Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Kartuzy: Dostawa rękawic , sprzętu jednorazowego , leków, pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała, ubrań jednorazowych wkładów do odsysania, siatek do przepuklin, portów
Numer ogłoszenia: 99784 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcz-kartuzy.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic , sprzętu jednorazowego , leków, pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała, ubrań jednorazowych wkładów do odsysania, siatek do przepuklin, portów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic , sprzętu jednorazowego , leków, pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała, ubrań jednorazowych wkładów do odsysania, siatek do przepuklin, portów - załącznik Nr 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.19.42.00-0, 24.40.00.00-0, 33.14.00.00-0, 33.14.14.20-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub deklarację zgodności CE. oraz okres ważności nie krótszy niż ? terminu określonego przez producenta. DO PAKIETU Nr 3 Pozycja 1 , 2 - Oświadczenie o zastosowanym plastyfikatorze i załącznik do oświadczenia w postaci karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego .Karta ta musi zawierać wyszczególnienie składników , w tym również plastyfikatora . Informacja na każdym jednostkowym opakowaniu o braku ftalanów-dotyczy pozycji 1-2. Do pozycji 1 i 2 należy dołączyć próbki Pakiet Nr 7 oznakowane podwójnie jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej na opakowaniu, zgodnie z normą PN-EN 455-1,2,3 potwierdzone załączonym do oferty certyfikatem jednostki notyfikowanej. Posiadające badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 z co najmniej 4 podstawowych grup technicznych: kwasy, zasady organiczne i nieorganiczne oraz alkohole i aldehydy - dołączone do ofert. 1 op. = 100 szt. Wymagany poziom AQLmniejszy lub równy 1,5 - oznaczenie poziomu AQL na opakowaniu. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z ASTMF 1671 - raport badań dołączony do oferty. Pakiet Nr 7 poz. 2 badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671 Do oferty dołączyć po 5 par każdego rozmiaru, poz. Nr 3 badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671 Do oferty dołączyć po 5 par każdego rozmiaru Pakiet Nr 8 Deklarację Zgodności CE oraz certyfikat potwierdzający kategorię ŚOI Pełny raport z badań na substancje chemiczne wg EN 374-3, oraz raport z badania ASTM F-1671 Deklarację Zgodności oraz Raport testowy do dostarczonej próbki w celu potwierdzenia parametrów granicznych Opakowania próbne w ilości - po jednym opakowaniu do S,M,L, - do każdego rozmiaru poz. 4 badania na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3 załączyć raporty z wynikami do oferty Badania na przenikalność cytostatyków załączyć raporty z wynikami do oferty Do oferty dołączyć po 5 par każdego rozmiaru
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana cen jednostkowych, określonych w załączniku nr 2 stanowiącym integralną cześć umowy nastąpi w przypadku zmiany wysokości podatku Vat. W przypadku ustalenia przez odpowiednie organy państwowe cen urzędowych będą miały zastosowanie następujące regulacje : a) Jeżeli cena urzędowa przedmiotu umowy będzie niższa od cen umownych wynikających z niniejszej umowy, od dnia wejścia w życiem stosownych przepisów powszechnie obowiązujących, następne dostawy będą rozliczane według cen urzędowych określonych w odpowiednim dzienniku urzędowym. b) Jeżeli cena urzędowa przedmiotu umowy będzie wyższa od cen wynikających z niniejszej umowy, dalsze dostawy będą realizowane według cen ofertowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcz-kartuzy.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - dział administracyjno gospodarczy pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wkłady do odsysania,łączniki zwężane, kanistry plastikowe, torby na wymiociny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do odsysania,łączniki zwężane, kanistry plastikowe, torby na wymiociny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Porty, igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw wszczepialnych portów, igły do nakłuwania portów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyrządy do przetaczania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania płynów i krwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatki do przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do przepuklin - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice diagnostyczne zabiegowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne zabiegowe ,Rękawice lekko pudrowane sterylne,sterylne lekko pudrowane lateksy, rękawice chirurgiczne ortopedyczne, rękawice vinylowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne nie jałowe nitrylowe bez pudrowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych i dla dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowe gąbki i rękawice do mycia ciała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe gąbki i rękawice do mycia ciała - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: jednorazowe ubrania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubrania jednorazowe spodnie i bluza z krótkim rękawem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogram. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach(I) oraz dostawa serwera wraz z oprogram. i zasilaczy UPS w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"(II)
- Catering w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Nawozy azotowe i związki azotu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.