To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Katowice: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie spotkań/konferencji organizowanych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Katowic
Numer ogłoszenia: 100239 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54399 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie spotkań/konferencji organizowanych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Katowic.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w czasie spotkań/konferencji organizowanych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Katowic. 1. Przez świadczenie usług restauracyjnych Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków (zestawów) podczas organizowanych spotkań/konferencji na terenie Katowic, zgodnie z menu podanym w siwz. 2. Świadczenie usług restauracyjnych będzie się odbywało w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań/konferencji na terenie miasta Katowic w dniach od poniedziałku do piątku. 3. Wynajęcie miejsca świadczenia usługi i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 4. Usługi restauracyjne będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego wg bieżących potrzeb. Zlecenia na realizację konkretnej usługi będą składane w formie elektronicznej (e-mail) lub faksowej najpóźniej na 4 dni kalendarzowe przed jej realizacją, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obustronną zgodą. 5. W zleceniu Zamawiający określi co najmniej termin, miejsce, liczbę uczestników, zakres usługi restauracyjnej (liczbę i rodzaj zestawów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych zestawów w zleceniu na realizację konkretnej usługi za obopólną zgodą. 6. Ilość zestawów objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ stanowi maksymalną ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby zestawów objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ, do ilości nie mniejszej niż 75% wartości umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmniejszyć liczbę zestawów objętych usługą restauracyjną o więcej niż 25% wartości umowy,a wówczas Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 7. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do: 1) przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie odbywało się spotkanie/konferencja, 2) świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, 3) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn.zm.), 4) przygotowywania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, 5) świadczenia usług restauracyjnych na zastawie ceramicznej, z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, obrusów materiałowych, serwetek papierowych i materiałowych, 6) w przypadku zestawu nr 1 w ilości (1300 z 1979 sztuk) Wykonawca dostarczy zamówione zestawy w opakowaniu jednorazowym ze sztućcami zgodnie z informacją przekazaną przez Zamawiającego w składanym zamówieniu, 7) estetycznego podawania posiłków, 8) dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem spotkania/konferencji, 9) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min.po zakończeniu spotkania/konferencji, 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 9. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w ciągu 30 minut.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.33.00.00 - Usługi kawiarniane 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt w części finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OBZ Sp. z o.o., Kolejowa 57, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99500,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71635,50
Oferta z najniższą ceną: 71635,50 / Oferta z najwyższą ceną: 123130,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior Wigor i klientów Centrum Usług Społecznych Swarzędzu w miejscu zamieszkania.
- 2. Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostawie posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Krośniewicach
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
- Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kobylanach.
- Przygotowanie i dowożenie gotowych posiłków dla 70 dzieci w wieku od 20 tygodnia do 3 lat uczęszczających do filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie przy ul. Towarowej 61 na okres 6 miesięcy
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.