Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Koprzywnica: Przebudowa dróg gminnych:
1. Przebudowa drogi gminnej nr 4222024 Ciszyca -wieś na dł. 442mb
2. Przbudowa drogi gminnej nr 001272 t Kamieniec wieś na dł 150mb
3. Odbudowa drogi gminnej nr 001276 t sośniczany Wieś na dł. 200mb
4. Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr ewid. 899 w miejscowości łukowiec na dł. 330 mb
Numer ogłoszenia: 99737 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koprzywnica, ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8476602 w. 49, fax 015 8476610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koprzywnica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 4222024 Ciszyca -wieś na dł. 442mb 2. Przbudowa drogi gminnej nr 001272 t Kamieniec wieś na dł 150mb 3. Odbudowa drogi gminnej nr 001276 t sośniczany Wieś na dł. 200mb 4. Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr ewid. 899 w miejscowości łukowiec na dł. 330 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 4222024 Ciszyca Wieś na dł. 442mb - mechaniczne ścięcie warstwy ziemi z poboczy z wywiezieniem , grubość warstwy do 10 cm - 884 m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat.II - IV - 1237,6 m2 regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia podziemnego (zawory wodociągowe) - 8 szt - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , w-wa górna , grubości warstwy po zagęszczeniu 8cm - 1237,6 m2 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką bitumiczno-grysową w ilości - 60,92 t ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 4 cm - 1218,40 m2 lokalne uzupełnienie poboczy pospółką ,rozścielenie i zagęszczenie posółki ręcznie - 87,87 m3 Przebudowa drogi gminnej nr 001272 t Kamieniec Wieś na dł. 150mb - mechaniczne ścięcie warstwy ziemi z poboczy z wywiezieniem , grubość warstwy do 10 cm - 300 m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat.II - IV - 390 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , w-wa górna , grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 390m2 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką bitumiczno-grysową w ilości - 18,75 t ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 4 cm - 375 m2 lokalne uzupełnienie poboczy pospółką ,rozścielenie i zagęszczenie posółki ręcznie - 35,52 m3 Przebudowa drogi gminnej nr 001276t Sośniczany Wieś na dł. 200 mb -mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy tłuczniowej przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego - 560 m2 wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym łamanym sortowanym - 63,8m3 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową standard II w ilości średnio 75,0 kg/ m2 (grub. warstwy 3 cm) - 40,50 t ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 3 cm -540 m2 - wyrównanie poboczy z jednoczesnym uzupełnieniem kruszywem łamanym niesortowalnym, 17,4 - m3 Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ewid. 899 w miejscowości Łukowiec na dł. 330 mb - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,33 km - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy tłuczniowej przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego - 1029,75 m2 wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym łamanym sortowanym, grubość warstwy 8 cm - 83,40 m3 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową standard II w ilości średnio 75,0 kg/ m2 (grub. warstwy 3 cm) - 72,30 t ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 3 cm - 963,75 m2 - uzupełnienie poboczy mieszanka kamienną niesortowalną , gr. warstwy średnio 12 cm - 31,7 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (na podstawie art. 22 prawa zamówień publicznych): 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA W OFERCIE NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW / OŚWIADCZEŃ , ZAŚWIADCZEŃ, INFORMACJI: 2.1Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.2. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2.3.Oświadczenie stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.4.Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.6. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.7.Oryginał oferty powinien być napisany czytelnie i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2.8.Oświadczenie wykonawcy, że obejrzał teren budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, w celu uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego skalkulowania ceny - załącznik Nr 6 do SIWZ 2.9. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat prac odpowiadających charakterowi zamówienia- załącznik Nr 5 do SIWZ 2.10.Dokumenty potwierdzające posiadanie personelu do wykonania zamówienia, w tym w stosunku do kierowników budowy dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień, staż w kierowaniu robotami oraz aktualne zaświadczenie dokumentujące przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.11. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty wspólnej w/w dokumenty dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 3. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów przez Wykonawców Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25sut. 1 , lub którzy złożyli dokumenty , o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczony terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a)wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2.1, 2.4, 2.6 składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, w przypadku zaś pkt 2.2, 2.3, koniecznym jest złożenie co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania, b)podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów c)oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile taka reprezentacja wynika z umowy, o której mowa w pkt 1) b) Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 2)Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a)określenie celu gospodarczego, b)oświadczenia podmiotów o podjęciu odpowiedzialności solidarnej, c)wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d)oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e)zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z czynnością, którą przewiduje dany etap postępowania) do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, złożenia oferty, złożenia stosownych oświadczeń, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koprzywnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Koprzywnicy 27- 660 Koprzywnica ul. 11- Listopada 88.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Koprzywnicy 27- 660 Koprzywnica ul. 11- Listopada 88.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- "Przebudowa drogi gminnej nr 371067T w miejscowości Strzegomek"
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Budowa drogi biegnącej śladem działek nr 52, 53/6, 42/7, 39/41, 39/46, 46 i 36 w Karczowiskach.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.