Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Jaworzno: Dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia bloku operacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 9862 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia bloku operacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych i wyposażenia bloku operacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii oraz stołu operacyjnego ze szkoleniem personelu w zakresie obsługi i prawidłowego użytkowania urządzeń medycznych oraz ich instalacją i podłączeniem w terminie ustalonym przez strony, w ramach pakietów: Pakiet I - poz.1. Aparat do znieczulenia (CPV 331721007 urządzenia do anestezji) poz.2. Respirator transportowy(CPV 33157400-9 medyczna aparatura oddechowa) Pakiet II Moduły bis i przewodnictwa nerwowo-mięśniowego (33195000-3 system monitorowania pacjentów) Pakiet III Systemy do ogrzewania pacjenta i płynów infuzyjnych (CPV 33171100-0 przyrządy do anestezji Pakiet IV Defibrylator dwufazowy (CPV 33182100-0 Defibrylatory) Pakiet V Analizator parametrów krytycznych (CPV 33195000-3 system monitorowania pacjentów) Pakiet VI poz.1. Worki samorozprężalne (CPV 33157700-2 worki ambu) poz.2. Reduktory, przepływomierze, ssaki (CPV 33170000-2 aparatura do anestezji i resuscytacji) poz.3. Laryngoskopy światłowodowe (CPV 33172100-7 urządzenia do anestezji) Pakiet VII Wózki i meble medyczne (CPV 33192300-5 meble medyczne z wyjątkiem łóżek i stołów, Pakiet VIII stół operacyjny o napędzie elektrohydraulicznym (CPV 33192230-3 stoły operacyjne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3 do specyfikacji . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Ofertę można złożyć na wszystkie lub wybrane pakiety, przy czym w ramach danego pakietu ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości ustalonej odpowiednio dla każdego z pakietów: P.I 3370,00 zł P.II 770,00 zł P.III 2100,00 zł P.IV 1120,00 zł P.V 1120,00 zł P.VI 990,00 zł P.VII 2740,00 zł P.VIII 1600,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; potwierdzonej posiadaniem ubezpieczenia od prowadzonej działalności w wysokości minimum 50 % wartości złożonej oferty jednak nie mniej niż 10 tys. zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3)polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności. Dokument powinien potwierdzać spełnianie warunku określonego w Rozdz. IV pkt 1 ppkt 3 SIWZ na dzień składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt. 1 ppkt. 1 SIWZ, wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja jest dostępna także w sekcji Gospodarczej szpitala tel. 032 616-44-82 wew. 119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 30 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiajacego ul. Chełmońskiego 28 43-600 Jaworzno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - poz.1. Aparat do znieczulenia poz.2. Respirator transportowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do znieczulenia (1 szt.) oraz respiratora transportowego (1 szt.) o łącznej wartości powyżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7, 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Moduły bis i przewodnictwa nerwowo-mięśniowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Modułów BIS i przewodnictwa nerwowo- mięśniowego o łącznej wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Systemy do ogrzewania pacjenta i płynów infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Systemów do ogrzewania pacjenta i płynów infuzyjnych (materac i koc grzewczy oraz urządz. do ogrzewania płynów infuzyjnych o łącznej wartości powyżej 14tys euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV Defibrylator dwufazowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa defibrylatora dwufazowego (2 szt.) o wartości powyżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V Analizator parametrów krytycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora parametrów krytycznych ( 1szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI poz.1. Worki samorozprężalne poz.2. Reduktory, przepływomierze, ssaki poz.3. Laryngoskopy światłowodowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów worków samorozprężalnych (4zestawy), reduktorów, przepływomierzy. ssaków, laryngoskopów światłowodowych (4 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2, 33.17.00.00-2, 33.17.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII wózki i meble medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wózków i mebli medycznych w tym mebli modułowych, szaf, szafek lekarskich, wózków na brudną bieliznę fotelików obrotowych taboretów o łącznej wartości powyżej 14 tys euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII stół operacyjny o napędzie elektrohydraulicznym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołu operacyjnego o napędzie elektrohydraulicznym (1 szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, do budynków mieszkalnych i obiektów użytkowych (...).
- "Sukcesywne przygotowanie posiłków dla dzieci szkolnych i przedszkolnych wraz z dostawą od stycznia do grudnia 2025''
- Sukcesywne przygotowywanie trzech posiłków dziennie dla dzieci z oddziałów przedszkolnych od stycznia do sierpnia 2025 r. i obiadu dla dzieci szkolnych wraz z dostawą od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do czerwca 2025"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana Brzechwy w Jaworznie na 2025r.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2025r."
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- SZP.221-19.2024 Dostawa urządzeń medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
więcej: Medyczna aparatura oddechowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.