eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzDostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i multimedialnego w ramach projektu pn. "Poznać, doświadczyć, zrozumieć - podniesienie kompetencji kluczowych oraz utworzenie pracowni specjalistycznych w szkołach ogólnokształcących w powiecie zgierskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 98943 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Zgierz: Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i multimedialnego w ramach projektu pn. "Poznać, doświadczyć, zrozumieć - podniesienie kompetencji kluczowych oraz utworzenie pracowni specjalistycznych w szkołach ogólnokształcących w powiecie zgierskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn: "Poznać, doświadczyć, zrozumieć - podniesienie kompetencji kluczowych oraz utworzenie pracowni specjalistycznych w szkołach ogólnokształcących w powiecie zgierskim" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66829-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, krajowy numer identyfikacyjny 472068423, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48422888100, faks +48427190816, e-mail przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatzgierz.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i multimedialnego w ramach projektu pn. "Poznać, doświadczyć, zrozumieć - podniesienie kompetencji kluczowych oraz utworzenie pracowni specjalistycznych w szkołach ogólnokształcących w powiecie zgierskim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu komputerowego, sieciowego i multimedialnego w ramach projektu pn: "Poznać, doświadczyć, zrozumieć - podniesienie kompetencji kluczowych oraz utworzenie pracowni specjalistycznych w szkołach ogólnokształcących w powiecie zgierskim" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. 2. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w tym celu w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 A do SIWZ zawarto minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji i celu edukacyjnego , który ma zostać osiągnięty za pomocą wskazanego asortymentu. Wykonawca oferując asortyment, a także rozwiązania równoważne kieruje się przede wszystkim określonym celom edukacyjnym jakim mają służyć materiały stanowiące przedmiot zamówienia 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony i wniesiony do siedziby placówek oświatowych. 5. Transport i wniesienie na ryzyko i koszt wykonawcy. 6. Sprzęt komputerowy, sieciowy i multimedialny należy dostarczyć do następujących placówek oświatowych: 1) Zespół Licealno - Sportowy w Aleksandrowie Łódzkim, 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej Curie 5; 2) Zespół Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie, 95-015 Głowno, ul. Tadeusza Kościuszki 10; 3) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, 95-035 Ozorków, ul. Romualda Traugutta 1; 4) Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. 3. Maja 41; 5) Zespół Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim, 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Franciszkańska 14/16; 6) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 46; 3. Szczegółowy podział sprzętu komputerowego, sieciowego i multimedialnego na poszczególne placówki oświatowe Zamawiający przedstawił w załączniku nr 1B do SIWZ. 4. W przypadku realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym i pełnowartościowym oraz, że nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich. 5. W każdej z placówek oświatowych, do których zostanie dostarczony przedmiot zamówienia zostanie sporządzony częściowy protokół. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z deklarowaną specyfikacją lub jest niekompletny albo posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający może odmówić odbioru części lub całości przedmiotu umowy, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 7. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 oraz ust 3 Ustawy Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że dostawy będące przedmiotem oferty nie są zgodne z normami, europejskimi ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których się ona odnosi, jeżeli Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust 1 Ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań wydajnościowych funkcjonalnych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z: polską normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszący normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny jeżeli te normy , aprobaty specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań wydajnościowych lub funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30 Ustawy, że dostawa spełnia wymagania wydajnościowe lub funkcjonalne określone przez Zamawiającego. 9. Podstawą do wystawienia faktury VAT za dostarczony przedmiot umowy jest podpisany przez strony protokół końcowy. 10. Za przedmiot umowy Zamawiający zapłaci przelewem na konto wskazane na fakturze przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wykonawca zobowiązuje się przekazać fakturę VAT nie wcześniej niż w dniu podpisania protokołu końcowego. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 A do SIWZ Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i multimedialnego. Wspólny Słownik Zamówień: 30213100 - 6 - komputery przenośne, 30190000 - 7 - różny sprzęt i artykuły biurowe 12. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 13. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ na odrębne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego wymagane dokumenty i oświadczenia. 14. Wykonawca obowiązkowo, oferuje cały asortyment w ramach przedmiotu zamówienia na które składa ofertę, zgodny z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 A do SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty niekompletnej, taka oferta zostanie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ. 15. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany wypełniając formularz cenowy opisać ten produkt. W przypadku nie wypełnienia kolumny 4 "Parametry oferowane przez Wykonawcę" Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje wymaganego asortymentu. 16. TERMIN DOSTAWY (TD) - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać całkowity termin realizacji przedmiotu określając przedział czasowy na zadanie na które składa ofertę: 12 dni lub 17 dni lub 27 dni - (TD) stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. zamówienia wyrażony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 17. SPOSÓB DOSTAWY - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać sposób dostawy przedmiotu zamówienia; dostawa we własnym zakresie rozumiana jest jako wykonanie dostawy przez przedstawiciela Wykonawcy, który osobiście dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych placówek i wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokona weryfikacji dostarczonych pomocy dydaktycznych, co zostanie potwierdzone częściowym protokołem, dostawa zlecona podmiotowi zewnętrznemu rozumiana jest jako zlecenie transportu firmie zewnętrznej, za pośrednictwem kuriera przedmiot zamówienia dostarczany jest do placówek wskazanych przez Zamawiającego, weryfikacja dostarczonych produktów nastąpi przez Zamawiającego w pierwszym dniu roboczym po dniu odbioru na podstawie dostarczonych produktów i przekazanej listy/ zestawienia produktów przez Wykonawcę, co zostanie potwierdzone częściowym protokołem - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 18. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje, musi wskazać przedmiot opodatkowania. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3. 21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT160394.65
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALLTECH Sp.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul.Spółdzielcza 33,09-407 Płock, handlowy@alltech.pl, ul.Spółdzielcza 33, Płock, 09-407, Płock, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169518,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148839,03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185739,45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.