Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-02
Chrzanów: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia
pn. Praca z klientem Urzędu Pracy realizowanego w ramach projektu Aktywna kadra-sprawny Urząd, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 98444 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn. Praca z klientem Urzędu Pracy realizowanego w ramach projektu Aktywna kadra-sprawny Urząd, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie realizowanego w ramach projektu Aktywna kadra-sprawny Urząd, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Praca z klientem Urzędu Pracy. Dodatkowo dla każdego uczestnika szkolenia po dwie godziny doradztwa indywidualnego (indywidualne sesje coachingowe z trenerem w zakresie tematycznym zgodnym z programem szkolenia) na terenie Urzędu w okresie czterech dni roboczych ustalonych z Zamawiającym w terminie, nie później niż do 30 czerwca 2011 r. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację merytoryczną i logistyczną usługi szkoleniowej. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Liczba osób - 15. 2. Minimalna liczba zajęć edukacyjnych - 16 godzin dydaktycznych i po 2 godziny dydaktyczne, indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Metody prowadzenia zajęć: zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych - 40%) oraz zajęcia warsztatowe obejmujące różnorodne ćwiczenia indywidualne i grupowe umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności z zakresu tematycznego objętego szkoleniem - 60%). 4. Okres trwania szkolenia: część wspólna - 2 dni (wyjazd na szkolenie: piątek godz. 12.30, zakończenie szkolenia: sobota godz.18.30). Planowany termin szkolenia: 27-28 maja 2011 r., cześć indywidualna - 4 dni robocze ustalone z Zamawiającym w terminie, nie później niż do 30 czerwca 2011 r. 5. Miejsce szkolenia: teren województwa małopolskiego lub śląskiego, obiekt o standardzie co najmniej dwugwiazdkowym lub równoważnym - miejscowość oddalona od Chrzanowa, nie więcej niż 100 km, ośrodek przystosowany do prowadzenia szkoleń (sala wykładowa dla co najmniej 15 osób, wyposażona w sprzęt i pomoce dydaktyczne na potrzeby realizacji zamówienia, spełniająca wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki), w trakcie szkolenia - przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, woda gazowana i niegazowana). 6. Zajęcia szkoleniowe, nocleg i wyżywienie całodobowe (śniadanie, obiad, kolacja) w tym samym obiekcie, zakwaterowanie w pokojach 1 i 2 osobowych z węzłem sanitarnym. W wyżywieniu należy uwzględnić obiad w pierwszym dniu szkolenia. 7. Indywidualne sesje coachingowe będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem przedłożonym do akceptacji Zamawiającego, nie później niż w dniu podpisania umowy. 8. Wykonawca zapewni: - co najmniej dwóch trenerów z kompetencjami do prowadzenia wykładów oraz do zajęć indywidualnych, które odbędą się na terenie Urzędu, - transport z Chrzanowa na miejsce szkolenia i z powrotem, - objęcie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, - opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia i przedstawi go do akceptacji Powiatowemu Urzędowi Pracy najpóźniej w dniu podpisania umowy, - komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego): - podręczniki lub skrypty tematyczne w formie papierowej i elektronicznej, - notatnik (minimum 10 kartek formatu A4), - teczka na materiały, - długopis, które po zakończeniu kursu przejdą na własność absolwentów w/w szkolenia, - wystawienie dla uczestników szkolenia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego informacje o jego temacie oraz wymiarze godzin zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216). Zaświadczenie powinno być wystawione na papierze firmowym z logotypem Unii Europejskiej zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ, - przeprowadzenie oceny szkolenia, - umieszczenie logotypów Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi PO KL na wszystkich dokumentach dotyczących szkolenia, w szczególności na materiałach szkoleniowych zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Tematyka szkolenia: 1. Wewnętrzna współpraca pracowników w Centrum Aktywizacji Zawodowej. 2. Komunikacja werbalna i niewerbalna. 3. Asertywność. 4. Stres i wypalenie zawodowe. 5. Odkrywanie predyspozycji przedsiębiorczych klientów Urzędu Pracy. 6. Biznes plan - analiza, ocena, przykłady. Wykonawca w oparciu o wskazaną tematykę szkolenia musi dołączyć do oferty opracowany przez siebie szczegółowy program szkolenia - na załączniku nr 9 do SIWZ. Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności współpracy pomiędzy pracownikami Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie, nabycie wiedzy z zakresu badania predyspozycji przedsiębiorczych klientów oraz analizy i oceny biznes planu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 3 szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie tożsamym lub pokrewnym tematycznie do przedmiotu zamówienia, łącznie dla co najmniej 30 osób. Na potwierdzenie tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wykonanych lub wykonywanych szkoleń dla powiatowych urzędów pracy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje)- na załączniku nr 4 do SIWZ. Powyższy wykaz będzie również podstawą naliczenia punktów w kryterium Doświadczenie wykonawcy. Oznacza to, iż wykaz powinien zawierać co najmniej minimalną ilość szkoleń tj. co najmniej 3 szkolenia dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie tożsamym lub pokrewnym tematycznie do przedmiotu zamówienia, łącznie dla co najmniej 30 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, gdy każdy z trenerów posiadać będzie: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie w realizacji szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy (przeprowadził co najmniej 3 szkolenia dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie tożsamym lub pokrewnym tematycznie do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert). Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ), c) wykaz wykonanych lub wykonywanych szkoleń w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem kierunku szkolenia, ilości przeszkolonych osób, terminu realizacji wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ), d) wykaz osób (wykwalifikowanej kadry), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru (załącznik nr 7 do SIWZ), e)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał), f) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. l pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty, h) pisemne oświadczenie o możliwości przeprowadzenia szkolenia w granicach administracyjnych województwa małopolskiego lub śląskiego, w miejscowości oddalonej od Chrzanowa, nie więcej niż 100 km, wg wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ), i) zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), j) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, k) wzory zaświadczeń jakie uzyskają absolwenci szkolenia o ukończeniu szkolenia zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin na papierze z logotypem Unii Europejskiej (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ), l) program szkolenia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.70
- 2 - Certyfikaty jakości usług - 0.10
- 3 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zmiany te mogą dotyczyć: - zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, - kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych (za zgodą Zamawiającego), - zmiany kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - terminu przeprowadzenia szkolenia, jednakże nie później niż do 30 czerwca 2011 r. 2. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej. 3. Ewentualne wprowadzenie wyżej wskazanych zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego z realizacji umowy. 4. zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Słowackeigo 8, POKÓJ 305 III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Aktywna kadra - sprawny Urząd Działanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Dostawa licencji serwerowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Świadczenie usług schronienia z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych oraz świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.