Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Pleszew: utrzymanie terenów zielonych na ulicach i drogach powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego
Numer ogłoszenia: 98517 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, fax 062 7427216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie terenów zielonych na ulicach i drogach powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: zadanie nr 1 - wykaszanie traw z poboczy wzdłuż dróg powiatowych zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta Pleszewa. Szczegółowy opis, zakres prac do wykonania stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art 24. ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r Nr 19 poz. 177 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy którego wzorzec stanowi zał nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zał. nr 1 do oferty, wypełniony i podpisany zał. nr 2 do oferty - zakresy robót , oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp - zał nr 3 do oferty, wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - zał nr 4 do oferty, wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 do oferty ( załaczyć referencje), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaakceptowany wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pleszew.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykaszanie traw z poboczy wzdłuż dróg powiatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na mechanicznym koszeniu traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych ( między krawędzią drogi a skarpą rowu) oraz obkaszaniu występujących na poboczach barier ochronnych, drzew, pachołków oraz słupków znaków drogowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta Pleszewa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na mechanicznym koszeniu traw na wydzielonych terenach zielonych na terenie miasta Pleszewa oraz wygrabieniu i wywiezieniu skoszonej trawy. W ramach bieżącego utrzymania zieleni na terenie miasta przewiduje się również następujące prace: wygrabienie i wywiezienie suchych liści z trawników, formowanie drzew, obcięcie odrostów przy drzewach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa implantów ekspanderów, markerów oraz macierzy do rekonstrukcji piersi dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Pleszew
- Detaliczne dostawy benzyny bezołowiowej
- Wykonanie projektu remontu Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pleszewskim Centrum Medycznym.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica.
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków w 2025r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.