To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Nakło nad Notecią: Przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 98671 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89524 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ks. P. Skargi 2, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 08 15, faks 0-52 386 08 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem jest przeprowadzenie szkoleń ułatwiających dostęp do pracy osobom wykluczonym społecznie poprzez instrumenty aktywnej integracji w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres szkoleń obejmuje: I Edycję realizacja dla 4 grup szkoleniowych od dnia podpisania umowy do 30.09.2012r. (tj. I i II grupa od dnia podpisania umowy do 15.07.2012r. oraz III i IV grupa od 1.07.2012r. do 30 września 2012 r.) , następujących pakietów: 1. Pakiet I - Trening umiejętności i kompetencji społecznych, 2. Pakiet II- Indywidualne doradztwo psychologiczne, 3. Pakiet III - Grupa samopomocowa, 4. Pakiet IV - Warsztaty - Prawne aspekty życia społecznego i zawodowego, 5. Pakiet V - Warsztaty gospodarowania budżetem domowym, 6. Pakiet VI - Warsztaty z zakresu poprawy wizerunku, 7. Pakiet VII - Poradnictwo zawodowe. II Edycję realizacja dla 2 grup szkoleniowych od dnia 1 lipca 2012 r. do 15 grudnia 2012 r., I grupa od 01.07.2012r. do 31.08.2012r. do następujących pakietów: 1. Pakiet VII - Poradnictwo zawodowe. II grupa realizacja od 01.09.2012 do 15.12.2012r. do następujących pakietów: 1. Pakiet I - Trening umiejętności i kompetencji społecznych, 2. Pakiet II- Indywidualne doradztwo psychologiczne, 3. Pakiet III - Grupa samopomocowa, 4. Pakiet IV - Warsztaty - Prawne aspekty życia społecznego i zawodowego, 5. Pakiet V - Warsztaty gospodarowania budżetem domowym, 6. Pakiet VI - Warsztaty z zakresu poprawy wizerunku, 7. Pakiet VII - Poradnictwo zawodowe. Powyższe szkolenia mają doprowadzić do wzrostu motywacji, podniesienia poziomu kompetencji społecznych, wzrostu aspiracji zawodowych i umiejętności niezbędnych do poruszania się po rynku pracy, zwiększenia świadomości w zakresie poprawy własnego wizerunku i autoprezentacji. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji działań edukacyjnych, motywacyjnych, informacyjnych oraz doradczych skierowanych do uczestników projektu (UP), tj. osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej. Działania te zostały podzielone na 7 części - pakiety. Realizacja zamówienia dotyczy grupy 83 osób - UP tj. 60 osób w I Edycji (po 15 osób w 4 grupach szkoleniowych) oraz 23 osoby w II Edycji (tj.15 osób w I grupie oraz 8 osób w II grupie w PAL). Beneficjentami są osoby zamieszkałe na terenie Gminy Nakło nad Notecią, korzystające ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, które są bezrobotne, niepełnosprawne, z problemem bezradności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych, długotrwale chore i/ lub nieaktywne zawodowo i/lub zatrudnione, a są w wieku aktywności zawodowej. Zajęcia zostaną zorganizowane w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego, tj. w Ośrodku Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią ul. ks. P. Skargi 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymaga się, aby powyższe szkolenia zostały zrealizowane w okresie: od podpisania umowy (przewiduje się podpisanie umowy w miesiącu kwietniu) do 30.09.2012r. w I EDYCJI oraz do 15.12.2012r.w II EDYCJI, w dni: od wtorku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00 (dokładna godzina rozpoczęcia i zakończenia uzależniona będzie od możliwości dotarcia UP na miejsce realizacji szkolenia, rozkład zajęć ustali Zamawiający). Zakłada, się że szkolenia będą odbywać się nie częściej niż 3-4 razy w tygodniu z zastrzeżeniem, że z danego pakietu odbywać się będą raz w tygodniu. Zajęcia winny odbywać się w wymiarze od 3 do 6 godzin dziennie. Przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 minut. Między każdą godziną należy uwzględnić 5 min. przerwy oraz przerwę na posiłek. Czas przerwy nie jest wliczany do czasu zajęć. Szczegółowy harmonogram zajęć określi Zamawiający. Zakłada się możliwość, że w jednym dniu realizowane będzie szkolenie więcej niż jednego pakietu. Usługa szkoleniowa obejmuje dwie edycje- w I Edycji -cztery grupy szkoleniowe po 15 osób każda grupa oraz w II Edycji- dwie grupy szkoleniowe ( I grupa -15 osób i II grupa -8 osób). Łącznie 6 grup szkoleniowych. Dokładny opis poszczególnych Pakietów w Edycji I i II został określony w załączniku do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu systemowego Czas na zmiany - aktywna integracja naszym wspólnym celem realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Edycja I - PAKIET I - TRENING UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karolina Kiedrowska, ul.Kasztanowa 34/19, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6432,00
Oferta z najniższą ceną: 6432,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6432,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Edycja I - PAKIET II - INDYWIDUALNE DORADZTWO PSYCHOLOGICZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul.Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10900,00
Oferta z najniższą ceną: 10900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Edycja I - PAKIET III - GRUPA SAMOPOMOCOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Gniatczyk-Szarszewska, os.Łokietka 5/13, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 4490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Edycja I - PAKIET IV- WARSZTATY - PRAWNE ASPEKY ŻYCIA SPOŁECZNEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
- Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska, ul.Magnuszewska 5/4, 85-861 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11365,20
Oferta z najniższą ceną: 11365,20 / Oferta z najwyższą ceną: 11365,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Edycja I - PAKIET V -WARSZTATY GOSPODAROWANIA BUDŻETEM DOMOWYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Edukacja Marlena Górka, ul.Łabędzia 21, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Edycja I - PAKIET VI- WARSZTATY Z ZAKRESU POPRAWY WIZERUNKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beauty Vital Akademia Piękna i Zdrowia Agnieszka VÖLKER, ul.Różana Droga 9, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4890,00
Oferta z najniższą ceną: 4890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4890,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Edycja I - PAKIET VII - PORADNICTWO ZAWODOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul.Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15900,00
Oferta z najniższą ceną: 15900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Edycja II - PAKIET I - TRENING UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karolina Kiedrowska, ul.Kasztanowa 34/19, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1656,00
Oferta z najniższą ceną: 1656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1656,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Edycja II - PAKIET III - GRUPA SAMOPOMOCOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Gniatczyk-Szarszewska, os. Łokietka 5/13, 89-100 nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5989,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Edycja II - PAKIET IV- WARSZTATY - PRAWNE ASPEKTY ŻYCIA SPOŁECZNEGO ZAWODOWEGO.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska
- Kancelaria Prawnicza Ewa Maria Bieńkowska, ul.Magnuszewska 5/4, 85-861 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3990,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5682,60
Oferta z najniższą ceną: 5682,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5682,60
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Edycja II - PAKIET V -WARSZTATY GOSPODAROWANIA BUDŻETEM DOMOWYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Edukacja Marlena Górka, ul.Łabędzia 21, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500,00
Oferta z najniższą ceną: 500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Edycja II - PAKIET VI- WARSZTATY Z ZAKRESU POPRAWY WIZERUNKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beauty Vital Akademia Piękna i Zdrowia Agnieszka VÖLKER, ul.Różna Droga 9, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2445,00
Oferta z najniższą ceną: 2445,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2445,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Świadczenie usługi transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych).
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Zatrudnienie 2 Wychowawców do Klubu dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie dwóch Edukatorów Profilaktyki do Zespołu Profilaktyki w Ś C Z P dla Dzieci i Młodzieży.
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.