Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-10
Katowice: ROPS-PSO/3321/2/11 - Świadczenie usług cateringowych na terenie województwa śląskiego, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 9999 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/2/11 - Świadczenie usług cateringowych na terenie województwa śląskiego, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na terenie województwa śląskiego, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego. 2. Zakres świadczonej usługi: Przedmiotowa usługa obejmuje przygotowanie i dostarczenie w wyznaczonym czasie i w wyznaczonym miejscu cateringu, na który składa się gorący posiłek jednodaniowy o charakterze drugiego dania oraz przerwa kawowa. Do świadczenia usługi Wykonawca użyje środków (tj. produktów spożywczych, naczyń i sztućców oraz środka transportu) zabezpieczonych we własnym zakresie. 3. Czas realizacji: Dni powszednie (poniedziałek - sobota) w godzinach 8.30 - 15.00 w okresie obowiązywania umowy. Posiłki należy dostarczyć: a) na przerwę kawową w każdym dniu szkolenia, najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem zajęć, tj. ok. godziny 8.30. Składniki przerwy kawowej (tj. kawa, herbata z dodatkami, woda mineralna, przekąska) powinny być dostępne dla uczestników spotkań w czasie trwania szkolenia, tj. najpóźniej do godziny 15.00. Naczynia, opakowania, sztućce i resztki przerwy kawowej należy zabrać najpóźniej 30 minut po zakończeniu szkolenia, tj. około godziny 15.30; b) na przerwę obiadową w każdym dniu szkolenia, nie wcześniej niż na 30 minut i nie później niż na 10 minut przed wynikającą z harmonogramu przerwą. Naczynia, opakowania, sztućce i resztki posiłku należy zabrać najpóźniej 15 minut po zakończeniu przerwy obiadowej, tj. najpóźniej około godziny 13.00. 4. Określenie ilości i gramatury posiłków: a) zestawienie asortymentu dla przerwy kawowej dla 15 osób - 100 gram kawy rozpuszczalnej, - 30 saszetek herbaty czarnej po 2 gramy, - 7,5 litra wody mineralnej podanej w dzbankach szklanych, - 200 gram cukru białego, - 1 litr mleka do kawy 2 % w dwóch dzbankach szklanych, - 2 cytryny pokrojone w plastry z wykałaczkami, - przekąskę dla każdego uczestnika szkolenia według wyboru: owoc 180 g (jabłko / banan / mandarynka / brzoskwinia / gruszka) lub jogurt 180 g lub serek homogenizowany 140 g Poza asortymentem w/w Wykonawca dostarczy: - 30 sztuk kubeczków do napojów gorących, - 30 sztuk kubeczków do napojów zimnych, - 15 plastikowych talerzyków - 30 sztuk mieszadełek, - 30 sztuk serwetek, - 15 plastikowych łyżeczek w przypadku, gdy jako przekąska podawany będzie jogurt lub serek - 2 pojemniki na zużyte komponenty przerwy kawowej (np. torebki po herbacie itp.). b) Zestawienie menu w trakcie przerwy obiadowej dla jednej osoby - ziemniaki tłuczone lub kluski śląskie lub ryż z warzywami lub kasza gryczana na sypko - 200 gram; - pieczeń wieprzowa duszona 150 g + sos 20 g lub udziec z kurczaka 170 g lub gulasz wołowy w jarzynach 200 g lub kotlet devolay 100 g lub filet z dorsza smażony w panierce 170 g lub zrazy wołowe 150 g + sos 20 g lub kotlet mielony 150 g lub potrawka z kurczaka 200 g lub kotlet schabowy panierowany 100 g lub pierogi z kapustą i grzybami 200 g; - surówka z kapusty czerwonej lub buraki z jabłkami lub surówka z kapusty białej i marchwi lub mizeria ze śmietaną lub surówka z marchwi i jabłek lub warzywa gotowane lub surówka z kapusty pekińskiej z majonezem lub surówka z kapusty kiszonej i marchewki lub marchewka duszona z zielonym groszkiem lub sałatka szwedzka - 150 g; - napój owocowy w kartoniku o pojemności nie mniejszej niż 0,2 litra. Przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu Wykonawcą przedstawi on Zamawiającemu menu obiadowe złożone z nie mniej niż 10 zestawów, które będą podawane uczestnikom form doskonalenia zawodowego w okresie realizacji umowy. Menu powinno uwzględniać wszystkie wskazane powyżej potrawy, przy czym w piątki obowiązywać będzie menu jarskie. W przypadku organizowania pozaszkolnych form doskonalenia zawodowego w soboty, Zamawiający dokona wyboru posiłku z przedstawionego przez Wykonawcę menu. Zaakceptowane przez Zamawiającego menu stanowić będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. Przykładowe menu znajdują się w tabelach 1 i 2 (strona 11 i 12 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (pudełko styropianowe, zamykane, trójdzielne) z kompletem sztućców jednorazowych, serwetek oraz napojem w opakowaniu jednorazowym. Obiad należy dostarczyć jako wyporcjowany. