eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa pielęgnacji zieleni na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98474 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Gdynia: Usługa pielęgnacji zieleni na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507235-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 360995521, ul. Warszawska 67 A, 31-309 Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 621 02 70, faks 58 620 72 43, e-mail biuro@abk4-gdynia.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.abk4gdynia. com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa pielęgnacji zieleni na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/4/U/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji zieleni na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, która polega na koszeniu traw i cięciu krzewów w ramach dwóch części. Szczegółowy zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia, a także wymagania Zamawiającego określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ) - Załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (dwa zadania): 1) CZĘŚĆ 1: Usługa koszenia traw na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni. Wielkość zamówienia: cztery etapy tj. czterokrotne koszenie traw (miejsce realizacji przedmiotu zamówienia określa SOPZ). Jako etap należy rozumieć jedno koszenie traw. 2) CZĘŚĆ 2: Usługa cięcia krzewów na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni. a. Wielkość zamówienia (podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji): obejmuje dwa etapy: tj. dwukrotne cięcia krzewów, z uwzględnieniem następującego podziału: zamówienie podstawowe:jednokrotne cięcie krzewów. zamówienie objęte prawem opcji: jednokrotne cięcie krzewów (jako drugie, ponowne cięcie krzewów po zamówieniu podstawowym). b. Jako etap należy rozumieć jedno cięcie krzewów. c. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia określa SOPZ. d. W przypadku części drugiej postępowania przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji - Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Prawem opcji objęte jest 100% zamówienia podstawowego, w części drugiej niniejszego postępowania. Zamawiający będzie udzielać zamówień w ramach prawa opcji w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania. Zamówienia w ramach prawa opcji może być wykonane bezpośrednio po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia tylko w zakresie zamówienia podstawowego i Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia własnymi środkami oraz będzie dysponował odpowiednim sprzętem, urządzeniami i maszynami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w danej części postępowania. Zamawiający nie zapewni Wykonawcy pomieszczeń ani terenu do przechowywania sprzętu oraz maszyn do realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy, staranny, bez dodatkowych nakładów ani zakupów inwestycyjnych Zamawiającego. 4. Oferta złożona na daną część musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały zakres usługi należącej do przedmiotu zamówienia w ramach tejże części. Realizacji przedmiotu zamówienia musi przebiegać w sposób bezpieczny oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 5. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności zawiera wzór umowy dla części pierwszej postępowania oraz części drugiej postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wykonawca przez cały okres realizacji poszczególnych etapów umowy, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia określoną w umowie w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczeniowej. 8. Wizja lokalna Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, w celu rozeznania wszelkich uwarunkowań w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. W sprawie przeprowadzenia wizji, o której mowa w zdaniu powyżej, należy skontaktować się z pracownikiem Zamawiającego -Barbarą Drossel (biuro@abk4gdynia. com.pl). Zamawiający zastrzega, iż nie będzie możliwe przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu składania ofert. 9. Zastosowanie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w ramach danego etapu, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (a także Podwykonawcę) osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666) - dalej ustawy Kodeks pracy. Powyższy wymóg dotyczy wszystkich osób, które wykonywać będą czynności należące do stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, tj: a. CZĘŚĆ 1: koszenie traw i chwastów na terenie wskazanym w SPOZ. Zamawiający nie zastrzega liczby osób, które mają uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia. b. CZĘŚĆ 2: cięcie krzewów na terenie wskazanym w SPOZ. Zamawiający nie zastrzega liczby osób, które mają uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający wymaga, aby w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowę pracę w danej części postępowania, uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w niniejszej SIWZ. Dokument ten powinien zawierać oświadczenie o świadomości odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń i być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Podwykonawcy. Zamawiający zobowiązuje ponadto Wykonawcę do przedkładania Zamawiającemu każdorazowo oświadczenia zawierającego wykaz osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę, w przypadku w kolejnym etapie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiły zmiany osoby lub osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Zmawiający zastrzega możliwość żądania w każdym momencie danego etapu realizacji przedmiotu zamówienia oświadczenia o którym mowa w pkt. 2. 4) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę poświadczonych za zgodność z oryginałem, zawartych z pracownikami wymienionymi w oświadczeniu Wykonawcy o którym mowa w pkt 2 i 3. Na każdej z przedłożonych umów o pracę Wykonawca pozostawi widoczne jedynie następujące dane: rodzaj umowy, imię i nazwisko pracownika, datę zawartej umowy, zakres wykonywanej pracy. 5) W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności, które powinny potwierdzać, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6) Zamawiający zastrzega również, że w przypadku wątpliwości z zakresie spełnienia wymogu, zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia może zwrócić się do właściwego Inspektoratu Państwowej Inspekcji Pracy z prośbą o podjęcie czynności wyjaśniających.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77342000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa koszenia traw na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT128963.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIONER Monika Bużan, biuro.fioner@wp.pl, ul. Kulingi 4E, Łebno , 84-217 , Szemud, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128226.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128226.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128226.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa cięcia krzewów na terenie zarządzanym przez Administrację Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT55500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Krzysztof Podmokły Green Nord , biuro@greennord.pl, ul. A. Muchowskiego 7, 81-122 , Gdynia, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42920.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53472.96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.