykaz osób do kontaktu - zał. Nr 3, 6) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji- z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 6, 7) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa - wykaz minimum 4 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem min. 4 dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie- zał. Nr 8, 8) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa -polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność oryginałem przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak , 38-130 Frysztak, ul. Blajera 20, pok.19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak. ul. ks. Blajera 20, pok. Nr 8-sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego "Bajkowe Przedszkole"
- ZP.271.2.2025 Termomodernizacja Domu Kultury w Łowinku
- Budowa samodzielnej kancelarii Leśnictwa Mechlin
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.