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę własnej zastawy stołowej (np. porcelanowych talerzy, filiżanek oraz szklanek) i sztućców stalowych, niemniej jednak posiłek musi zostać podany jako wyporcjowany. Zamawiający dopuszcza +/- 5% wahania w gramaturze przekąsek i posiłków, o których mowa powyżej. 5. Temperatury potraw serwowanych konsumentom powinny wynosić odpowiednio: - dla potraw na zimno (surówki, sałatki, zimne sosy, napoje zimne, itp.) - maksimum 4 °C, - dla gorących dań głównych (dania mięsne, drobiowe, podrobowe, rybne itp.) - minimum 63 °C. 6. Warunki, które zapewnia Zamawiający: Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do: - sal, na których będą świadczone usługi, - niezbędnej ilości stołów, na których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki do wydania, - przynajmniej jednego warnika o pojemności nie mniejszej niż 10 litrów, - bieżącej wody. 7. Inne warunki realizacji zamówienia: a) podane ilości osobodni są szacunkowe; Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie; b) Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadków i śmieci zarówno w trakcie spotkań, jak i po ich zakończeniu we własnym zakresie; c) Posiłki będą przygotowywane przez Wykonawcę w obiekcie (obiektach), dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu (obiektów) do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób; d) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia; e) Wykonawca odpowiada za należytą eksploatację pomieszczeń i wyposażenia zapewnionych przez Zamawiającego w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (w tym sal szkoleniowych, stołów i udostępnionego sprzętu); f) rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się na podstawie faktur VAT wraz ze specyfikacjami określającymi faktyczną liczbę uczestników każdego ze szkoleń, przedstawianych przez niego po zakończeniu każdego tygodnia, w którym realizowana była przedmiotowa usługa; g) wynagrodzenie obliczone będzie jako iloczyn faktycznej ilości wydanych posiłków na danym szkoleniu oraz ceny jednostkowej (wynikającej z oferty Wykonawcy) i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie do 60 dni, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT wraz ze specyfikacją określającą liczbę wydanych posiłków w poszczególnych dniach po każdym tygodniu realizacji usługi, przy czym Strony ustalają, że za datę terminowej płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. II. Część I - Katowice: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 4100. III. Część II - Częstochowa: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 550. IV. Część III - Bielsko-Biała: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 550. V. Część IV- Rybnik: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 420..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu decyzji inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu (obiektów) do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób oraz zgody na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 2 do SIWZ; b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 3 do SIWZ - należy złożyć formularz dotyczący części na które składa się ofertę; c) wszystkie wymagane przez Zamawiającego formularze, oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ; d) Pełnomocnictwo;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d) W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi objęte umową Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT, przy założeniu, iż ceny jednostkowe netto wskazane w umowie nie ulegną zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www-rops-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego,
ul. Modelarska 10,
40-142 Katowice
pokój nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 4100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Częstochowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 550.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Bielsko-Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 550..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- Rybnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2011 roku; Szacunkowa liczba osobodni: 420..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.