Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Olsztyn: Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta w Olsztynie .
Numer ogłoszenia: 100069 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, fax 089 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta w Olsztynie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i urządzeń oraz oprogramowania w następującym asortymencie : Część I - komputery : Jednostka centralna - 75 szt. Monitor LCD 17 cali- 74 szt. Monitor LCD 19 cali - 14 szt. Zestaw komputerowy (stacja graficzna - jednostka) - 4 szt. Część II - Drukarki, skanery, zasilacze UPS : Drukarka laserowa dwustronnie drukująca - 15 szt. Drukarka laserowa A4 - 3 szt. Drukarka atramentowa kolorowa A3 - 19 szt. Drukarka igłowa - 4 szt. Skaner A3 - 3 szt. Skaner A4 - 4 szt. Zasilacze UPS 360W - 8 szt. Zasilacze UPS 840W - 2 szt. Część III - Notebooki : Notebooki - 7 szt. Notebooki specjalistyczne - 3 szt. Część IV - Switche : GIBIC Transceiver do przełącznika sieciowego 3Com 4060 - 4 szt. Przełącznik sieciowy - 25 szt, Część V - części do istniejących serwerów : Macierz dyskowa do serwera HP ProLiant ML370 Generation 5, Części do serwerów HP ProLiant DL360 Generation 5, Części do serwerów HP ProLiant DL385 Generation 1, Części do serwera HP ProLiant ML350 Generation 3, Infrastruktura FC ( HP 4 GB/s SFP Fibre Channel Transceiver, 5m SW LC/LC FC Cable ), Częśc VI - Oprogramowanie : Vmware VMware Infrastructure Midsize Acceleration Kit dla 6 procesorów . Oferowane urządzenia muszą posiadać następujące oznaczenia zgodności lub certyfikaty : - CE ( na cały produkt ) - EC ( certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej ). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany sprzęt, urządzenia i części w wymiarze co najmniej : - 3 lat licząc od dnia ich odbioru - na jednostki centralne, zestawy komputerowe, monitory LCD, stacje graficzne i notebooki specjalistyczne , - 2 lat licząc od dnia ich odbioru - na drukarki laserowe, drukarki igłowe, skanery A3 i A4, notebooki i zasilacze UPS, - 12 miesięcy licząc od dnia ich odbioru - na drukarki atramentowe, - Gwarancja na switche - na cały okres produkcji asortymentu + dodatkowo 5 lat gwarancji po zakończeniu jego produkcji, - Gwarancja producenta ( nie krótsza niż 3 lata ) - na części do serwerów objęte częścią V zamówienia ),
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : - na część I w wysokości: 2 500 PLN, - na część II w wysokości: 1 200 PLN, - na część III w wysokości: 900 PLN, - na część IV w wysokości: 2 000 PLN, - na część V w wysokości: 1 500 PLN, na część VI w wysokości: 1 000 PLN . W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia ( I - VI ) łączna wysokość wadium wynosi 9 100,00 zł. ( dziewięć tysięcy sto złotych ) ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Spełniają następujące warunki dodatkowe : 1)Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na jednorazowej dostawie sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości zrealizowanej dostawy równej co najmniej 100 000 PLN ( z VAT). Spełnienie w/w warunku wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. Spełnienie w/w warunku wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3) Zapewnią na terenie miasta Olsztyna serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt objęty częścią I zamówienia . Spełnienie w/w warunku wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie o zapewnieniu na terenie miasta Olsztyna serwisu gwarancyjnego w zakresie urządzeń objętych częścią I zamówienia wraz ze wskazaniem firmy, która świadczyć będzie usługi serwisowe - wg załącznika do SIWZ. W/w oświadczenie wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia oraz w przypadku gdy siedziba Wykonawcy lub jego oddziału znajduje się poza terenem Olsztyna lub producent oferowanego sprzętu nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na terenie miasta Olsztyna . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4) Posiadają bezpieczny podpis elektroniczny lub uzyskają taki podpis w terminie wyznaczonym na rozpoczęcie aukcji elektronicznej oraz dopełnią wszystkich formalności związanych z rejestracją i identyfikacją Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie rejestracyjne wg załącznika do SIWZ. Spełnienie w/w warunku wymagane jest od Wykonawców ubiegających się o część I, II, III, IV, V, VI zamówienia . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ - wg zał. nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ . Dokument dotyczy tylko części : I, II, III, IV zamówienia . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestro-wanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. Dokument wspólny dla wszystkich części zamówienia . 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Dokument wspólny dla wszystkich części zamówienia . 4) Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. W wykazie musi być wymieniona co najmniej jedna należycie wykonana dostawa sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości dostawy równej co najmniej 100 000 PLN (z VAT) . Dokument dotyczy tylko części I zamówienia . 5) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. opinie, referencje, protokoły itp.). Dokument dotyczy tylko części I zamówienia . 6) Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu na terenie miasta Olsztyna serwisu gwarancyjnego w zakresie urządzeń objętych częścią I zamówienia wraz ze wskazaniem firmy, która świadczyć będzie usługi serwisowe - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. W/w oświadczenie wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia oraz w przypadku gdy siedziba Wykonawcy lub jego oddziału znajduje się poza terenem Olsztyna lub producent oferowanego sprzętu nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na terenie miasta Olsztyna . Dokument dotyczy tylko części I zamówienia . 7) Oświadczenie rejestracyjne - wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ. Dokument wspólny dla wszystkich części zamówienia . 8) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. W/w dokument wymagany jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Dokument dotyczy tylko części I zamówienia .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak., adres strony, na której będzie prowadzona: 1. Adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna www.e-przetarg.pl . 2. Po dokonaniu oceny ofert złożonych na poszczególne części zamówienia, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty nie podlegające odrzuceniu na daną część zamówienia. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty złożonej na daną część zamówienia, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ została zamieszczona na stronie internetowej pod adresem : www.bip.um.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ została zamieszczona na stronie internetowej pod adresem : www.bip.um.olsztyn.pl lub na pisemny wniosek Wykonawcy może zostać bezpłatnie przesłana Wykonawcy ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego powinno nastąpić w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia należy złożyć wraz z ofertą dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć pełnomocnictwo (a). 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do : 1) przedłożenia certyfikatów dotyczących oferowanych urządzeń : - CE ( na cały produkt ) - EC ( certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej ), 2) przedłożenia dokumentów potwierdzających wymagany przez Zamawiającego poziom hałasu dla urządzeń objętych częścią I ( komputery ) oraz częścią IIIb ( notebooki specjalistyczne ) . 3) dostarczenia umowy z firmą znajdującą się na terenie miasta Olsztyna na świadczenie usług gwarancyjnych w zakresie urządzeń objętych częścią I zamówienia ( w/w umowa wymagana będzie tylko w przypadku gdy siedziba firmy Wykonawcy lub jego oddziału znajduje się poza terenem Olsztyna lub producent oferowanego sprzętu nie posiada auto-ryzowanego serwisu gwarancyjnego na terenie miasta Olsztyna ). 4) dostarczenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana. 6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 21.05.2008 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 7. Znak sprawy : ZP.G.3410 /2008. 8. Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia : część I - 4 tygodnie, część II - 4 tygodnie, część III - 4 tygodnie, część IV - 8 tygodni, część V - 8 tygodni, część VI - 4 tygodnie .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Komputery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Komputery : Jednostka centralna - 75 szt. Monitor LCD 17 cali - 74 szt. Monitor LCD 19 cali - 14 szt. Zestaw komputerowy (stacja graficzna - jednostka) - 4 szt. Szczegółowy opis sprzętu objętego częścią I zamówienia zawarty jest w SIWZ . Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Drukarki, skanery, zasilacze UPS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Drukarki, skanery, zasilacze UPS : Drukarka laserowa dwustronnie drukująca - 15 szt. Drukarka laserowa A4 - 3 szt. Drukarka atramentowa kolorowa A3 - 19 szt. Drukarka igłowa - 4 szt. Skaner A3 - 3 szt. Skaner A4 - 4 szt. Zasilacze UPS 360W - 8 szt. Zasilacze UPS 840W - 2 szt. Szczegółowy opis sprzętu i urządzeń objętych częścią II zamówienia zawarty jest w SIWZ Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0, 30.23.32.32-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Notebooki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Notebooki : Notebooki - 7 szt. Notebooki specjalistyczne - 3 szt. Szczegółowy opis sprzętu objętego częścią III zamówienia zawarty jest w SIWZ Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Switche.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Switche : GIBIC Transceiver do przełącznika sieciowego 3Com 4060 - 4 szt. Przełącznik sieciowy - 25 szt Szczegółowy opis urządzeń objętych częścią IV zamówienia zawarty jest w SIWZ Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - części do istniejących serwerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - części do istniejących serwerów : - Macierz dyskowa do serwera HP ProLiant ML370 Generation 5 - Części do serwerów HP ProLiant DL360 Generation 5. - Części do serwerów HP ProLiant DL385 Generation 1 - Części do serwera HP ProLiant ML350 Generation 3 - Infrastruktura FC ( HP 4 GB/s SFP Fibre Channel Transceiver, 5m SW LC/LC FC Cable ). Szczegółowy opis asortymentu objętego częścią V zamówienia zawarty jest w SIWZ . Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Częśc VI - Oprogramowanie Vmware.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częśc VI - Oprogramowanie Vmware : - VMware Infrastructure Midsize Acceleration Kit dla 6 procesorów . Szczegółowy opis oprogramowania objętego częścią VI zamówienia zawarty jest w SIWZ . Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.