eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieRemont klatki schodowej i korytarza na II piętrze w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Siemianowice Śląskie: Remont klatki schodowej i korytarza na II piętrze w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10
Numer ogłoszenia: 99295 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60113 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej i korytarza na II piętrze w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Wykonanie remontu klatki schodowej i korytarza na II piętrze w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10. 2) Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - demontaż opraw oświetlenia, tapety, drewnianych odbojnic, różnych warstw podłogi, - położenie okładziny zabezpieczenia przeciwpożarowego, - montaż sufitu podwieszanego, - roboty montażowe w obrębie posadzki, - położenie posadzki ceramicznej, - położenie gładzi gipsowej, - roboty malarskie, - instalacja oświetlenia, - wykonanie instalacji elektrycznej. Zamawiający wymaga, aby wszelkie roboty będące przedmiotem zamówienia były wykonywane po godzinach pracy Urzędu lub w dni wolne od pracy. 3) Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji, a na stolarkę budowlaną 60 miesięcy gwarancji. Bieg gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty końcowego odbioru robót. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6) Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 6, dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 5 oraz w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 7..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 100246.92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. REWINSTAL s.c. Okoń Justyna, Okoń Szymon, ul. Hadamika 24, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 100246.92
  • Oferta z najniższą ceną: 100246.92 oferta z najwyższą ceną: 122239.19
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.