eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynRemont dróg powiatowych z podziałem na zadania - etap IZadanie 1Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w Kiczycach na odcinku 1,1 km. Zadanie 2Remont drogi powiatowej 2627 S Kaczyce D. - Kończyce M. - Pruchna - Drogomyśl (ul. Zebrzydowicka w Pruchnej) na odc. ok. 1,2 km. Zadanie 3Remont drogi powiatowej 2642 S Międzyświeć - Skoczów - Pogórze rondo na ul. Bielskiej w Skoczowie, nr sprawy 7/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Cieszyn: Remont dróg powiatowych z podziałem na zadania - etap I: Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w Kiczycach na odcinku 1,1 km. Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2627 S Kaczyce D. - Kończyce M. - Pruchna - Drogomyśl (ul. Zebrzydowicka w Pruchnej) na odc. ok. 1,2 km. Zadanie 3: Remont drogi powiatowej 2642 S Międzyświeć - Skoczów - Pogórze rondo na ul. Bielskiej w Skoczowie, nr sprawy 7/2011
Numer ogłoszenia: 99480 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777309, faks 033 8530511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych z podziałem na zadania - etap I: Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w Kiczycach na odcinku 1,1 km. Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2627 S Kaczyce D. - Kończyce M. - Pruchna - Drogomyśl (ul. Zebrzydowicka w Pruchnej) na odc. ok. 1,2 km. Zadanie 3: Remont drogi powiatowej 2642 S Międzyświeć - Skoczów - Pogórze rondo na ul. Bielskiej w Skoczowie, nr sprawy 7/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w Kiczycach na odcinku 1,1 km: 1.Odcinek do remontu: od skrzyżowania z drogą powiatową 2638 S - ul. Pierściecka do skrzyżowania z drogą gminną - ul. Centralną. 2.W zakres remontu drogi powiatowej wchodzi m.in. a)rozebranie nawierzchni na początku i końcu odcinka remontowanego oraz na skrzyżowaniach z ul. Prostą i Centralną, b)mechaniczne wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości 50 kg_m2, c)wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej gr. 4 cm na całej powierzchni odcinka oraz na wjazdach do posesji i rozjazdach na szerokość bram wjazdowych, d)wjazdy gruntowe do posesji uzupełnić kruszywem łamanym, e)ścinanie, profilowanie i utwardzenie obustronne poboczy kruszywem łamanym, f)czyszczenie rowów przydrożnych, g)rozbiórka i ułożenie nowych korytek betonowych, h)wymiana podbudowy z tłucznia do głębokości ok. 0,5 m (o powierzchni ok. 5 m2) oraz ręcznym profilowaniu mieszanką mineralno asfaltową gr. 4cm. Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2627 S Kaczyce D. - Kończyce M. - Pruchna - Drogomyśl (ul. Zebrzydowicka w Pruchnej) na odc. ok. 1,2 km: 1.Odcinek do remontu: od miejsca połączenia wykonanych w latach poprzednich remontów nawierzchni drogi do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 938. 2.W zakres remontu drogi powiatowej wchodzi m.in. a)rozebranie nawierzchni na początku i końcu odcinka remontowanego, b)wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr 4 cm na całej powierzchni odcinka, c)wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr 4 cm na całej powierzchni odcinka, d)wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm na skrzyżowaniach oraz wjazdach do posesji i rozjazdach na szerokość bram wjazdowych, e)wjazdy gruntowe do posesji uzupełnić kruszywem łamanym, f)ścinanie, profilowanie i utwardzenie obustronne poboczy kruszywem łamanym , g)czyszczenie rowów przydrożnych, h)wykonanie umocnienia skarp i_lub rowów elementami betonowymi, i)remont przepustu w km 0+600, j)remont przepustu na ul. Rolniczą, k)poziome oznakowanie - linie krawędziowe. Zadanie 3: Remont drogi powiatowej 2642 S Międzyświeć - Skoczów - Pogórze rondo na ul. Bielskiej w Skoczowie: 1.Zakres remontu obejmuje rondo na skrzyżowaniu dróg 2642 S (ul. Bielskiej) i 2602 S (ul. Góreckiej) w Skoczowie o powierzchni ok. 1670 m2 wraz z dojazdami, a w szczególności wykonanie: a)frezowania warstwy ścieralnej, b)warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej gr 5 cm na całej powierzchni ronda i dojazdach, c)rozbiórka części ścieków przykrawężnikowych, d)wykonanie nowych ścieków przykrawężnikowych wraz z regulacją wpustów, e)odtworzenie oznakowania poziomego farbą akrylową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 16.500,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych 00/100 )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (referencje, protokoły odbioru, itp.), tj. robotę polegającą na budowie, remoncie, przebudowie drogi publicznej o wartości minimum 600.000,00 zł. Ponadto opis powinien wprost wskazywać na rodzaj robót w ramach deklarowanego jako doświadczenie zadania - budowa, remont, przebudowa drogi zgodnie z definicją ustawy Prawo budowlane. W przypadku, gdy w nazwie zadania wykazanego lub w treści referencji, w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, zakres robót określony został słowem innym niż budowa, remont, przebudowa, Wykonawca winien załączyć dodatkowo do referencji oświadczenie, że zakres prac wykonanych przy realizacji przedmiotowego zadania jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego i odpowiada definicji budowa, remont, przebudowa w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, tj. odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wymaga potwierdzenie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej osobami : kierownik budowy:Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Doświadczenie, jako kierownik budowy w branży drogowej lub kierownik robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane- min. 5 lat

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 500.000,00 zł, - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług zleconych do wykonania Podwykonawcom 2) Kosztorysy Ofertowe 3) potwierdzenie wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opis zmian i warunków określone zostały w par. 12 załączonego do SIWZ wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bobrecka 29, 43 - 400 Cieszyn, pokój 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 09:45, miejsce: ul. Bobrecka 29, 43 - 400 Cieszyn, pokój 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.