Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Lublin: Montaż barierek zabezpieczających w oknach, znajdujących się w budynku wysokim na piętrze 7 i 8, na realizowanej inwestycji budowy budynku Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych w Lublinie
Numer ogłoszenia: 99065 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 3, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 08 49, faks 81 534 06 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż barierek zabezpieczających w oknach, znajdujących się w budynku wysokim na piętrze 7 i 8, na realizowanej inwestycji budowy budynku Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych, obejmujących montaż barierek zabezpieczających w oknach, znajdujących się w budynku wysokim na piętrze 7 i 8, na realizowanej inwestycji budowy budynku Izby Skarbowej i Urzędów Skarbowych w Lublinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUDIMEX S.A. ,, ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54921,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67553,57
Oferta z najniższą ceną: 67553,57 / Oferta z najwyższą ceną: 67553,57
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne - Barierki zabezpieczające okna na 7 i 8 piętrze budynku B były przewidziane w dokumentacji projektowej lecz nie występowały w przedmiarze, w związku z czym ich wykonanie należy do Budimex S.A. która udziela 5 letniej gwarancji na cały obiekt. Uzasadnienie prawne - W związku z ww. okolicznościami faktycznymi udzielenie zamówienia dodatkowego spełnia przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.